Helpt de Wii echt een beetje om in beweging te blijven? Ik denk er ook aan om er eentje aan te schaffen voor de beweging, maar heb er nog mijn twijfels over.
Nou ik weet wel, dat ik laatst ging boksen op de WII bij vrienden.. en daar had ik de volgende dag echt wel spierpijn van.. (ik moet toegeven, niet zo veel spierpijn als ik had als ik écht ging boksen)
williejanne
Geplaatst: 20-10-10 13:05
ben erg benieuwd, hou je ons op de hoogte wanneer het er voor komt ??
Oef vandaag is mijn eten niet zo lekker gevallen. Vanmiddag was ik er al heel erg misselijk van geweest, maar goed toen ben ik gewoon naar stal gegaan en toen is het wel gezakt. Dus toen ging ik vanavond eten, maar al heel snel ging het ontzettend steken in mijn maag en toen moest ik echt even richting badkamer, het kwam er bijna allemaal weer uit, maar uiteindelijk zakte het weer en nu gaat het redelijk. Maar dat was wel even heel vervelend.
Degene die ik ken, die dezelfde operatie heeft gehad mag niet tegelijk eten en drinken en zij is ook vaak snel misselijk. Zij is in augustus geopereerd.
Ik kan ook niet tegelijk eten en drinken, zowiezo zit ik dan al gelijk vol, dus is het wel een beetje zonde van mijn eten.
Binnekort gaan we de leaders opnemen, dat zijn gewoon van die tussenbeelden die je ook bij XXS kan zien en misschien ook nog een fotoshoot voor de pers. Ben benieuwd.