Ik hoop dat je alsnog het afgesproken bedrag en de foto's terug krijgt. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik hoop dat je alsnog het afgesproken bedrag en de foto's terug krijgt. 
[***] schreef:De maand maart is bijna om ...
Jammer, had het toch graag achter de rug gehad deze maand, maar het blijft weer heel erg stil aan de andere kant.
Kan je voor iets dergelijks bij rechtsbijstand informeren?
Want daar heb ik toch een verzekering voor dus kan ze net zo goed even bellen. Ik weet alleen niet of ze er in deze gevallen iets mee doen? Iemand die daar ervaring mee heeft?

[***] schreef:@ Nini_roosje : I know, maar ik ben dan weer zo iemand die het zo erg vindt dat ik die mensen hun tijd moet verdoen voor zoiets ... Maarja, het is toch een bedrag waarvoor heel wat andere leuke dingen gedaan kunnen worden en ik ben niet degene die moeilijk doet ..
En misschien moet het maar gewoon bekend worden .. ik ben lang genoeg netjes geweest en daar koop je blijkbaar ook niks voor, dus waarom anderen in dezelfde "val" laten trappen ... Kan ik tenminste voor toekomstige mogelijke klanten nog iets goed doen ...
@ Femke : goed punt, moet ik inderdaad even vermelden

) en dat is het dan zo'n beetje ... ondertussen na veel zessen & zevens dus een stukje nabewerking, maar totaal niet volledig ... Dus ik vind niet dat ze daarvoor een serieus bedrag verdient, ik heb er ondertussen ook al veel meer tijd dan me lief is ingestoken ...
Ik dacht een professionele fotograaf te hebben, iemand die wist waar ze mee bezig was en ze leuke plaatjes kon leveren (prijzen liggen hetzelfde als mensen waarvan ik wél weet dat ze goede resultaten boeken dus ik had er vertrouwen in ... Prijzen zeggen dus niks.), dit omdat het een kerstcadeau was en we dan wel echt leuke foto's van de paarden wilden, niet de foto's die we zelf ook wel konden maken. Die laatste soort hebben we dus gekregen .... had ik niet verwacht ...
Dan heeft ze ook nog eens alle gegevens bij elkaar en kunnen er geen excuses komen ofzo (dat ze het rekeningnummer niet had of weet ik het).
).
SSDesign schreef:Misschien moet je eerst even toestemming vragen aan het mod-team, voor je daar problemen mee krijgt (heb ik ook al eens gehad, al was dat wel in een andere situatie).
[***] schreef:Een mail was ik van planDan heeft ze ook nog eens alle gegevens bij elkaar en kunnen er geen excuses komen ofzo (dat ze het rekeningnummer niet had of weet ik het).
Maar jij vindt dat het volledige bedrag dus moet kunnen? Dus gewoon inclusief vervoerkosten enzo? Omdat het dus zolang duurt?
(ik zou zelf ook gewoon liefst alles terugzien hoor, maar ik weet dus niet wat in deze gevallen kan gevraagd worden zeg maar, vandaar).
@ SSDesign : bedankt voor de tip, zal hun zeker eerst contacteren dan![]()

Nouks schreef:Tsja, als ik naar de andere kant van NL ben gereden voor een opdracht maar vervolgens geen foto's aflever, zou ik ook niet van de klant verwachten dat 'ie wel mijn reiskosten zou betalen. Immers: ik lever mijn werk niet af, die verantwoordelijkheid ligt bij mij. Ik denk dat Sabine al heel coulant is door de reiskosten te willen vergoeden eigenlijk...
Nouks schreef:Tsja, als ik naar de andere kant van NL ben gereden voor een opdracht maar vervolgens geen foto's aflever, zou ik ook niet van de klant verwachten dat 'ie wel mijn reiskosten zou betalen. Immers: ik lever mijn werk niet af, die verantwoordelijkheid ligt bij mij. Ik denk dat Sabine al heel coulant is door de reiskosten te willen vergoeden eigenlijk...

), die waren er toen niet en staan er nu ook nog niet .. Ook in het e-mailverkeer staat niks over wat bij niet tevreden en dergelijke ..