Ook ik ben er even stil van. Ik had dit niet verwacht. Gecondoleerd! Laatst zag ik een mooie tekst op een kaart;
Troostende woorden kunnen de leegte niet vullen, maar misschien geven ze een klein beetje steun. Alle warmte en kracht gewenst die nodig is in deze moeilijke tijd.
Ik zag dit topic net pas, en was gewoon begonnen met lezen op pagina 1. Ik schrok me rot, toen ik je bericht van vanmorgen las,... Wat abrupt,... wat vreselijk,...
Ik wens jou, je vader en je zus, ontzettend veel sterkte toe de komende tijd,....
gecondoleerd heel veel sterkte met dit enorme verlies
broertje
Geplaatst: 09-11-10 21:50
Afschuwelijk zeg. Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd voor jullie allemaal! Je moeder zal altijd bij je blijven en met je mee kijken, wil je veel kracht wensen dit een plekje te geven.
Gecondoleerd... Heb je topic vanaf het begin gevolgd en zo gehoopt op goed nieuws voor jullie. Heel veel sterkte meid!
LisaD
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-10 21:57
Wauw, wat een lieve reacties allemaal. Heel erg bedankt. Ik wil jullie best allemaal persoonlijk Quoten. Maar dit is even makkelijker haha.
Ik leef echt heel erg in een roes nu. Alsof het een droom is, en ik elk moment wakker kan schrikken. Vreselijk! Ik had dit nooit verwacht. Wat doe je eraan. Ik vind het vooral zo ontzettend zielig voor mama zelf! De mooiste bloemen worden inderdaad als eerste geplukt. Het is echt zo verschrikkelijk. Ik kan het echt nog steeds niet geloven. Alsof ze elk moment binnen kan stappen: "Jongens, ik ben er weer!" Het voelt zo ontzettend vreemd...
En er staan zoveel mensen voor me klaar. Ik vind het echt geweldig lief van jullie. Al die reacties, en steun! Een hart onder de riem! Allemaal heel erg bedankt!
00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.
Geplaatst: 09-11-10 21:58
Ik ben ook een stille meelezer. Jeetje hier schrik ik echt heel erg van! Gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!
Anouk_M
Geplaatst: 09-11-10 22:05
Ik heb je topic steeds gevolgd en mee geduimd maar helaas is het toch slecht nieuws, echt schrikken. Vreselijk hoe plotseling en oneerlijk het leven soms kan lopen.. Gecondoleerd en ik wil jullie veel sterkte en kracht wensen in deze zware periode
Jeetje meid, wat een afschuwelijke update, gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies. Ik wil jou en je familie ontzettend veel sterkte en kracht toe wensen.
Meid wat super erg! krijg er gewoon kippenvel van. ik had zo gehoopt dat het allemaal goed zou komen. we hebben met zn alle zo geduimt. maar het heeft niet gebaten.
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de komende periode.
Dani_
Geplaatst: 09-11-10 22:32
Oh wat afschuwelijk voor je.......... Dat is toch je ergste nachtmerrie..........
Ik wens jou en je familie ontzettend veel sterkte toe deze komende moeilijke tijd!
Wat oneerlijk en zo plotseling..........
chillaxing
Geplaatst: 09-11-10 22:33
Meid, ontzettend veel sterkte toegewenst voor jou en je familie!
pubelia
Geplaatst: 09-11-10 22:34
Gecondoleerd, en echt heel erg veel sterkte de komende tijd.
Cchanny
Geplaatst: 09-11-10 22:35
Wat zal jij geschrokken zijn zeg
Echt heel veel sterkte!
DieL_Zor
Geplaatst: 09-11-10 22:36
Even geen woorden hiervoor, Heel veel sterkte
Vie
Geplaatst: 09-11-10 22:40
Héél veel sterkte toegewenst, voor jou en je familie, nu, maar ook over een tijdje. Het leven is zo oneerlijk... Ik voel m'n eigen verdriet weer boven komen als ik dit zo lees... Tijd heelt alle wonden, maar littekens blijven zichtbaar. Ik kan je alleen maar een dikke knuffel geven.
tootje71
Geplaatst: 09-11-10 22:45
(stille meelezer) ..heb even geen woorden... heel heel veel sterkte ..ik had zo gehoopt dat je moeder er weer op zou komen en dan lees ik dit verschrikkelijke nieuws...
Ik wil jou en je familie heel veel sterkte toewensen en ik hoop dat je veel steun van je dierbaren zult krijgen..ik wens je alle kracht en liefde toe om dit te verwerken...