Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 20:31

Wilawander schreef:
Wat een ontzettend belachelijke opmerking. :n

Dus iedereen die de dure niet kan betalen en neppers heeft loopt er belachelijk bij. Wat een onvolwassen opmerking (en nee voel me niet angesproken want ik draag geen neppers en ook geen echte)

Degene die naast hun zolen lopen wel ja.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 20:33

Ik vind neppe uggs heel voorschut, gewoon omdat je naast je zool loopt ja.
En je ziet gewoon dat het nep is.

Maar zo heb ik een G-star broek en ik vind hem voor geen meter zitten.
Dan koop ik broeken van de Falls een winkel in Den Bosch, voor 25/30,- en die zitten super!
Die heb ik het liefste aan dusja.

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 20:36

Niien_ schreef:
Ik niet, want die mensen lopen naast hun zolen, nou sorry hoor dan vind ik dat je ronduit voor schut loopt.

Dat is echt belachelijk, ik zie net zo goed, mensen naast hun echt uggs lopen dusja :Y)

lovehannah

Re: Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 20:37

Ik koop wat ik leuk vind, toevallig is het zo bij uggs, dat de 'echte' gewoon goed blijven en de 'neppes' snel kapot gaan. Dus dan toch maar liever de echte, dan om de 3 weken nieuwe kopen.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 20:38

_Daniquee schreef:
Niien_ schreef:
Ik niet, want die mensen lopen naast hun zolen, nou sorry hoor dan vind ik dat je ronduit voor schut loopt.

Dat is echt belachelijk, ik zie net zo goed, mensen naast hun echt uggs lopen dusja :Y)

Ik heb het nog nooit gezien bij echte Uggs, maar als het bij mij zo zou zijn zou ik ze niet aan doen.
Of terug gaan naar de winkel ofzo.
Het is wel belachelijk ja dat je dan voorschut loopt, niet iedereen kan het betalen maar toch.
Als je naast je schoenen loopt, trek ze dan niet aan..

lovehannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 20:40

xSOULSISTER schreef:
Ik heb het nog nooit gezien bij echte Uggs, maar als het bij mij zo zou zijn zou ik ze niet aan doen.
Of terug gaan naar de winkel ofzo.
Het is wel belachelijk ja dat je dan voorschut loopt, niet iedereen kan het betalen maar toch.
Als je naast je schoenen loopt, trek ze dan niet aan..

Ik snap niet wat er zo 'ontzettend voorschut' aan is. Maar het is wel erg slecht voor je voeten, dat is bij mij meer de reden om geen nepperts te kopen.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 23:45

Ik draag wat ik leuk vind, en meestal is dat wel van een merk. Ik ben erg gecharmeerd van Dept en ook bij Esprit slaag ik eigenlijk altijd. Ik koop niet vaak kleding, maar ik koop wat ik leuk vind en draag het dan ook jaren. Dat het 'niet meer in de mode' is kan me niet zoveel boeien.. :)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 12:19

weetje ach, als je een ugg mooi vind, maar kan het niet betalen, en je vind de neppe leuk.. waarom niet? Omdat anderen je "raar" aankijken? of omdat je ernaast loopt? Als jij dat wilt, prima toch.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 12:34

_Daniquee schreef:
Niien_ schreef:

Nog nooit gezien, en heb zelf ook 5 paar UGGs, waarvan 2 paar al 3 jaar lang meegaan en ook daarop wordt nog regelmatig gelopen en ik loop er nog steeds niet naast.

Dus ik denk dat je dan of het verschil van voren niet ziet tussen echte of rip-offs/"neppe" of van een afstand van achter denkt dat het UGGs zijn omdat Ella daar ook haar logo heeft zitten. Want dit klinkt mij totaal niet bekend in de oren. ;)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 12:41

Ik kom heel vaak erachter dat echte merken vaak van mindere kwaliteit zijn, het is gewoon een naam dat er aan is gebonden dat ze duur maken.

Ik koop gewoon wat me goed bevalt en van goede kwaliteit is, of het nou met een merk is of zonder merk, of goedkopere merk, t maakt me niet zoveel uit.

1 ding is zeker, ik geef geen 200 euro uit aan spijkerbroek of laarzen, want ze gaan ook eens stinken en of kapot en slijten net zo hard als iets van 100 euro aan laarzen en spijkerbroeken van onder de 80 euro.

Ik heb er liggen hele mooie en leuke spijkerbroeken voor maar 39 euro en ze zien er goed uit en gingen heeel lang mee.

En nog iets: een hele dure merk hoofstel van 200 euro ging maar 1 jaar mee en toen kocht ik een pagony hoofdstel voor maar 40 euro en die ziet er na 5 en half jaar nog steeds goed uit. Duur is niet altijd goed en vaak van mindere kwaliteit, vreemd he.

Dus nee echt merken/dure merken zeggen me niets.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 13:11

ik zie ze hier ook regelmatig er naast lopen en daar staan ze ook echt om bekend want je hoort het best vaak.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 13:18

Op echte UGGs heb ik echt nog nooit iemand ernaast zien lopen. Lijkt me ook vrij lastig gezien dat die echt wel stevig zijn!

Ik vind het ook geen gezicht als je op neppe uggs helemaal naast je zolen loopt :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 13:27

Ach ik draag ook leggings van 2,40 van action, die zijn toch echt net zo goed als mijn leggings van 10/15 euro van H&M en Only enzo. Maar bij Uggs vind ik het wel degelijk verschil maken ja, ook bij echte/nep all stars.

Marlllot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 13:27

ik heb ook nog nooit iemand naast echt uggs zien lopen

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 13:30

Marlllot schreef:

en ik heb dan weer geen idee van hoe het eruit ziet, iemand die naast zijn zolen loopt?
gelukkig zijn in BE mensen die uggs dragen echt uitzonderingen :+

Marlllot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 13:40

dat snap ik niet :+

calyppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 13:41

sommige mensen gaan ook ''expres'' naast de zolen lopen.
overdrijven is ook een vak :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 13:43

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 13:48

Ik beken heel eerlijk dat ik een echte merkspul snob ben. :o
Ik koop altijd merkspullen, ik wil gewoon geen nep spullen hebben, en wil al helemaal geen spullen hebben waar iedereen al mee rond loopt.
Oke ik heb ook echte Uggs, maar heb wel expres een model gekozen die ik zelf niet zo vaak op straat tegen ben gekomen!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 14:07

_JL_ schreef:
Marlllot schreef:

en ik heb dan weer geen idee van hoe het eruit ziet, iemand die naast zijn zolen loopt?
gelukkig zijn in BE mensen die uggs dragen echt uitzonderingen :+

Dan zit zeg maar de bovenkant van de schoen schuin over de onderkant gezakt. Dus je loopt letterlijk naast je zool, zo scheef zak je weg.
Dit zie ik alleen op neppe/rip-offs gebeuren, op echte niet.
Snap ook niet dat mensen zeggen dat ze dat zien want ik heb het nog nooit gezien en loop zelf al 3 jaar op UGGs en heb het zelf ook nog nooit meegemaakt.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 14:09

Ik heb altijd de indruk dat meisjes alleen maar louboutins en andere dure schoenen/kledij dragen zichzelf meteen heel stijvol vinden. Waar ik dan weer hard om kan lachen, want 9 vd 10 keer zijn ze de 13e in een dozijn. :+

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 14:10

Is dit een persoonlijke sneer Angelita, lijkt er namelijk wel op ;) . Op de man spelen wordt niet echt gewaardeerd in een discussie, aangezien het meestal erg kinderachtig is en een gebrek aan betere argumentatie.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 14:14

Het maakt mij niet uit, en ook niet hoe een ander eruit ziet!
Ik ga echt niet kijken naar een merk en dan pas naar de persoon!

Ik koop gewoon wat ik leuk vind :Y)

Merk of geen merk!

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 14:16

Focussed schreef:
Is dit een persoonlijke sneer Angelita, lijkt er namelijk wel op ;) . Op de man spelen wordt niet echt gewaardeerd in een discussie, aangezien het meestal erg kinderachtig is en een gebrek aan betere argumentatie.

kwam op mij ook over alsof het persoonlijk op jou gericht was :Z

is nogal belachelijk om persoonlijk te gaan als iemand's reactie je niet aanstaat...

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 14:18

Klopt waren ook mijn gedachten..

Maar goed, misschien is ze jaloers en weet ze niks anders te posten wat misschien nog nuttig is voor deze discussie. Wss krijg ik nu een bericht met: "Jaloers? Ik ? nee hoor" maar ik laat het maar gewoon, zegt meer over Angelita dat ze zoiets post dan over mij := .