Niet da'k geen boom heb of wil... maar heb een 1,5 jaar oud draakje rondlopen... Dus is dit even de beste oplossing voor mama's gemoedsrust
Cyntje schreef:Niet da'k geen boom heb of wil... maar heb een 1,5 jaar oud draakje rondlopen... Dus is dit even de beste oplossing voor mama's gemoedsrust Plastic ballen, ideaal Mijn boom incl. plastic ballen haha.
We hebben alleen maar plastic ballen, al jaren ivm de katten.Maar ik heb helaas geen 30.613 armen om ze steeds terug te hangen
Mijne staat ook sinds een klein weekje, eigelijks hetzelfde als vorig jaar, vind hem weer goed gelukt!
Vandaag heb ik nog even snel een mini kerstboompje gekocht voor 50 ct bij de kringloop M'n vriend wilde geen kertsboom nemen ivm ruimtegebrek maar ik wilde eigenlijk toch wel wat kerstsfeer, vandaar een mini!
Anita1987, jij hebt ook een mooie boom, dat oud roze (weet niet of dat de juiste kleurbenaming is hoor) vind ik erg mooi.
ja hij staat!http://i1127.photobucket.com/albums/l63 ... to0064.jpghmmm, in het echt is hij mooier, hihih, en minder scheef. Met zijn allen! Hoofd scheef!
Sterre schreef:Nu dan de volgende vraag:Bij wie staat de boom nog steeds ?!Meld zich, maar puur omdat ik te ziek ben om hem op te ruimen. Ligt wel gezellig zo naast de boom op de bank
Seraphim schreef:Hier ook niet meer, 3 januari was ie weg Bij mij ook! En puur omdat ik 1 en 2 januari nog te brak was.
Cyntje schreef:Niet da'k geen boom heb of wil... maar heb een 1,5 jaar oud draakje rondlopen... Dus is dit even de beste oplossing voor mama's gemoedsrust Helemaal geen ballen zoals ik dit jaar gehad heb nog idealer maar nu zit hij al sinds 3 januari weer mooi in de doos
we hebben uiteindelijk toch een boom gehad, maar die heeft mijn moeder vorige week al weg gegooid...erg jammer.. vind het altijd super gezellig
de boom is weg hier, maar de vazen met kerstballen en lichtjes staan nog wel in de vensterbank.. die ruim ik morgen wel even op