) moeder altijd heel boos,ik had de grootste lol.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
citroen schreef:haha ik herinner me weer 1!
Was vroeger altijd met vriendinnetje uit de straat aan het spelen... We hebben de gekste dingen gedaan samen maar 1 ding..............
er was vroeger een meisje in de straat met heeeeeeeeeeeel veeeeeeel konijnen, schuur vol! Niet normaal gewoon... Zei zei dat haar vader deze naar de veiling bracht voor de slacht... Laten wij nou net van die dierenhelden zijn....
Die man heb briefjes door de bus gehad met onderandere de teksten :'Dierebeul' 'klootzak' 'debiel' en tekeningen van een mens met een xxxl kruis erdoorheen! En dan een konijn met een groen rondje.....(waren 8jaar ofzo of misschien nog jonger
)
Maar toen stond die man voor de deur.. helemaal kwaad... Me ouders moesten er stiekem heeel erg om lache
Toevallig moest ik haar gister inwerken! En we zouden het zo weer doen!*eigenwijs?

):
en lol dat we hadden.
en wij maar stiekem als spionnen alles doen
Dus ik de kruiwagen en een schep uit de schuur gehaald en een paar keer die kruiwagen vol geschept tot mijn zandbak vol was. Helaas ben ik de laatste keer scheppen op heterdaad betrapt en heb ik flink op m'n donder gekregen, zand moest ik ook terug brengen..

xCarien schreef:toen ik klein was toen zocht ik met mijn buurmeisje lieveheersbeestjes, en deze gingen we dan levend begraven met een steentje erop
edit; oja haha, ik herinner me een keer dat ik niet wilde gaan slapen in de middag, ik was toen 3 ofzo dus ik toen mn moeder weg was uit mn bed gegaan (had een spijlenbed met een soort gaat aan de zijkant zodat ik er niet overheen zou gaan klimmen) en toen ging ik alle billenpoetsdoekjes uit het bakje halen en toen ben ik in slaap gevallen.. [mijn ouders hebben daar uiteindelijk een foto van gemaakt en ik vertel je; geniale foto]
en toen ik nog kleiner was heb ik een keer op het nieuwe behang lopen tekenen.
ach, toen ik klein was was ik eigenlijk best wel erg..
)
En zij kan dan dus niet overblijven . Toen ik naar huis liep in de pauze ging ik zon beetje met dat geld s
) hoorden mijn zusje en ik dat mijn ouders (ja duh, vaderlief is fervent tuinier) dat al die tijd geweten hebben, zelf nog zonodig wat kikkers en vissen terug naar de sloot weggebracht hebben toen de kikkers groter werden en t te koud werd voor de vissen, maar het geheel maar gedoogd hebben omdat m'n zusje en ik daar zoveel (toch wel openlijke) lol in hadden en zij niet meer het gezeur om een vijver aan moesten horen.
. Even later kwam zijn moeder eraan omdat ze vuur rook.. Helemaal boos uiteraard want alles kon zo in de fik vliegen
. Toen ik thuis kwam durfde ik niks te zeggen. Zijn moeder had naar mijn moeder gebeld, en het verteld. Zei ze 'hoe kan het nou toch dat jij naar vuur ruikt'? Ach, toen vertelde ik het wel want ik kon niet liegen, kwam gewoon niet in me op
.
. Óveral ruimden we de honden stront op, gooiden het in een emmer en lekker mixen met van alles
. Toen kwam er een vrouw naar buiten, omdat we bij haar tuin bloemen hadden geplukt, en toen gooide ze die emmer om. Zo snel als de poep eruit kwam drijven, zo snel als zij weg was
!
. Op vakantie gingen we er gewoon mee door. Kikker mee van de glijbaan, maar die van m'n broer bleef achter
. Komt er zon klein jongetje na 'ieh, er lag iets glibberigs in de glijbaan!' Loopt weg, 'hee broer, je kikker hangt aan z'n kont!" Arm dier
.
. Dat waren mijn huisdieren, en ze waren veeel leuker als m'n konijnen etc
.
.

Is de eigenaar wel achtergekomen, vond hetniet zo erg
citroen schreef:haha ik herinner me weer 1!
Was vroeger altijd met vriendinnetje uit de straat aan het spelen... We hebben de gekste dingen gedaan samen maar 1 ding..............
er was vroeger een meisje in de straat met heeeeeeeeeeeel veeeeeeel konijnen, schuur vol! Niet normaal gewoon... Zei zei dat haar vader deze naar de veiling bracht voor de slacht... Laten wij nou net van die dierenhelden zijn....
Die man heb briefjes door de bus gehad met onderandere de teksten :'Dierebeul' 'klootzak' 'debiel' en tekeningen van een mens met een xxxl kruis erdoorheen! En dan een konijn met een groen rondje.....(waren 8jaar ofzo of misschien nog jonger
)
Maar toen stond die man voor de deur.. helemaal kwaad... Me ouders moesten er stiekem heeel erg om lache
Toevallig moest ik haar gister inwerken! En we zouden het zo weer doen!*eigenwijs?

(of ze stikken/verhongeren enz.)

citroen schreef:@yellowcap haha die is ook goed!
Moet bekennen dat ik zelf net de dierenbescherming heb gemailt.... Bij de c1000 waar ik werk/werkte (zaterdag laatste dag) hebben van die lijmplanken waar muizen op gaan zitten... Ze knagen gewoon hun eigen pootjes door!(of ze stikken/verhongeren enz.)
En er worden er echt heel veel neer gelegt en gevangen...
Nu weet de dierenbescherming er van en komen ze inspectie doen!
Alleen niemand hoeft te weten dat t van mij komt
Snap ook dat je geen muizen kan hebben in je winkel... Maar dit is zielig...
dus wij haalden altijd oude kranten uit huis, tot op een keer de krant van die dag kwijt was, en wij wisten niet waar die gebleven was....
mika11 schreef:Mijn nichtje en ik belden vroeger allerlei mensen op.
We draaiden zomaar een nummer.
Als er iemand opnam zeiden we:
'spring in de plomp, dan schrikken alle vissen'.
En verbraken dan meteen weer de verbinding.
Echt heel vaak hebben we dat gedaan, zo leuk vonden we het

Was overdekt en al!
(uur te laat thuis), kreeg geen huisarrest omdat mn moeder die zo origineel vond