Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stumper_ schreef:Leuk geschreven!
Zelf drink ik geen druppel, ik heb weleens een klein slokje genomen van iemand, maar vond het echt niet lekker. Zit bij een studentenvereniging maar daar zijn meer mensen die ook niet drinken hoor!
Als mensen mij vragen waarom ik niet drink, vind ik het soms vreemd dat ze verbaasd zijn. Sommigen vinden het goed van je, anderen kijken je aan alsof je gek bent. Maar waarom zou ik wel drinken? Ik vind mezelf al niet de slimste, dus op de hersencellen die ik heb, ben ik zuinig! Ik wil de controle over mezelf niet kwijt, ik ben doodsbang dat als ik alcohol drink, ik van alles ga vertellen wat ik liever niet kwijt wil. Verder kan ik gezellig genoeg zijn zonder alcohol, terwijl ik toch écht een heel verlegen meisje ben! Het gaat om het loskomen en dat doe je toch echt zelf...
Overigens hoor ik weleens 'het is dat ik weet dat je niet drinkt, anders dacht ik écht dat je dronken was'.
Lielle schreef:Dit topic wordt genoemd in viewtopic.php?f=188&t=1402717
Joolien schreef:Vrijdag heb ik 2 biertjes gedronken en gister 4. Voor mijn doen heb ik het dus rustig aangedaan en gisteravond nog even de discussie gehad waarom ik geen fris neem ipv bier. Ik heb het idee dat ik dat doe omdat cola en water me te zwaar op de maag liggen ofzo en aangezien ik nogal een actieve danser ben kan ik bier dan beter gerdragen ofzo. En ik wilde trouwens vrijdag zonder bier maar ik had er toch wel erg trek in....
gekvanfleur schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik de personen die ik ken die elk weekend straalbezopen uit de kroeg rollen wel een bepaald ´type´ is.
Ik vind het geen prettig volk. Heel oppervlakkig, alleen maar bezig met weekend en feesten, wat dom ook. Maar gewoon nergens anders mee bezig, slechte algemene kennis en interesse. Maar goed, nu ben ik ook niet het toppunt van intelligentie.