Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Peanutbutter schreef:@Mindim : er zijn mensen die elke dag boodschappen doen !! als je dan elke dag dit soort
onopgevoed uitschot voor je neus krijgt ga je het maar op ' hun eigen manier' terug doen !!!
Jaime_ schreef:Kga me toch niet laten 'wegpesten' door die kinderen die daar zo staan te schooieren? Als ik na 6u boodschappen ga doen zijn in onze AH de helft van de schappen leeg, nee, ik ga me daar echt niet aan aanpassen
Wat een dramaqueens hier! Die kinderen lopen niet IN de Appie, maar staan bij de in/uitgang als ik het goed begrijp (ik ben ze nog niet tegengekomen namelijk
), en die paar seconden die je nodig hebt om van de kassa naar de uitgang te lopen vindt jij zo irritant dat je je daar aan ergert?
Jaime_ schreef:Kga me toch niet laten 'wegpesten' door die kinderen die daar zo staan te schooieren? Als ik na 6u boodschappen ga doen zijn in onze AH de helft van de schappen leeg, nee, ik ga me daar echt niet aan aanpassen
mijn spullen zijn me veel waard dus dat jongetje had het gedaan, en dan moet mams/paps er maar zijn om in te grijpen, maar van mij krijgt hij dan mooi een tik op zijn handjes
ze zijn hondsbrutaal! 
En toen ik vroeg waarom ze allemaal zo opgefokt deden over de plaatjes, wisten ze het zelf eigenlijk ook niet. Ze lopen gewoon elkaar op te jutten!