Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maaikee43 schreef:Me moeder weet er vanaf, naja dat ik ruzie heb dan.. Ze zag het op hyves.
Ze zei we praten zometeen nog wel even, als papa weg is. En dan drinken
we een gezellig kopje thee der bij.
best opluchting voor dit kleine stapje.
abeltje_xx schreef:bij het lezen van dit soort topics krijg ik altijd heel erg de neiging om naar hen toe te gaan en al die pestkoppen in elkaar te rammen....
zeker als ik kijk naar hoe ik er nu aan toe ben door jarenlang pesten omdat ik te anders was...
ik ben nog steeds vreselijk boos op de mensen die mij zoveel hebben afgenomen, en die daar nu nog steeds ( indirect) mee doorgaan.
ik kan je niet persoonlijk helpen, maar ik kan je wel zeggen het nooit, NOOIT aan jou ligt!!
het kan me geen reet schelen in wat voor kleren jij naar school komt, al was je naakt, NIEMAND heeft het recht je dit aan te doen.
JIJ bent GEWELDIG! JIJ bent zo BIJZONDER en zo SPECIAAL!! en het is verschrikkelijk dat je me nu niet gelooft terwijl ik dit zeg, want het is de enige waarheid.
JIJ ben een PRACHTMENS en weet je wat, er bestaan nog meer mensen zoals jij en zij houden allemaal van je. en voor hen ben jij schitterend, zij zien je als de ster die je bent.
ga naar hen toe, omring je met hen en laat hen van je houden, want dat is wat JIJ verdient!
Unoo schreef:Ik heb heel het topic doorgelezen, maar heb even een vraagje:
Wil je nou eigenlijk wel of niet dat bokkers N's hyve niet-oké'en? Want daardoor krijg jij nu wel van die reacties, en eigenlijk helpt het je geen steek verder.