Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SteffiiY schreef:fionaf09 schreef:De vraag is eerder gesteld. maar kan het niet zo snel met de zoek functie vinden.
Maar ik ga woensdag naar hoofddord, is het ver van station naar primark?
Dat is wel een stukje lopen, dus je kunt beter met een bus nog naar het centrum
fionaf09 schreef:Huh.. de een zegt dat het wel kan en de ander niet...
Strippenkaart kan ik dus niet halen, en een ov chipkaart voor 1 ritje van 1 euro te gaan doen is ook zo zo... Want ik reis nooit met ov en heel soms met de trein maar dan met blokker/kruitvat/hema kaarten dus is het ook niet van toepassing.
edit; heb het even uitgezocht en kan helaas alleen met ov chipkaart.. dat word dus lopen
Gowlan schreef:fionaf09 schreef:Huh.. de een zegt dat het wel kan en de ander niet...
Strippenkaart kan ik dus niet halen, en een ov chipkaart voor 1 ritje van 1 euro te gaan doen is ook zo zo... Want ik reis nooit met ov en heel soms met de trein maar dan met blokker/kruitvat/hema kaarten dus is het ook niet van toepassing.
edit; heb het even uitgezocht en kan helaas alleen met ov chipkaart.. dat word dus lopen
Je kan ook gewoon een 1 (bus/tram) of 2 uur (bus/tram/metro) reizen kaartje halen, of een dagkaart (bus/tram/metro).
fionaf09 schreef:Oké, Ik ga morgen wel gewoon naar lijn 140 of 145 en vraag wel even of ik een los kaartje kan halen en anders maar lopen :p print voor de zekerheid gewoon de route voor het lopen uit. is maar 1.5 km