Ik heb zelf nog nooit iemand betrapt/gehoord... ik hoop dat het andersom net zo is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SarahLynn schreef:Steph86 schreef:Ik nam alle dekens mee in mijn verstop poging
Raap me op.
wizewo schreef:Verder moet je eens een bomproof, maar supernieuswgierig paard voorbij een eenzame, wiebelende, stilstaande wagen proberen te krijgen
Nanne schreef:Heb nog duidelijk geprobeerd te maken dat ik wakker was door ineens muziek te gaan draaien en heel hard nep te snurken, waardoor ik de slappe lach kreeg. Maar zoals een ware artiest beaamt "The show must go on"
En ooit ben ik zelf een boosdoener geweest.. Maar dat wel heel subtiel door dinnetje gezegd de volgende ochtend. Scharrel en ik sliepen boven, zij beneden..
Nanne schreef:![]()
![]()
Hilarisch dit!
Ik heb het ooit mee gemaakt dat ik op vakantie was met een vriendin.. Ik lag al in de tent te slapen, zonnesteek, en zij kwam 's nachts terug van het stappen met een aanwinst.. Voor alle duidelijkheid we sliepen in een tweepersoonstentje en ik heb van de hele show mee mogen genieten.
Heb nog duidelijk geprobeerd te maken dat ik wakker was door ineens muziek te gaan draaien en heel hard nep te snurken, waardoor ik de slappe lach kreeg. Maar zoals een ware artiest beaamt "The show must go on"
En ooit ben ik zelf een boosdoener geweest.. Maar dat wel heel subtiel door dinnetje gezegd de volgende ochtend. Scharrel en ik sliepen boven, zij beneden..