Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nemurin schreef:Een idiote vrouw in de trein vanochtend die eerst gewoon langskwam om iedereen om geld te vragen voor een treinkaartje terug - nu weet ik toevallig wat die reis die ze ging maken kost en met wat zij vroeg had ze dat nooit gered.
Ze zag er nogal sjofel uit en nou weet ik dat je een mens daar niet op moet beoordelen maar ze vroeg het heel werktuiglijk alsof ze het elke dag deed.
Juist.
Veel studenten in de trein natuurlijk dus die hebben allemaal pinpas mee en geen kleingeld (ik ook meestal niet, wel briefjes soms). Kan me ook voorstellen dat niemand haar wat gaf.
Maar toen werd ze kwaad en ging ze iedereen lopen uitschelden en herrie lopen schoppen en alles wat mensen deden afkraken... echt heel naar.
"Ja eet maar gewoon je koekje door hoor."
"Mevrouw mag ik misschien een kauwgompje van u, mag dat dan wel?"
"Doe maar niet zo'n vies lachje jongen, ik weet ook wel dat jij dat geld achterhoudt om straks lekker naar de prutsmutsen te kunnen." Was gewoon een student...
Ik heb me echt op zitten vreten om haar niet de mond te gaan snoeren.
Nemurin schreef:Lovekoos: is ie dat pas recent gaan doen? Zou ik even gaan uitzoeken of hem wat dwars zit in dat geval namelijk...