Vanmiddag heeft het hier ook geplensd hoor! Inclusief flinke klappers!!
Maar na regen komt zonneschijn en een paar uurtjes doorbrengen op een wit zandstrand, hutjes en palmbomen klaag ik niet over die 2 uur durende stortbui
24u radar geeft idd sneeuw aan.. en ook geen klein beetje Mag nu wel even weg blijven.. De weg is hier al verschrikkelijk.. Spek glad, toen ik thuis kwam gleed m'n auto gewoon op zij, het is écht een ijsbaan, ligt zo'n 3cm ijs op de weg
Hier gister 1 graad boven nul geweest.. Meteen auto ff gewassen Dat was net een zoute haring haha! En dat ijs op de weg hier wordt ook niet bepaald minder.. Gister op een scheef stukje van de weg ook uitgegleden, heb mega last van m'n knie, en kan m'n duim amper bewegen, die ''knobbel'' onder m'n duim helemaal dik en paars, net als m'n knie!
Robin
Geplaatst: 05-01-11 17:18
Hier ook nog niks te merken van dooi, het is nog steeds een grote ijsbaan hier buiten. Ik zie ook de buienradar. Sneeuw trekt als het goed is niet over Limburg.... Maar de 'witte' kleur waar staat < 0-0.5 mm is dat nou ook sneeuw of gewoon regen?
Uh Sneeuw? op het nieuws hebben ze het over regen vanavond en vannacht. Liever geen sneeuw,maar warme regen zodat het ook hier eindelijk gaat dooien. Erg koud ook vandaag,temp.kwam niet boven nul uit.
Wat een grote verschillen overal, hier (regio den haag) is alles alweer groen en ontdooit. Als het goed is gaat het vanaf vrijdag toch echt overal dooien.
Claudia78
Geplaatst: 05-01-11 17:35
Hier in omgeving Leeuwarden vriest het alweer 1.4 graden. Die harde vieze koude wind ging je vandaag ook dwars door je kleren hen bah bah bah....
Oh wat was het hier koud vandaag! Het zonnetje was verraderlijk, het leek zo lekker buiten. Was na een uurtje buiten werken compleet verkleumd. Ik hoop toch echt dat het nu eens gaat dooien. Zal toch flink moeten om al de sneeuw weg te krijgen, er liggen hier nog hopen en dikke ijsplakken overal. Voordat dat een keer weg is, dan moet het toch echt een paar dagen overdag en 's nachts boven 0 blijven. Maar we zullen zien. We houden de moed erin. En we tellen af naar de lente.
Ow nee he,als dat kaartje klopt komt er hier ook sneeuw? Jaaaaa, daar zit ik nu nét op te wachten.[maar niet heus].
Arvensis
Geplaatst: 05-01-11 19:27
volgens knmi kan er hier in het oosten eerst sneeuw vallen en later loopt de temperatuur op en wordt het regen.. wordt nog leuk dus als ik morgen maar wakker wordt dat alle sneeuw verdwenen is en we niet kunnen schaatsen op de weg..
Bij ons valt er niks? Hmm, moet even denken wat ik daar nu weer van vind.
iefke
Geplaatst: 05-01-11 19:58
Fijn. Ben blij dat ik om 0.00 uur in mijn bed lig
Akecheta
Geplaatst: 05-01-11 20:01
Safiera schreef:
Bij ons valt er niks? Hmm, moet even denken wat ik daar nu weer van vind.
Hier ook nog niet hoor, ik zie alleen de voorspelling van sneeuwradar hierboven, en dat belooft weer wat Maar ik ga gewoon honderd keer zeggen: plaatje klopt niet, plaatje klopt niet, en dan gaat het gewoon lekker niet sneeuwen
Sammielola13
Geplaatst: 05-01-11 20:10
marius schreef:
Volgens de 24-uuurs radar krijgen we vannacht sneeuw... Ben benieuwd..
neee neee neee neee neee , weg met die *(&&^* sneeuw.........
Ludique96
Geplaatst: 05-01-11 20:58
Bij ons scheen de hele dag het zonnentje met een koude wind. En nu regent het.