nonatjeuh schreef:jante, zo noemt een vriendin van mijn nicht
Ik ken een Ianthe, dat spreek je ook uit als Jante. Die I maakt het wel lastig voor veel mensen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FlowerPower schreef:Mijn achter buurmeisje heet zonne en mijn oppaskindje heet sterre.
Zulke moderne namen vind ik wel leuk! Ook vlinder, fay en jip vind ik leuk voor een meisje!
) LoveLoes schreef:FlowerPower schreef:Mijn achter buurmeisje heet zonne en mijn oppaskindje heet sterre.
Zulke moderne namen vind ik wel leuk! Ook vlinder, fay en jip vind ik leuk voor een meisje!
jip voor een meisje? Ik denk dat je voor een jongen bedoel aangezien jip en janneke ene jongen en een meisje waren.. en janneke het meisje en jip de jongen
en overbuurmeisje (is 3 jaar ouder) heet Tatum. Dat gaat dan wel weer, maar vond ik ook een aparte naam toen ik het voor de eerste keer hoorde.
sorry hahaha 

LoveLoes schreef:FlowerPower schreef:Mijn achter buurmeisje heet zonne en mijn oppaskindje heet sterre.
jip voor een meisje? Ik denk dat je voor een jongen bedoel aangezien jip en janneke ene jongen en een meisje waren.. en janneke het meisje en jip de jongen
maar zonne vind ik ook een hele leuke naam!
Ik vind de naam op zich wel leuk, maar zou zelf niet voor die extra letter kiezen, omdat dat kind nooit mee zal maken dat iemand zijn naam spontaan goed spelt