ben ik zo jaloers of houd hij nou geen rekening met mij.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Re: ben ik zo jaloers of houd hij nou geen rekening met mij.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-10 10:41

dat vond ik dus eigenlijk ook wel...madam is vandaag ook "ziek" of in mijn ogen t beroert om of zelf auto t rijden of t fietsen of met de bus t gaan....maja ben benieuwd wat t weekend brengen gaat (6)...benieuwd of ze na gaat denken dat t wel meevalt die 20 euro

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 11:28

Misschien hoopt ze dat je haar zielig vind en toch gratis mee laat rijden?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 11:50

Nou dat zielig vinden is al gelukt denk ik :P

Maar ik zou zo'n miep echt helemaal niet meer in de auto willen , dat is toch gewoon een pure straf als je daarmee elke dag (2x een langere rit nog wel !!!) in de auto moet zitten ?

Daar weegt die 20 euro per maand echt niet tegenop :n

Maargoed , dat moet TS verder natuurlijk zelf weten :P

frgheaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 11:53

Ik zou zo'n persoon ook echt niet meer in mijn auto willen hebben...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 12:02

idem, ik wou het net gaan zeggen :P

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 12:06

hahahaha zou haar niet eens meer in men auto willen! ben dan ook zelf dat secreet wat tegen vriendlief zou schreuwen ga gezellig samen met haar op de fiets!

als het al zo moet over een in mijn ogen hele kleine bijdrage! kom op! straks moet je van haar nog achterin gaan zitten ook

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-10 12:18

whahaha ja dat kan ze dus echt vergeten.... in me eigen auto zit ik nooit achterin....vrienden kennisse etc gaan bij mij gewoon achterin...of ze t nou willen of niet ..

maar ik vind t gewoon heel kinderachtig hoe een vrouw van 33 gelijk doet en dat moet dan een kind hebben...

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 12:28

Ik vind jou echt een jaloers en egoischtisch... Sorry ik mag niet oordelen, heb het hele topic niet doorgelezen... Maar is dit een moeder die alleen is? Dan kan ik het wel begrijpen, kinderen zijn duur, zeker als je alleenstaand bent.

En het zegt iets over jou relatie met je vriend. Ik durf mijn vriend best een weekendje op pad te sturen met Angelina Jolie, ik vertrouw hem 300% procent. Maar ik begrijp dat jij ook in de auto zit als ze meerijd?
Kun je haar niet proberen aardig te vinden of zelf te vragen van 'Moet je eens luisteren, mij groeit het geld ook niet op de rug, kun je 2 euro meebetalen per keer aan de benzine?'

Gr Claudia

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 12:29

Het zou schelen als je het topic had doorgelezen of iig de reacties van de TS.

Het is altijd zo makkelijk om je mening in een topic te gooien zonder dat je weet waar het over gaat. :(:)

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 12:30

Daarom trek ik verder ook geen conclusies en vraag ik een aantal dingen ;)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 12:30

buster4ever schreef:
whahaha ja dat kan ze dus echt vergeten.... in me eigen auto zit ik nooit achterin....vrienden kennisse etc gaan bij mij gewoon achterin...of ze t nou willen of niet ..

maar ik vind t gewoon heel kinderachtig hoe een vrouw van 33 gelijk doet en dat moet dan een kind hebben...

Als mijn vriend in mijn auto rijd zit ik ook altijd voorin.

Of er moet iemand meerijden met hele lange benen die niet meer achter de stoel passen van mijn vriend ga ik daar wel zitten met mijn korte pootjes :+

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 12:31

@CK88
Ze heeft haar een bijdrage gevraagd van 20E per maand voor elke dag meerijden.
Sindsdien heeft de meerijdster zich ziekgemeld en wil niet meer meerijden...

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 12:40

Fijn te lezen dat je het hebt kunnen oplossen. Persoonlijk vind ik die 20 euro best goedkoop voor elke dag meerijden, vind dat erg schappelijk van je eigelijk. Jammer dat ze inderdaad het typische nederlands gedrag toont (gratis gratis!)

Mij lijkt het dat als zij finacieel erg laag op de grond zat, en ze daardoor niet wou betalen dan had ze dat gewoon moeten zeggen en wat moeten regellen met jullie toch? Maar wat is 20 euro op een maand om op je werk te komen?

Citaat:
Ik vind jou echt een jaloers en egoischtisch.

Ben ik nou een schele mus, of trek je hier de conclusie dat zij jaloers en egoischtisch is zonder te lezen wat er is gezegt? (pro tip, lees alleen snel de TS posts)

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 13:31

Nou gelukkig heb je het proberen op te lossen, had ik niet verwacht aan je eerste reacties ;) Toen dacht ik, die is alleen maar boos en staat voor niks open (sorry). Maar ik ben blij dat je rustiger bent geworden, overlegd hebt, en 20 euro (weinig :P) voor het meerijden.
Toen ik met stage zat, kon ik ook vaak meerijden met een. Die wilde niks er voor hebben, heb ik uiteindelijk maar een klein presentje gegeven.
Dat zij nu zo dom is om geen 20 euro te willen uitgeven om met je mee te rijden, dat is dan aan haar. Ze moet er meer achterkomen wat ze kwijt is als ze zelf het hele stuk gaat rijden ;). Weet ook niet hoe ver het is...

Paul11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 16:17

CK88 schreef:
Ik vind jou echt een jaloers en egoischtisch... En het zegt iets over jou relatie met je vriend

Nee, hoor hoe kom je erbij!!!!!!!, ik trek echt geen conclusies, wahhhhhhhh :n :j :j :j :j

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 16:33

CK88 schreef:
Ik vind jou echt een jaloers en egoischtisch... Sorry ik mag niet oordelen, heb het hele topic niet doorgelezen... Maar is dit een moeder die alleen is? Dan kan ik het wel begrijpen, kinderen zijn duur, zeker als je alleenstaand bent.

En het zegt iets over jou relatie met je vriend. Ik durf mijn vriend best een weekendje op pad te sturen met Angelina Jolie, ik vertrouw hem 300% procent. Maar ik begrijp dat jij ook in de auto zit als ze meerijd?
Kun je haar niet proberen aardig te vinden of zelf te vragen van 'Moet je eens luisteren, mij groeit het geld ook niet op de rug, kun je 2 euro meebetalen per keer aan de benzine?'

Gr Claudia

Misschien is dit de reden dat je wel ff moet lezen van te voren... :D

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:52

Hmm, ik snap je volkomen, mooi dat het is opgelost! Ik zou op die manier ook geen meerijder willen.

MAAR ik moet wel zeggen dat je toon me ook weinig sympathiek overkomt, door die mevrouw steeds 'dat wijf' of 'madam' te noemen. Krijg erg het gevoel dat er ook enige jaloezie meespeelt. Dat geeft verder niet, maar ik weet niet of het dan helemaal fair is om dat 'ik wil niet dat ze meerijdt' af te schuiven op het gebrek aan betalen.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 20:13

CK88 schreef:
Ik vind jou echt een jaloers en egoischtisch...

CK88 schreef:
Daarom trek ik verder ook geen conclusies en vraag ik een aantal dingen ;)

Nee je trekt geen conclusies :=

Irritant als iemand niet de moeite neemt om een beetje bij te lezen zeg.

Dit heeft niets met jaloezie te maken..

Dat zij nou te gierig is om 20 euro per maand mee te betalen.
Met 20 euro per maand kom je met een eigen auto echt niet op je werk hoor, als het redelijk lang rijden is.

En, als ik boos op iemand ben zal ik iemand ook wel is 'wijf' noemen. Dat hoeft echt niets met jaloezie te maken te hebben! :D

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 14:52

Sorry hoor maar ik vind dat je volkomen gelijk hebt.
Als mijn vriend en ik samen rijden, zitten we ook graag met zn 2e.
Vinden we beide gezelliger samen ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 14:55

CK88 schreef:

Gr Claudia

Dat kinderen duur zijn wist ze voor ze deraan begon dus dat vind ik sowieso al geen uitvlucht.
Verder, had je het topic nou doorgelezen, dan had je op al je vragen al antwoord gehad.
En fijn dat je niet oordeelt. :D

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 20:26

En..... Reed ze mee vandaag of is ze eindelijk wijs geworden :D ?

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 20:47

Ja ik ben ook benieuwd naar de hele situatie :)

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:59

Die zal vast nog wel ziek thuis hebben gezeten :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-10 22:08

nop madam heeft nog steeds niet meegereden vorige week was ze de dagen "ziek". geweest..ze ging vandaag op de fiets....
en ze stuurde echt zo een domme sms met daarin.
hey nathalie hoe was je weekend?
ik ga vandaag op de fiets maar 20 euro betekend 1 euro per keer dat ik mee rijd(ik dacht al van wauw heb ze leren rekenen van dr kinderen dit weekend) ik rij nog wel een keertje mee dan krijgen jullie gewoon 1 euro per keer dat ik mee rijd maar ik ga nu weer op de fiets want er ligt geen sneeuw meer.

dus ik zei al tegen me vriend wat een enorm gierig weif die wil echt voor drol en een scheet op de eerste rij zitten..van nu af aan mag ze voortaan blijven fietsen. ~~}>

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:12

Whaaaahaaa dat ze gauw optieft! En jij als braaf schattig schoothondje haar weer ophalen als het haar uitkomt zeker tsss wat een hebberige trut zeg!