Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Volgens mij is het alleen een afknapper als je zoiets belangrijk vindt. Kan me over dat soort dingen echt niet druk maken![]()
manzano schreef:Volgens mij is het alleen een afknapper als je zoiets belangrijk vindt. Kan me over dat soort dingen echt niet druk maken![]()
_Noor schreef:manzano schreef:Ik weet wel hoe het hoort, maar ik hou m'n wijnglas toch heel vaak vast aan het glas ipv de steel. Vind dat laatste echt verrot drinken en als er toch niemand op let dan doe ik gewoon waar ik zelf het fijnst vind.
Amen!
Kiwipitje schreef:Ik drink geen wijn op kantoor / met klanten dus pak gerust met m'n hele hand het glas vast
manzano schreef:Kiwipitje schreef:Ik ben ook niet ordinair te krijgen. Had van de zomer witblond haar en toen wou het alleen lukken met een panterbikini die bijna in m'n kont kroop en knalroze barbie nagellak. En zelfs dat was een mislukte poging.
![]()
(ik ben te visueel ingesteld voor dit soort posts
)
manzano schreef:Ohh dat laatste is idd vreselijk! Dat ze op te hoge hakken lopenGeeeen gezicht.
Ik vervloek overigens wel regelmatig de Amsterdamse bestrating als ik op (smalle) hakken loop. Wat een ellende haha.