Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__PrinCes

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 14:03

Die hadtie ook niet bij zich.. ;)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 14:13

oeps! En toen?

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 15:55

Geweldig dit, heb het hele topic in een keer uit gelezen :')

Zo heeft mijn ex ooit geprobeerd romantisch te doen.. Ik en mijn moeder hadden zitten grappen over rozen, en een dag later kwam ie aanzetten met een bos rozen.. Witte wel te verstaan :')

Zo heeft de ex van een vriendin van me, haar ooit aan zijn ouders voorgesteld als Sharona, mijn vriendin heet Rianne... :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 15:57

Miracle_ schreef:
Zo heeft de ex van een vriendin van me, haar ooit aan zijn ouders voorgesteld als Sharona, mijn vriendin heet Rianne... :')

Oei, dat is nog geen klein beetje anders ook :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:03

Ohja, nog een verhaal dat ik gehoord heb.

Vriendinnetje komt eerste keer bij de moeder van haar vriend over de vloer.
Dat had ie zijn moeder niet verteld, dus ze zaten boven film te kijken en toen vriendinnetje wegging kwam ze op de trap zijn moeder tegen.
Wat zegt haar vriend nou voor de lol.. "Maak je niet ongerust mam, ze lijkt jonger dan ze is, ze is al 13, hoor!"
(vriendinnetje was 18 en leek jonger dan ze was, vriendje was 21.)

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:03

Miracle_ schreef:
Geweldig dit, heb het hele topic in een keer uit gelezen :')

Zo heeft mijn ex ooit geprobeerd romantisch te doen.. Ik en mijn moeder hadden zitten grappen over rozen, en een dag later kwam ie aanzetten met een bos rozen.. Witte wel te verstaan :')

haha geluukig heb ik het nooit zo erg gehad,

achja me huidig vriend (inmidels man)
wist niet eens wat een condoom was :+

daar heb ik toen ook smakelijk om gelachen

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:06

Onder welke steen heeft die geleefd?? :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:07

Miracle_ schreef:

Deze snap ik niet zo goed. Moeten het dan per se rode zijn? :o?
Ik vind zowel witte als rode rozen heel mooi.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:10

Mijn ex wilde laten zien hoe goed hij kon voetballen. Dus ik was ''keeper''. Hij schopte de bal en ik zou 'm vangen, tenminste dat was de bedoeling. :+
Maar ik kreeg die bal toen keihard tegen mijn hoofd aan. Knock out! Omstanders erbij. Mijn ex heeel nuchter ''Ze komt wel weer bij, gebeurd wel eens vaker'' en pakt de bal en voetbalt zo verder.
Heb toen echt fikse ruzie met hem gehad!!

Blunder bij een vriendin: Haar ex had teveel gedronken op een gezamelijk feestje. Hij was zo misselijk dat hij thuis nog heeft gehaald. Toen ze goed en wel in bed lagen had die beste jongen wel zin! Dus beetje lopen zoenen enz. Kotst hij zo recht in het gezicht van mijn vriendin! Jasses!!

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:10

witten rozen zijn voor rouwen
rode rozen voor blijk van liefde
en gele rozen betekenen onze liefde is onmoglijk

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:11

Miracle_ schreef:
Onder welke steen heeft die geleefd?? :')

onder de steen ouder wetse papa :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:12

Mayflower_ schreef:
Blunder bij een vriendin: Haar ex had teveel gedronken op een gezamelijk feestje. Hij was zo misselijk dat hij thuis nog heeft gehaald. Toen ze goed en wel in bed lagen had die beste jongen wel zin! Dus beetje lopen zoenen enz. Kotst hij zo recht in het gezicht van mijn vriendin! Jasses!!

Die zou bij mij dus eeeecht exit zijn, ik heb emetofobie... :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:15

hanny_jelke schreef:

Oh, en ik maar denken dat het gewoon bloemen zijn. :')
Bedankt voor de opheldering!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:17

Roosch schreef:
Miracle_ schreef:

Deze snap ik niet zo goed. Moeten het dan per se rode zijn? :o?
Ik vind zowel witte als rode rozen heel mooi.

Haha zijn idd meer "rouw rozen" om het zo maar te noemen, zoals Hanny al zei. :=

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:18

ik vind een bos met roze in combi met witte roze anders heel mooi hoor :o

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:21

Roosch schreef:
hanny_jelke schreef:

Oh, en ik maar denken dat het gewoon bloemen zijn. :')
Bedankt voor de opheldering!

tja op school gehad voor opleifin bloemist
(nooit af gemaakt)
gele rozen zou ik nog niet eens erg vinden maar witten bloemen zijn voor mij echt rouwen
de rest maakt me niet uit gaat om het gebaar

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:33

en als je b.v. 25 jaar getrouwd bent, dan geef je 26 rozen :))
25 rode, en 1 witte die voor het komende jaar staan ;)

Mijn ex smste mij ooit eens dat hij van me hield en of ik nog langs kwam...
toen ik hem terug smste dat hij best wist dat ik morgen langs zou komen en nooit op woensdag tijd had
kreeg ik terug dat hij zich had vergist :+
de volgende dag een beetje spelen met zijn phone toen hij aan het douchen was...
tjah, dat smsje was nooit voor mij bedoelt geweest maar voor zijn "minares"
heel slim... en smsjes sturen naar mij die nooit voor mij bedoelt waren...
en de smsjes van haar daar over en over andere 18+ dingen laten staan....
tjah dat was wel het top punt van domheid :')

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 17:32

Geniaal topic dit :D

Een erg atechnische ex van mij, die nog geen boor kon vasthouden, zou wel even mijn nieuwe TV installeren. Jeweetwel, de juiste zender op de juiste plaats. Had hij een lijstje gemaakt welke zender op welk kanaal moest. Uhm.... maar het is MIJN tv, en ik wil Net5 op 7 en Eurosport op 13 :Y)
Enfin, na een hoop gemor ging hij dan met mijn :D lijstje aan de slag. Daar heb je natuurlijk de afstandsbediening bij nodig. Dus hij pakt het langwerpig, zwart dingetje met knopjes erop en duwt op de toetsjes. En was heel verbaasd dat de TV niet reageerde. Waarna ik hem de afstandsbediening maar heb aangereikt en mijn mobiel die hij vasthield veilig heb gesteld :P

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:09

Mijn bruidsboeket bestond uit witte rozen :+
Citaat:
Witte roos staat voor: echte liefde en puurheid in de geest. Ik ben jou waardig. Vertrouw mij.

Op de site www.bloemennederland.nl staat dit.
Citaat:
Betekenis witte roos

De witte roos heeft niet één vaste betekenis, de betekenis van de witte roos is namelijk afhankelijk van de situatie en van de persoon aan wie de witte roos gegeven wordt. Witte rozen kunnen een nieuw begin impliceren of juist een afscheid van een dierbare. Maar daarnaast kunnen ze ook gevoelens overbrengen van liefde en vriendschap, maar ook van respect en hoop.

De witte roos wordt traditioneel vaak bij bruiloften gebruikt, als decoratie en ook vaak in het bruidsboeket. Wanneer we de witte roos in deze context bekijken, draagt de witte roos eenheid uit en de puurheid van het verbond wat twee mensen met elkaar aangaan in liefde. Het staat symbool voor echte, ware liefde en de witte roos versterkt daarmee de sfeer van de bruiloft.

Hoewel u het misschien niet zal denken, wordt de witte roos ook bij begrafenissen gebruikt. Dit komt omdat de witte roos eveneens symbool staat voor eerbied en herinnering. De witte roos kan dus in deze context gebruikt worden om het niet vergeten van de overleden persoon uit te dragen en het houden van en het respecteren van degene.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:47

Mijn exscharrel smeerde een keer gezichtsreinigingsgel in zijn haar. Dat was een schattige blunder haha.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 22:54

Brainless schreef:
Mijn bruidsboeket bestond uit witte rozen :+
Citaat:
Witte roos staat voor: echte liefde en puurheid in de geest. Ik ben jou waardig. Vertrouw mij.

Op de site http://www.bloemennederland.nl staat dit.
Citaat:
Betekenis witte roos

De witte roos heeft niet één vaste betekenis, de betekenis van de witte roos is namelijk afhankelijk van de situatie en van de persoon aan wie de witte roos gegeven wordt. Witte rozen kunnen een nieuw begin impliceren of juist een afscheid van een dierbare. Maar daarnaast kunnen ze ook gevoelens overbrengen van liefde en vriendschap, maar ook van respect en hoop.

De witte roos wordt traditioneel vaak bij bruiloften gebruikt, als decoratie en ook vaak in het bruidsboeket. Wanneer we de witte roos in deze context bekijken, draagt de witte roos eenheid uit en de puurheid van het verbond wat twee mensen met elkaar aangaan in liefde. Het staat symbool voor echte, ware liefde en de witte roos versterkt daarmee de sfeer van de bruiloft.

Hoewel u het misschien niet zal denken, wordt de witte roos ook bij begrafenissen gebruikt. Dit komt omdat de witte roos eveneens symbool staat voor eerbied en herinnering. De witte roos kan dus in deze context gebruikt worden om het niet vergeten van de overleden persoon uit te dragen en het houden van en het respecteren van degene.

Klopt daar word hij dan ook echt vaak als decoratie gebruikt, met meerdere bloemen. Het is ook wel afhankelijk van de situatie, en tegenwoordig kan de witte roos steeds vaker bij veel meer gelegenheden. Vroeger was het echt een rouw plant. ;)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 23:39

Brainless schreef:
Tellie schreef:
Haha hebben niet alle 14-jarigen een kleintje dan? Jongens gaan ook pas laat groeien dus anders krijg je een kereltje van 1.40 hoog en een piemel van 15+ cm, dat ziet er volgens mij redelijk bizar uit :+

Ik heb hem nooit gezien. :')
Hij zei dat hij het altijd onder de douche met gym stond te vergelijken, en dat hij toch wel klein uitviel bij de rest. :')

Ach in slappe toestand zegt dat helemaal niets.... :o

Haha, beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert... :+

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 23:40

idefix4 schreef:
Haha, beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert... :+

:')

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 23:58

Ik ben getrouwd met een zeldzame soort rozen. Mijn lief kwam met een bos van maar liefst 25 rozen thuis op mijn verjaardag. Ik werd toen 25. Heel toepasselijk dus. Hij was heel boos, want het waren roodgele rozen en geen rode. Die had ie expliciet gevraagd aan zijn moeder, want het werk viel tegen, dus hij had geen tijd gehad om ze zelf te halen. Maar ik was er natuurlijk heel blij mee. Het ging om het gebaar en het waren keimooie rozen. Het was zijn bedoeling om me ten huwelijk te vragen en dat is gelukt hoor.

Bleken het dus ook nog eens heel zeldzame rozen te zijn. Uiteindelijk had ik ze dus ook in mijn bruidsboeket zitten. Tegenwoordig is dát mijn favo kleur rozen.
En mijn moeder maak je blij met fresia's. Het waren ooit de enige bloemen die mijn pa kon betalen. En dan gaat het dus ook om het gebaar.

Mbt slechte gewoontes had mijn ex er ook wel één. Hij was A. allergisch voor paarden. (onhoudbaar dus, als je zo als ik paardengek bent) en B. gek van voetbal. Let wel: Het kijken ervan! Niet het beoefenen. Ik wilde het spel proberen te snappen, zodat ik het kijken ervan leuker zou vinden, maar elke keer als ik wat vroeg was het: "Ssst!" Toen ik voor het eerst sinterklaas vierde daar kreeg ik heel toepasselijk een puzzelboek kado. Dan hield ik bij de volgende wedstrijd mijn mond tenminste dicht. Dat was het begin van het einde... :+ En vóór mij is hij door zijn moeder én oma eens gestoord tijdens een brandweersessie haha. Dat verhaal heeft ie me ook in geuren en kleuren verteld. Daarna vond ik het een stuk moeilijker om ontspannen te blijven op dat soort momenten.

Mijn huidige man heeft dat soort blunders niet begaan. :D

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 00:07

Kom op, Frank moet toch wel blunders hebben begaan?