Tieme schreef:funnyhorses schreef:Lekker dan!![]()
Nummerplaat noteren en doorgeven aan politie.
Ik was te druk met mezelf en paard te verstoppen
dat kan ik me voorstellen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:AniiQue schreef:Wat ik aso vind.
Ik wandel altijd met mijn hond door de bos. Ze loopt los (oke dat mag misschien niet.) maar dan rent ze langs een groepje jongeren af en die geven haar gewoon een trap van hier tot ginder? .. Nou ik behoorlijk boos konden ze toch ineens hard rennen toen ik een zwaai met de lederen riem gaf.. En mijn arm mupke schrok zich dood ..
Dat is gewoon je eigen schuld!!
MoonChloe schreef:AniiQue schreef:Wat ik aso vind.
Ik wandel altijd met mijn hond door de bos. Ze loopt los (oke dat mag misschien niet.) maar dan rent ze langs een groepje jongeren af en die geven haar gewoon een trap van hier tot ginder? .. Nou ik behoorlijk boos konden ze toch ineens hard rennen toen ik een zwaai met de lederen riem gaf.. En mijn arm mupke schrok zich dood ..
Dat is gewoon je eigen schuld!!
Nienke89 schreef:Een jongen op een scooter tikte mij tegen mijn bagagedrager van mijn fiets aan. Ik raakte uit evenwicht en knal van mn fiets af op de grond met m'n hoofd tegen de stoeprand, had een onwijze bloedneus enzo. Die jongen kijkt nog een paar keer achterom maar reed ondertussen wel gewoon verder....Zo aso
MoonChloe schreef:Om een hond te kunnen trappen is de hond dus zeker dichtbij gekomen. Ik moet niks van (vreemde) honden hebben en vind het zeer vervelend als ze dicht bij mij in buurt komen. Ik ben nog wel heel erg aardig dat ik ze niet trap, maar ik kan me zeer goed voorstellen dat er mensen zijn die dat wel doen.
Eigenaren horen hun hond gewoon altijd in gaten te houden, kan je hond niet luisteren, dan aan de lijn.
louiisie schreef:waarschijnlijk vinden er mensen die mij dan weer asociaal vinden maargoed.
Als ik fietsers voor mij heb die niet aan de kant gaan. En ik zit op mijn scooter die je al van ver hoort aankomen. Dan druk ik hem d'r gewoon langs heen, want ja, moet je maar aan de kant gaan he.
MoonChloe schreef:Dat is heel anders wat je eerst schreef
louiisie schreef:waarschijnlijk vinden er mensen die mij dan weer asociaal vinden maargoed.
Als ik fietsers voor mij heb die niet aan de kant gaan. En ik zit op mijn scooter die je al van ver hoort aankomen. Dan druk ik hem d'r gewoon langs heen, want ja, moet je maar aan de kant gaan he.
AniiQue schreef:MoonChloe schreef:Dat is heel anders wat je eerst schreef
Ja ze rent langs, zij roepen ze gaat wat dichterbij (binnen bereik) en rent toch omdat ze het niks vind toch maar verder richting die beek en dan krijgt ze die trap is nog het zelfde als langs rennen
xMarloes schreef:heel de avond op een verjaardag zitten te pingen, dan 15min bellen, dan weer heel de tijd pingen, dan weer 15min bellen en dan weer pingen. En weer weg gaan van de verjaardag.
NOUU dan kan je toch net zo goed niet komen als je geen seconde je blackberry NIET kan aanraken?
als het op mijn verjaardag zou zijn zou ik er dus echt wat van gezegt hebben, vind dat gewoon echt niet kunnen!!!!
SimoneDV schreef:JessAndHope schreef:Lekker boeiend hoe of watEen hond/dier trap je niet, punt uit. Ga dan op die eigenaar lopen zeiken, maar een onschuldig dier laat je met rust.
ik vind het wel een verschil of een hond ongewenst op je af komt of dat ie eerst geroepen wordt.
lelijke_heks schreef:Horsii_mine schreef:Ik ging medicijnen halen voor mijn moeder. Er stond een dikke rij bij de apotheek, komt er zo'n lelijke heks aan, dauwt iedereen aan de kant en gaat vooraan in de rij staan kraaien; Ik kom voor de dianapil. Wat een triest mens zeg..
Ik was 't niet
lelijke_heks schreef:Horsii_mine schreef:Ik ging medicijnen halen voor mijn moeder. Er stond een dikke rij bij de apotheek, komt er zo'n lelijke heks aan, dauwt iedereen aan de kant en gaat vooraan in de rij staan kraaien; Ik kom voor de dianapil. Wat een triest mens zeg..
Ik was 't niet
JessAndHope schreef:SimoneDV schreef:
ik vind het wel een verschil of een hond ongewenst op je af komt of dat ie eerst geroepen wordt.
Dan alsnog ga je tegen de eigenaar tekeer, alsof die hond er wat aan kan doenJeetje zeg... kijk, hangt ie in je broekspijp oke, maar als ie gewoon naar je toekomt....
AniiQue schreef:MoonChloe schreef:Om een hond te kunnen trappen is de hond dus zeker dichtbij gekomen. Ik moet niks van (vreemde) honden hebben en vind het zeer vervelend als ze dicht bij mij in buurt komen. Ik ben nog wel heel erg aardig dat ik ze niet trap, maar ik kan me zeer goed voorstellen dat er mensen zijn die dat wel doen.
Eigenaren horen hun hond gewoon altijd in gaten te houden, kan je hond niet luisteren, dan aan de lijn.
Ja, ik weet wat je bedoeld, mijn hondje luisterd goed als ik hier zeg of haar naam dan komt ze al.
Het is dat zij een heel erg enthousiast hondje is, en zij riepen haar ook en toen kwam ze dichterbij maar omdat het een groepje was niet helemaal dus liep ze door, en toen kreeg ze echt een schop van heb ik jou daar.. Dat vind ik aso.