Het meest asociale gedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:29

Tieme schreef:
funnyhorses schreef:
Lekker dan! -:(-
Nummerplaat noteren en doorgeven aan politie.

Ik was te druk met mezelf en paard te verstoppen :o

dat kan ik me voorstellen! :')

AniiQue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:30

MoonChloe schreef:
AniiQue schreef:
Wat ik aso vind.
Ik wandel altijd met mijn hond door de bos. Ze loopt los (oke dat mag misschien niet.) maar dan rent ze langs een groepje jongeren af en die geven haar gewoon een trap van hier tot ginder? .. Nou ik behoorlijk boos konden ze toch ineens hard rennen toen ik een zwaai met de lederen riem gaf.. En mijn arm mupke schrok zich dood ..

Dat is gewoon je eigen schuld!!

Er zijn zoveel mensen die hun hond los hebben lopen in het bos. Mijn hond rent op dat stuk meestal vooruit om in de beek te springen. Ze rende gewoon deed niks en dit waren van die asociale poedersuiker jongeren die niks anders doen dan blowen en herrie schoppen. Als me hond nu beet of iets anders deed dan hadden ze een reden niet wanneer ze gewoon droog een meter naast hun langs rend terwijl ik er 3 meter achter loop
Dus niks eigen schuld is gewoon dik aso!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:31

MoonChloe schreef:
AniiQue schreef:
Wat ik aso vind.
Ik wandel altijd met mijn hond door de bos. Ze loopt los (oke dat mag misschien niet.) maar dan rent ze langs een groepje jongeren af en die geven haar gewoon een trap van hier tot ginder? .. Nou ik behoorlijk boos konden ze toch ineens hard rennen toen ik een zwaai met de lederen riem gaf.. En mijn arm mupke schrok zich dood ..

Dat is gewoon je eigen schuld!!

Waarom?
Degene die mijn hond zomaar zou trappen word toch ook wakker met een slangetje in zn neus hoor. :(

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:31

Een jongen op een scooter tikte mij tegen mijn bagagedrager van mijn fiets aan. Ik raakte uit evenwicht en knal van mn fiets af op de grond met m'n hoofd tegen de stoeprand, had een onwijze bloedneus enzo. Die jongen kijkt nog een paar keer achterom maar reed ondertussen wel gewoon verder.... :o Zo aso

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:34

Om een hond te kunnen trappen is de hond dus zeker dichtbij gekomen. Ik moet niks van (vreemde) honden hebben en vind het zeer vervelend als ze dicht bij mij in buurt komen. Ik ben nog wel heel erg aardig dat ik ze niet trap, maar ik kan me zeer goed voorstellen dat er mensen zijn die dat wel doen.

Eigenaren horen hun hond gewoon altijd in gaten te houden, kan je hond niet luisteren, dan aan de lijn.

AniiQue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:34

Nienke89 schreef:
Een jongen op een scooter tikte mij tegen mijn bagagedrager van mijn fiets aan. Ik raakte uit evenwicht en knal van mn fiets af op de grond met m'n hoofd tegen de stoeprand, had een onwijze bloedneus enzo. Die jongen kijkt nog een paar keer achterom maar reed ondertussen wel gewoon verder.... :o Zo aso

Ik weet hoe dat is, Oke heb het ook eens gedaan bij een groter groepje maar die vielen gelukkig niet dan was ik gestopt en had ik geholpen en oeps foutje?

AniiQue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:36

MoonChloe schreef:
Om een hond te kunnen trappen is de hond dus zeker dichtbij gekomen. Ik moet niks van (vreemde) honden hebben en vind het zeer vervelend als ze dicht bij mij in buurt komen. Ik ben nog wel heel erg aardig dat ik ze niet trap, maar ik kan me zeer goed voorstellen dat er mensen zijn die dat wel doen.

Eigenaren horen hun hond gewoon altijd in gaten te houden, kan je hond niet luisteren, dan aan de lijn.

Ja, ik weet wat je bedoeld, mijn hondje luisterd goed als ik hier zeg of haar naam dan komt ze al.
Het is dat zij een heel erg enthousiast hondje is, en zij riepen haar ook en toen kwam ze dichterbij maar omdat het een groepje was niet helemaal dus liep ze door, en toen kreeg ze echt een schop van heb ik jou daar.. Dat vind ik aso.

RelarDevi

Re: Het meest asociale gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:37

Dat is heel anders wat je eerst schreef ;)

AniiQue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:37

louiisie schreef:
waarschijnlijk vinden er mensen die mij dan weer asociaal vinden maargoed.

Als ik fietsers voor mij heb die niet aan de kant gaan. En ik zit op mijn scooter die je al van ver hoort aankomen. Dan druk ik hem d'r gewoon langs heen, want ja, moet je maar aan de kant gaan he.

Doe ik ook wel eens! Maar zorg wel altijd dat ze niet vallen.
Toeteren extra gas geven en nog maken ze zich niet aan de kant. Heb wel eens gehad dat toen ik dat deed dat zich er eentje van schrik zo de berm in reed.. :=

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:38

het ijsje van de ikea zag ik al voorbij komen... en mensen die snoepjes pikken ook. Maar wat dachten jullie van mensen die hun kinderen (met snottebelvingers) uitgebreid in de snoepbakken laten graaien? Die snoepbakken zijn écht niet hygienisch; yuk.

AniiQue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:38

MoonChloe schreef:

Ja ze rent langs, zij roepen ze gaat wat dichterbij (binnen bereik) en rent toch omdat ze het niks vind toch maar verder richting die beek en dan krijgt ze die trap is nog het zelfde als langs rennen ;)

Als ze zou happen of echt bijten, of in de hakken zou bijten (is een veedrijver) dan kan ik me wel een trap bedenken maar niet als ze zelf roepen en ze toch weg loopt dan trappen is heeel iets anders..
Laatst bijgewerkt door AniiQue op 12-04-11 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:39

louiisie schreef:
waarschijnlijk vinden er mensen die mij dan weer asociaal vinden maargoed.

Als ik fietsers voor mij heb die niet aan de kant gaan. En ik zit op mijn scooter die je al van ver hoort aankomen. Dan druk ik hem d'r gewoon langs heen, want ja, moet je maar aan de kant gaan he.

Ja dat vind ik behoorlijk aso,je kunt toch ook eerst een keer toeteren...
En daarbij ik ging ook netjes aan de kant, die jongen was gewoon fout!

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:39

AniiQue schreef:
MoonChloe schreef:

Ja ze rent langs, zij roepen ze gaat wat dichterbij (binnen bereik) en rent toch omdat ze het niks vind toch maar verder richting die beek en dan krijgt ze die trap is nog het zelfde als langs rennen ;)

Lekker boeiend hoe of wat :? Een hond/dier trap je niet, punt uit. Ga dan op die eigenaar lopen zeiken, maar een onschuldig dier laat je met rust.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:40

Ohh ik ben op dreef hahaha ik heb er nog eentje komt ie..................

Vroeger toen ik nog deed stappen,ging ik met een vriendin op de fiets richting kroeg.
Nou wij een kei gezellige avond gehad en gingen dus weer naar huis,zij fietste mee en moest een stukje verder dan ik.
Zij was een behoorlijke angsthaas -O- ,ikke niet haha(had me moed ingedronken :o ahum)

Op gegeven moment zegt ze: Ohjee,heb je gezien dat die Marokkaan op de fiets zich heeft omgedraaid en nu achter ons aan fietst? :\
Ik zei: Ja en?Die zal vast ook naar huis moeten! :roll:
Zij: Ja maar hij fietst steeds harder achter ons aan! :oo
Ik: Stel je niet zo aan,hier kom maar tussen mij en de stoeprand fietsen,als ie lastig word dan kets ik em van de fiets. ~~}>
Zij: inmiddels aant janken pfff :=

Ik fiets relexed door en ja hoor,meneer komt naast me fietsen!
Ik kijk :oo ,ik kijk nog es :wow: (effe checken of ik het wel goed had gezien)
Wat denk je???Zit dat schwein zich op de fiets NAAST MIJ af te rukken!!!!!!!!!!!!!! :r

Ik was zo perplex dat ik alleen maar in de lach kon schieten _O- en zei: Nou,nou,ben je daar nou het hele pokke eind voor mee gefietst? _O-
Hij liet spontaan zn sjaakie los en draaide om _O- whahahahahaaaa

Mijn vriendin is met 100kmh := naar huis gefietst en moest er zelfs de volgende dag nog om janken whahaha
Laatst bijgewerkt door funnyhorses op 12-04-11 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Chocomelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:41

xMarloes schreef:
heel de avond op een verjaardag zitten te pingen, dan 15min bellen, dan weer heel de tijd pingen, dan weer 15min bellen en dan weer pingen. En weer weg gaan van de verjaardag.
NOUU dan kan je toch net zo goed niet komen als je geen seconde je blackberry NIET kan aanraken? :roll:

als het op mijn verjaardag zou zijn zou ik er dus echt wat van gezegt hebben, vind dat gewoon echt niet kunnen!!!!

Zoiets heb ik pas geleden ook gehad. Een vriendin van mij mocht met ons gezin mee uit eten. Dan verwacht je dus dat we lekker praten/lachen etc. Maar vriendin dacht daar anders over: Die was lekker de hele avond aan het pingen/smsen. Lekker dankbaar vond ik dat.

Oh en ik heb nog een asociale ervaring: Ik fiets elke dag naar school, en dan fiets ik altijd over een rotonde. Daar hebben de auto's voorrang, dus ik wacht dan netjes. Net als vorige week, er kwam een kleine auto aan met een paar jongens van een jaar of 20. Ik stop netjes, maar hun minderden vaart en stopten zodat ik voorrang van hun kreeg. Ik had net mijn voeten op de trappers gezet, en die jongens rijden opeens keihard door. Dat vond ik me toch asociaal, eerst mij voorrang geven en daarna toch doorrijden. Voor hetzelfde geld had ik ook gewoon doorgereden, en dan was ik mooi plat geweest.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:43

JessAndHope schreef:
Lekker boeiend hoe of wat :? Een hond/dier trap je niet, punt uit. Ga dan op die eigenaar lopen zeiken, maar een onschuldig dier laat je met rust.

ik vind het wel een verschil of een hond ongewenst op je af komt of dat ie eerst geroepen wordt.

AniiQue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:44

Bedenk me nog iets wat ik zeer asociaal vond!

Was ook met uitgaan. Toen het tijd was stonden we nog heel even te kletsen want ik en een vriendin moesten de andere kant op. Ik had mijn fiets 1 meter achter mij staan. Komt zon jongen aangelopen pakt mijn fiets en fietst weg. 1 meter achter me :+ die is ook hard op zijn snufferd gegaan

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:44

SimoneDV schreef:
JessAndHope schreef:

ik vind het wel een verschil of een hond ongewenst op je af komt of dat ie eerst geroepen wordt.

Dan alsnog ga je tegen de eigenaar tekeer, alsof die hond er wat aan kan doen :') Jeetje zeg... kijk, hangt ie in je broekspijp oke, maar als ie gewoon naar je toekomt....

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:45

Horsii_mine schreef:
Ik ging medicijnen halen voor mijn moeder. Er stond een dikke rij bij de apotheek, komt er zo'n lelijke heks aan, dauwt iedereen aan de kant en gaat vooraan in de rij staan kraaien; Ik kom voor de dianapil. Wat een triest mens zeg..

Ik was 't niet :+

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:45

lelijke_heks schreef:
Horsii_mine schreef:
Ik ging medicijnen halen voor mijn moeder. Er stond een dikke rij bij de apotheek, komt er zo'n lelijke heks aan, dauwt iedereen aan de kant en gaat vooraan in de rij staan kraaien; Ik kom voor de dianapil. Wat een triest mens zeg..

_O- Raap me op!!!! _O-

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:46

lelijke_heks schreef:
Horsii_mine schreef:

whoehahahaaaa _O-

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:47

JessAndHope schreef:
SimoneDV schreef:

Dan alsnog ga je tegen de eigenaar tekeer, alsof die hond er wat aan kan doen :') Jeetje zeg... kijk, hangt ie in je broekspijp oke, maar als ie gewoon naar je toekomt....

ik zeg ook verder niet dat je dan zomaar een hond moet trappen.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:48

SimoneDV schreef:
ik zeg ook verder niet dat je dan zomaar een hond moet trappen.

Gelukkig :)

AniiQue

lelijke_heks schreef:
Horsii_mine schreef:

Droog :+
_O-

funnyhorses

AniiQue schreef:
MoonChloe schreef:

Ja, ik weet wat je bedoeld, mijn hondje luisterd goed als ik hier zeg of haar naam dan komt ze al.
Het is dat zij een heel erg enthousiast hondje is, en zij riepen haar ook en toen kwam ze dichterbij maar omdat het een groepje was niet helemaal dus liep ze door, en toen kreeg ze echt een schop van heb ik jou daar.. Dat vind ik aso.

Had je daar met een flinke pitbull gelopen dan hadden die lafbekken dat beslist niet gedurft!
Wat een stelletje hufters! :(