Hier was het net een uurtje opgeklaard, maar nu is het weer hard onweren en stortregen.. Van de week hadden we ook al heerlijke buitjes gehad.. Super voor de wei, de buitenbak en het bos (daar waren de paden net beton zo hard en droog )
Nu je het zegt... het eerste onweer is net begonnen hier (Venray, LB) Rest van de dag mooi, droog, ietwat bewolkt weer geweest. Was ik erg blij mee, maar regen is ook meer dan welkom, dan is de bak hopelijk perfect morgen
pfff vanmiddag hier ook flink harde windstoten en mega veel regen en onweer natuurlijk :S toen was het weer even opgeklaard en kregen we dus weer een nieuwe bui hier.. het gaat hier zo maar door.. opklaringen en steeds weer regen en onweer buitjes .. nu gelukkig al een tijdje droog hier met soms wat gerommel in de verte..
Uhh "Gooya" komt het ook in het midden vant land dan?het zou hier toch droog blijven? Alleen het zuiden en zuid-oosten zouden regen en onweer krijgen?
Akecheta
Geplaatst: 29-04-11 22:33
Ja, dacht ik ook, maar volgens buienradar komt het nu toch echt mijn kant op (richting Soest/Baarn). Echt blij mee! Tenzij het natuurlijk net onder me doorschuift, dan heb ik de pest in