Heb ze (gelukkig) nog nooit gezien, maar ik geloof wel dat er mensen zijn die dat wel kunnen, terwijl ze niet paranormaal begaafd zijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Inney schreef:Ik geloof ook dat er iets is. Ik fietste van stal terug, een donkere weg, weinig mensen. Eigenlijk geen die avond haha. Ik kijk gewoon voor mij uit want het was zo donker, ik moest wel opletten. Opeens zie ik een enorm hert (nouja, even groot als mijzelf zeg maar) over de weg heen springen. Maar toen ik hem nakeek, zag ik hem niet meer. Dus ik nog kijken in de berm. Geen hoefafdrukken. Kan achteraf ook helemaal niet.
Maar ik vertelde dat later tegen een vriendin, waar het gebeurde. En die vertelde mij dat daar een man is overleden die veel jaagde. Toen is zijn zoon daar een keer met de quat gaan rijden, en er werd een foto gemaakt. Toen die foto afgedrukt werd stond er voor de quat ook een heel groot hert.. Toen kreeg ik wel even de rillingen hoor. op diezelfde plek.. Ik dacht dat het mij verbeeld had, kon niet anders. (terwijl ik mijn achterhoofd echt wel weet dat ik het me niet verbeelde)
Inney schreef:Nou ik had wel even de rillingen idd bitje. Ik verzorg daar niet meer, dus ik hoef er niet meer langs haha. Maar eigenlijk ook wel weer heel mooi! Zal er nu denk ik ook niet meer bang van worden.

CharmingS schreef:Ik maak ook steeds dingen mee waar ik niet zo blij mee ben.. Ik slaap ook niet meer op mijn eigen kamer omdat er steeds rare dingen gebeuren zoals, gordijnen die steeds open en dicht gaan, nachtmerrie's, midden in de nacht word ik wakker omdat mijn tv uit het niets van mijn tafel valt (is meerdere keren gebeurd).
binnenkort komt er een soort van medium om mijn kamer en de rest van het huis te reinigen, ik hoop dat 't gaat werken.