Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
auk schreef:En Delta Lloyd? Die heb ik ook nog gevonden die ook nog een leuke premie heeft.
Hebben jullie trouwens wel eens verzekeringen afgesloten via Independer? Je krijgt dan extra korting namelijk. Maar ik neem aan dat dat alleen voor het eerste jaar is?
Citaat:Als je de pil via de Pil Express bestelt, vallen de kosten hiervoor buiten het verplicht eigen risico van € 170,- voor verzekerden tot 21 jaar. Maak je voor het bestellen van de pil gebruik van een reguliere apotheek, dan geldt slechts beperkte vergoeding. Je betaalt 20% van de kosten tot een maximum van in totaal € 500,- per verzekerde per kalenderjaar.
Citaat:Voor de vergoedingen van de pil past ZEKUR het preferentiebeleid toe. Preferentie betekent letterlijk voorkeur. Bij geneesmiddelen wil dat zeggen dat er voorkeur is voor lagere geprijsde geneesmiddelen. ZEKUR kan binnen een groep van gelijke anticonceptiemiddelen (met dezelfde werkzame stof) een voorkeursmiddel aanwijzen. Deze voorkeursmiddelen kun je terugvinden in het Reglement farmaceutische zorg Univé.
Dit kan betekenen dat de Pil Express je een ander merk pil stuurt, dan je gewend bent. Uiteraard bevat deze pil wel dezelfde werkzame stoffen als je huidige pil.
doom schreef:er bestaat toch ook een zorgverzekering waarbij je alles zelf kan samen stellen?
Wat voor mij belangrijk is 100% vergoeding fysio zeker 25 behandelingen, en verder anticonceptie en rond de 400 tandartskosten.
That itmaar heb steeds andere "zooi" erbij en ben dan rond de 145 euro kwijt