Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marloez schreef:Wat ik ook erg vervelend vind is dat de echte carnivoren onder ons altijd willen dat je vlees gaat eten en tonen dan absoluut geen waardering voor deze keuze. Vooral jongens/mannen.Er wordt bijna áltijd afwijzend op gereageerd! Ik dwing hun toch ook niet om vega te worden?
Ik maak zelfs vleesgerechten klaar voor mijn gasten mochten ze dit graag willen, beetje solidair zijn is wel het minste dat je kunt doen toch?
Sneeuw88 schreef:Oh mijn bloed kookte gewoon vandaag! Ik keek naar Topchef, en die jongen heeft gewoon letterlijk gezegd: ''Vegetariers zijn echt zulke domme mensen'' (gelukkig was de chefkok dat niet met hem eens). Verder wist ie nog te melden dat hij vegetariërs haatte en dat hij er geen bal van begreep. En dat alle vegetariërs altijd zo bleek zagen.
Dan ben je kok, en constant bezig met eten, en totaal niet verdiept blijkbaar in wat hij eigenlijk klaarmaakt. En helemaal dat je met zo'n ongenuanceerde mening op TV loopt te pronken. Bah.
Twiggy2008 schreef:Sneeuw88 schreef:Oh mijn bloed kookte gewoon vandaag! Ik keek naar Topchef, en die jongen heeft gewoon letterlijk gezegd: ''Vegetariers zijn echt zulke domme mensen'' (gelukkig was de chefkok dat niet met hem eens). Verder wist ie nog te melden dat hij vegetariërs haatte en dat hij er geen bal van begreep. En dat alle vegetariërs altijd zo bleek zagen.
Dan ben je kok, en constant bezig met eten, en totaal niet verdiept blijkbaar in wat hij eigenlijk klaarmaakt. En helemaal dat je met zo'n ongenuanceerde mening op TV loopt te pronken. Bah.
Hmmm, ken zat mensen die vlees eten en ook enorm bleek kunnen zijn.![]()
Dus of dat op gaat? Ik ben in elk geval helemaal niet bepaald bleek, alleen mijn haar is aardig eh..... ´bleek´.![]()
Maar dat is geverfd, want ik ben niet meer zo blond van mezelf.![]()
Ik denk dat deze kok gewoon niet zo creatief is en geen lekker vegetarisch eten kan maken. En dan moet je wat roepen, he, om je kookkunsten hoog te houden.![]()
Maar hij mag mij haten en dom vinden, hoor. Dat is dan geheel wederzijds (al hoewel, haten, nee, ik besteed mijn kostbare energie niet aan zulke types).
A_mieke schreef:Van mij hoeven mensen het niet te begrijpen, alleen word ik er soms wel moe van dat ik het steeds uit moet leggen. Ik vraag mensen toch ook niet uit te leggen waarom ze wel vlees eten?