Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miracle_ schreef:Geweldig dit, heb het hele topic in een keer uit gelezen
Zo heeft mijn ex ooit geprobeerd romantisch te doen.. Ik en mijn moeder hadden zitten grappen over rozen, en een dag later kwam ie aanzetten met een bos rozen.. Witte wel te verstaan
Zo heeft de ex van een vriendin van me, haar ooit aan zijn ouders voorgesteld als Sharona, mijn vriendin heet Rianne...
Miracle_ schreef:Zo heeft mijn ex ooit geprobeerd romantisch te doen.. Ik en mijn moeder hadden zitten grappen over rozen, en een dag later kwam ie aanzetten met een bos rozen.. Witte wel te verstaan
Mayflower_ schreef:Blunder bij een vriendin: Haar ex had teveel gedronken op een gezamelijk feestje. Hij was zo misselijk dat hij thuis nog heeft gehaald. Toen ze goed en wel in bed lagen had die beste jongen wel zin! Dus beetje lopen zoenen enz. Kotst hij zo recht in het gezicht van mijn vriendin! Jasses!!
Roosch schreef:Miracle_ schreef:Zo heeft mijn ex ooit geprobeerd romantisch te doen.. Ik en mijn moeder hadden zitten grappen over rozen, en een dag later kwam ie aanzetten met een bos rozen.. Witte wel te verstaan
Deze snap ik niet zo goed. Moeten het dan per se rode zijn?
Ik vind zowel witte als rode rozen heel mooi.
Roosch schreef:hanny_jelke schreef:witten rozen zijn voor rouwen
rode rozen voor blijk van liefde
en gele rozen betekenen onze liefde is onmoglijk
Oh, en ik maar denken dat het gewoon bloemen zijn.
Bedankt voor de opheldering!
Citaat:Witte roos staat voor: echte liefde en puurheid in de geest. Ik ben jou waardig. Vertrouw mij.
Citaat:Betekenis witte roos
De witte roos heeft niet één vaste betekenis, de betekenis van de witte roos is namelijk afhankelijk van de situatie en van de persoon aan wie de witte roos gegeven wordt. Witte rozen kunnen een nieuw begin impliceren of juist een afscheid van een dierbare. Maar daarnaast kunnen ze ook gevoelens overbrengen van liefde en vriendschap, maar ook van respect en hoop.
De witte roos wordt traditioneel vaak bij bruiloften gebruikt, als decoratie en ook vaak in het bruidsboeket. Wanneer we de witte roos in deze context bekijken, draagt de witte roos eenheid uit en de puurheid van het verbond wat twee mensen met elkaar aangaan in liefde. Het staat symbool voor echte, ware liefde en de witte roos versterkt daarmee de sfeer van de bruiloft.
Hoewel u het misschien niet zal denken, wordt de witte roos ook bij begrafenissen gebruikt. Dit komt omdat de witte roos eveneens symbool staat voor eerbied en herinnering. De witte roos kan dus in deze context gebruikt worden om het niet vergeten van de overleden persoon uit te dragen en het houden van en het respecteren van degene.
Brainless schreef:Mijn bruidsboeket bestond uit witte rozen
Citaat:Witte roos staat voor: echte liefde en puurheid in de geest. Ik ben jou waardig. Vertrouw mij.
Op de site http://www.bloemennederland.nl staat dit.Citaat:Betekenis witte roos
De witte roos heeft niet één vaste betekenis, de betekenis van de witte roos is namelijk afhankelijk van de situatie en van de persoon aan wie de witte roos gegeven wordt. Witte rozen kunnen een nieuw begin impliceren of juist een afscheid van een dierbare. Maar daarnaast kunnen ze ook gevoelens overbrengen van liefde en vriendschap, maar ook van respect en hoop.
De witte roos wordt traditioneel vaak bij bruiloften gebruikt, als decoratie en ook vaak in het bruidsboeket. Wanneer we de witte roos in deze context bekijken, draagt de witte roos eenheid uit en de puurheid van het verbond wat twee mensen met elkaar aangaan in liefde. Het staat symbool voor echte, ware liefde en de witte roos versterkt daarmee de sfeer van de bruiloft.
Hoewel u het misschien niet zal denken, wordt de witte roos ook bij begrafenissen gebruikt. Dit komt omdat de witte roos eveneens symbool staat voor eerbied en herinnering. De witte roos kan dus in deze context gebruikt worden om het niet vergeten van de overleden persoon uit te dragen en het houden van en het respecteren van degene.
Brainless schreef:Tellie schreef:Haha hebben niet alle 14-jarigen een kleintje dan? Jongens gaan ook pas laat groeien dus anders krijg je een kereltje van 1.40 hoog en een piemel van 15+ cm, dat ziet er volgens mij redelijk bizar uit
Ik heb hem nooit gezien.
Hij zei dat hij het altijd onder de douche met gym stond te vergelijken, en dat hij toch wel klein uitviel bij de rest.
Ach in slappe toestand zegt dat helemaal niets....