Vriend houdt zich totaal niet aan tijd/afspraken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:23

Ayasha schreef:
Tja als je moet kiezen tussen twee slechten, dan liefst de slechte waar je niet dood hoeft te vriezen vermoed ik.

Nou als de keuze zo zwaar is (wat volgens mij pure speculatie is van jouw kant) dan zou je van de persoon waar ze onderdak van krijgt ook niet veel meer mogen verwachten dan slechts het bieden van onderdak! Alles wat je dan meer krijgt is meegenomen!
Heb toch echt begrepen dat het TS haar vriend is en niet iemand die ze als uitvlucht verkoos boven doodvriezen...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:24

En dat ben ik dan weer wel geheel met jou eens Anoeska... Als ts hier niet mee kan leven zal ze moeten gaan. :)

IMJ: ze zegt dat ze 5 weken dakloos was voor ze naar hem ging. ;)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:26

Ayasha schreef:
En dat ben ik dan weer wel geheel met jou eens Anoeska... Als ts hier niet mee kan leven zal ze moeten gaan. :)

IMJ: ze zegt dat ze 5 weken dakloos was voor ze naar hem ging. ;)

Dat weet ik! Ben er praktich het hele topic al bij ;-)!
Er staat toch nergens dat ze moest kiezen tussen dakloos of dan maar naar hem?
Misschien leerde ze hem wel kennen in die tijd of was ze samen met hem dakloos en heeft hij een woning toegewezen gekregen.. ik weet het niet want daar is geen antwoord op gekomen.

Ayasha
Blogger

Re: Vriend houdt zich totaal niet aan tijd/afspraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:28

Dan kom je toch voor een keuze als je al dakloos bent? Of je blijft dakloos en komt in deze barre temperaturen (want we weten allemaal dat het er niet warmer op wordt de komende maanden) of je gaat samen wonen.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:32

Ik ga samenwonen omdat ik van iemand hou. Als jouw idee echt de enige reden was dan mag ze hem wel dankbaar zijn dat hij haar in huis heeft genomen, kan me dan niet voorstellen dat je over een echte relatie spreekt.
Echt, in deze speculaties ga ik niet mee... en ga ik ook niet meer op in.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:33

Als dat de overweging is geweest , dat het alleen onderdak was , dan mag je al HELEMAAL niks van iemand verwachten lijkt me , en voor hem zijn leven in gaan plannen zonder dat hij dat wil. Dan is het al heel coulant om iemand in je huis te laten wonen en zou je daar zo min mogelijk "last" van moeten hebben :P

Maargoed , we speculeren nu steeds erger , feit blijft dat we gewoon niet weten hoe de situatie precies is en dus ook niet helemaal kunnen doorzien wie er nu waar schuld van heeft , het is alleen duidelijk dat beide partijen niet gelukkig zijn in deze situatie :(:)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:34

je zit zelf dingen te insinueren en nu ga je kattig reageren op mij? :)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:37

Ik insinueer helemaal niets, ik geef voorbeelden van wat het ook zou kunnen zijn. Goed lezen hoor voordat je mij ergens van beschuldigt.. ik schreef: misschien ;-).
Vandaar ook mijn voorlaatste post waarin ik schreef: ik ga er niet meer in mee of in op. Nu worden zometeen mijn voorbeelden ook nog voor waarheid aangezien terwijl ik ze schreef omdat ik jou iets duidelijk probeerde te maken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:42

pmarena schreef:
Hoe weet jij dat nou dat hij niet heeft gezegd (of al veel eerder heeft laten merken..... ;) ) dat ze niet op hem moet rekenen , heb je daar camera's hangen ofzo :P

Tja , dan verschillen we toch. Ik kan me namelijk wèl voorstellen dat een situatie zo hoog oploopt dat je iemand dus wel een keer zijn eigen problemen op laat lossen , ook al zou je dat onder normalere omstandigheden echt nevernooit doen. Situaties / mensen kunnen je tot rare dingen drijven hoor !

En komop , het gaat om het verwijderen van amandelen , geen open-hart operatie :)
Neemt niet weg dat je daar ook erg beroerd van kan zijn en ik het een waareloze klöte-situatie voor de TS vindt hoor , ik vind het enorm sneu voor haar dat haar vriendje zulk enorm vluchtgedrag vertoont :(:)

Maar dat zal toch ook een reden hebben , en gezien eerdere gebeurtenissen was het al best een gok om op hem te vertrouwen.....misschien had ze dat moeten voorzien :o

Ik ben ook een stille meelezer, en wens de ts heel veel sterkte. Heb dezelfde operatie gehad en weet dus hoe je je voelt.

Maar deze operatie vindt ik vreemd. Hoe ouder je bent, hoe erger het wordt. Ik heb in totaal 5 weken geen vast voedsel kunnen eten, en ben er nu ( na bijna 3 maanden) nog altijd beroerd van. EN het heeft niet geholpen met keelontstekingen etc. Wordt vaak onderschat dit, heel erg zelfs. Komt voorasl omdat kinderen van 4 etc het krijgen, en hoe ouder je bent hoe erger het wordt he..

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:43

Ja, het schijnt behoorlijk naar te zijn!
Na hoeveel dagen was jij weer op de been?
Tis voor TS ook echt heel naar! Dat mag duidelijk zijn!

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:45

@TS, ik heb net alleen jou berichten gelezen en meid.. wat een poedersuiker periode zit jij in zeg. Ik vind het zo verschrikkelijk naar dat je na de ellende die je hebt moeten mee maken er niemand is die jou even de steun kan bieden die je zo hard nodig bent. Op dit moment moet je echt voor jezelf gaan kiezen, screw him! JIJ bent nu even belangrijk. Ziek op bed?? ik zou me de ogen uit mijn kop schamen als ik hem was echt waar... of ie nou impulsief is of niet.. dit is gewoon te belachelijk voor woorden. Ben dan ook van mening dat je er goed aan doet om uit huis te gaan en hem te dumpen als een schurftige hond. Hopelijk is de band met je moeder goed genoeg dat je samen wat afspraken kunt maken ivm tijdelijke 'samenwoning' totdat je je leven weer wat op de rails hebt en voor jezelf wat kunt gaan zoeken (schakel desnoods een maatschappelijk werker in om jou en je moeder te kunnen helpen in het maken van goeie afspraken)

Enorm veel sterkte toegewenst en ik hoop van harte dat 2011 een veel veel veeel beter jaar voor jou mag zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:49

IMJ schreef:
Ja, het schijnt behoorlijk naar te zijn!
Na hoeveel dagen was jij weer op de been?
Tis voor TS ook echt heel naar! Dat mag duidelijk zijn!

Ik ben nog steeds niet beter, integendeel, loop nog steeds bij het ziekenhuis.
Had altijd keelontsteking en daarom zijn ze eruitgehaald, en helaas gaat 't gewoon verder en heb ik nog steeds last na de operatie.
Heb anderhalve maand plat thuisgelegen, daarna kon ik pas weer naar beneden lopen etc zonder extreme hoofdpijn & overgeven, en nu ga ik voorzichtig aan weer naar school (vooral omdat ik teveel mis) en komen er wat meer mensen op bezoek. Loopt nog steeds met antibiotia, morfine, asperine's etc te klooiten en ziet er niet naar uit dat het binnenkort over is.
Dus ik kon na 1,5 maand iets meer, en nu eigenlijk na 3 maanden is het nog niet goed. Kan ontzettend naar zijn... ben ook afgelopen 3 maanden alleen naar ;'t ziekenhuis, school, en naar huis geweest. Niks voorderest.. Vriendlief van mij houdt zich ook niet goed aan afspraken, maar iig beter dan de vriend van de TS. Ik kan het heel goed voorstellen meid! :(:)
TS heel veel sterkte. Vooral je rust nemen, en zoute (!) soep eten. Had ook niet verwacht dat dat goed zou zijn, maar heeft me ontzettend geholpen (toch een beetje 'pit' in je lijf). En echt, hoe rot het ook is, ijsjes ijsjes ijsjes en water.. :(:)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:01

Pff.. wat een tijd zeg! Jij ook sterkte! Hoop dat je toch nog van je ontstekingen af komt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:20

Storm schreef:
Aan ieder verhaal zitten 3 kanten; de ene zijn/haar verhaal, de andere zijn/haar verhaal en de waarheid.
Dat zal hier ook het geval zijn.

Helemaal waar.
Hoe twee mensen met elkaar omgaan, is ook altijd een wisselwerking tussen deze twee personen.

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:21

Tjonge..
Beetje banketstaaf om erbij te halen dat ze dakloos is geweest en te insinueren dat dr vriend mischien wel alleen dr vriend is zodat ze onderdak zou krijgen.

Jullie kennen haar verder helemaal niet(ik ook niet) dus dan snap ik niet waarom er vanalles in twijfel getrokken moet worden.

ja natuurlijk zitten er altijd 2 kanten aan een verhaal, logisch. Maar dat wilt niet direct zeggen dat zij dan een secreet is en het er zelf naar maakt.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:26

Nee, zeker niet.. maar wil ook niet zeggen dat vriend alleen maar slecht is toch?
Laten we het erop houden dat ze niet goed voor elkaar zijn..

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:38

Moeilijk hoor, ik kan mezelf namelijk helemaal bevinden in de beschrijving die je over je vriend geeft. Maar bij mij heeft het wel een reden, of ik heb weinig tijd, of ik vind het niet belangerijk genoeg.

annmary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:38

Ik heb niet alles gelezen, maar wel het begin en de laatste pagina.
Mijn mening is dat haar vriend niet fout zit, zij zelf zit niet fout, ze proberen beiden na te leven hoe ze het graag zouden willen denk ik zo. En tsja, als dat niet goed samen gaat en dus niet lekker loopt dan kan je twee dingen doen: met elkaar praten en dingen van elkaar gaan accepteren en/of soort van compromissen sluiten, of jullie gaan beiden verder met je eigen leven en op zoek naar iemand die wel met jou op 1 lijn zit.
Het is zo zonde van de energie om je aan dingen te blijven ergeren en je er over op te blijven winden...

Ik weet niet of je al een gesprek met hem hebt gehad onderhand, of een beslissing of wat dan ook hebt gemaakt, maar wilde dit toch even kwijt.

Succes :)

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:39

Benfan schreef:
Ziek op bed?? ik zou me de ogen uit mijn kop schamen als ik hem was echt waar... of ie nou impulsief is of niet.. dit is gewoon te belachelijk voor woorden. Ben dan ook van mening dat je er goed aan doet om uit huis te gaan en hem te dumpen als een schurftige hond.

Wat moet hij dan doen? De hele dag naast haar zitten? Als ze geen vriend had gehad, had ze ook alleen op bed gelegen.
Ik zie het al voor me, dat als mijn vriend een griep heeft, ik mijn leven moet laten vallen om alleen maar bij hem thuis te zijn.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:44

Blabla1980 schreef:
Tjonge..
Beetje banketstaaf om erbij te halen dat ze dakloos is geweest en te insinueren dat dr vriend mischien wel alleen dr vriend is zodat ze onderdak zou krijgen.

Jullie kennen haar verder helemaal niet(ik ook niet) dus dan snap ik niet waarom er vanalles in twijfel getrokken moet worden.

ja natuurlijk zitten er altijd 2 kanten aan een verhaal, logisch. Maar dat wilt niet direct zeggen dat zij dan een secreet is en het er zelf naar maakt.

Heb je helemaal gelijk in :j

Maar zoals 98% van de reacties de vriend helemaal tot op zijn schoenveters afbranden , alsof HIJ het secreet is zeg maar , dat is ook een rotstreek en daarom mag er best wel even op gewezen worden dat de situatie ook anders in elkaar kan zitten. Die jongen kan zich ook niet verdedigen nu en veel bokkers realiseren zich domweg niet dat zo'n jongen ook zo z'n redenen zal hebben :(:)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:52

Vienna2007 schreef:
Benfan schreef:
Ziek op bed?? ik zou me de ogen uit mijn kop schamen als ik hem was echt waar... of ie nou impulsief is of niet.. dit is gewoon te belachelijk voor woorden. Ben dan ook van mening dat je er goed aan doet om uit huis te gaan en hem te dumpen als een schurftige hond.

Wat moet hij dan doen? De hele dag naast haar zitten? Als ze geen vriend had gehad, had ze ook alleen op bed gelegen.
Ik zie het al voor me, dat als mijn vriend een griep heeft, ik mijn leven moet laten vallen om alleen maar bij hem thuis te zijn.

zou je'm ook zes uur laten liggen en vervolgens niet eens je verontschuldigingen aanbieden als ie daardoor naar spoed moet?

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:55

Mijn hemel Vienna, waarom direct zo zwart/wit? zie je geen andere optie dan -of- de hele dag wegblijven -of- de hele dag rond haar te hangen? want dat zie je zoveel in deze topic. Mensen denken veel te zwart/wit. Zij lag ziek op bed, vraagt haar vriend rond 3 uur weer thuis te zijn zodat hij haar eventueel wat zou kunnen helpen en alleen is ook zo alleen. Je hebt toch gelezen dat de TS er slecht aan toe was? Hij kan toch gewoon heel simpel even om 3 uur thuis komen? of mag je dat tegenwoordig ook al niet meer verwachten dat je er voor elkaar bent. Als hij dan nog even langs vrienden wilt dan kan hij toch gewoon later gaan? dat bespreek je toch gewoon even met elkaar?

Ik zie niet dat de TS teveel verwacht van haar vriend eigelijk, ik snap ook niet waar jullie dat vandaan halen. Als ze zegt dat ze hem een keer vraagt gewoon op tijd thuis te zijn word dat door de grote gros direct gezien als 'altijd". Waarom lezen wat er staat als je kunt gaan zeuren right? typisch.. heel typisch. Er staan voorbeelden zat van de TS waardoor ik denk 'als de mijne dat flikt dan krijgt ie de wind van voren' en wij hebben een hele vrije relatie maar we verwachten wel gewoon de simpele dingen als afspraken nakomen. Bedoel, afpraak maken om samen maar de bios te gaan waar hij dan gewoon weg gaat even.. en weg blijft? roken voor het samen een film kijken en vervolgens gewoon compleet te verdwijnen?? nou.. echt... mijn vriend had hele blauwe schenen gehad.. das geen porem... das echt ronduit asociaal en erg respectloos.

Vienna2007 schreef:
Benfan schreef:

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:57

Volgens mij sprak ik over een griep, en niet over een doodsbedreigende situatie.

Leer nou once a life is een keertje te lezen wat er staat, en niet wat jij denkt dat er staat, of wilt dat er staat.

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:59

Benfan schreef:
Mijn hemel Vienna, waarom direct zo zwart/wit? zie je geen andere optie dan -of- de hele dag wegblijven -of- de hele dag rond haar te hangen? want dat zie je zoveel in deze topic. Mensen denken veel te zwart/wit. Zij lag ziek op bed, vraagt haar vriend rond 3 uur weer thuis te zijn zodat hij haar eventueel wat zou kunnen helpen en alleen is ook zo alleen. Je hebt toch gelezen dat de TS er slecht aan toe was?

Nee niet gelezen, ga niet 12 pagina's doorlezen. Als er spoed bij was, waardoor ze naar het ziekenhuis moest, dan zou hij kunnen stikken, maar dan nog heb je nog familie, vrienden ect die je kunt bellen. Maar als ze ziek is en ze voelt zich alleen en hij moet een theetje voor haar halen, daar zou ik ook niet eerder voor thuiskomen.

Het is zo mens eigen om te klagen op een ander tegenwoordig.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 14:04

@Vienna2007, Lees het dan ook voordat je oordeelt. Ik had alleen even snel de reacties van de TS gelezen om een beeld te krijgen hoe en wat, kan je dat aanraden zodat je een beter beeld krijgt over wat er eigelijk aan de hand is. Zij heeft geen familie of vrienden waar ze naar toe kon gaan, alstjeblieft meid.. lees toch op zijn minst wat zij te vertellen heeft want je loopt maar een beetje achter de feiten aan te rennen, slingert met je mening die absoluut geen vat heeft op wat de TS te zeggen heeft.

Citaat:
Het is zo mens eigen om te klagen op een ander tegenwoordig.

De pot verwijt de ketel. :Y)