hier nu al regen grrrrr waar is de mooie zomer gebleven.... Waren zeker weer teveel mensen aan het klagen over de hitte.... Het is ook nooit goed hahaha
t heeft hier vannacht weer heel hard geregend, nu is het droog blauw, maar wel met stapelwolken/regenwolken.. Dus ik ga nog even snel de was buiten hangen
Moet paps und mams halen, maar ik ben niet zo van op onbekende wegen in slecht weer rijden... dus dan laat ik vriendlief rijden..
Nonce
Geplaatst: 05-08-10 12:51
Hierzo (arnhem/ gelderland) regende het net pijpestelen. Ik weiger pertinent om aan de regen en slecht weer in de zomer mee te doen, ben nu dus aan het werk met zomerjurkje en slippers!! (en uhh een beetje kippevel van de kou.... )
Het is toch nog een mooie dag geworden! Vanavond was het wel wat fris, maar het viel me allemaal niet tegen! Hopelijk is het zaterdag lekker warm en droog!
Erna_
Geplaatst: 06-08-10 10:23
Ha! Ik zie zon
Aukelizzy
Geplaatst: 06-08-10 10:24
Hier ook zon. Het is alleen niet zo heel warm met 18 graden...
Woei! Wat een mooie dag! Jammer dat ik van elf tot negen moet werken en dat ik direct daarna in de trein naar Amsterdam stap.. Morgen weer een dag, een geweldige dag! Hopelijk wordt het morgen mooi weer!!