_Lot schreef:Het is maar hoe je het brengt, zowel baas als gast konden erom lachen, en gast komt nog steeds wekelijk, besteld alleen nu wel een salade erbij.
_Lot schreef:Als mensen bij mij meerdere malen per week bij de Mc komen dan maak ik daar op een spelendere wijs wel een opmerking over. "goh, u weer?" Nog nooit woordenwisselingen oid door gehad.
_Lot schreef:De gast was een meisje van mijn leeftijd, wat wekelijks kwam, ook bij de Mc heeft gewerkt, en belangrijkste, zelf ook opmerkingen maakte over haar gewicht. Bij zulke mensen kan zon opmerking door de bocht. Weet wel bij wie je het wel en niet kan doen, merendeel schiet dit idd verkeerd, en beter een keer teveel je mond gehouden dan m een keer teveel open getrokken.
_Lot schreef:Sani schreef:Vertelde jij niet dat jij mensen op je werk aansprak en je collega's en baas er blij mee waren?
Dat was een ex-collega die ongeveer even oud is, ik wekelijks (al dan niet dagelijks) spreek, en zelf dingen zei van Dit is niet echt het gesschikte baantje voor mij, of vind je van wel? Ik maakte toen ze weer eens voor me stond onder werktijd een opmerking van Goh, jij weer hier. Niet goed onder woorden gebracht van mij, maar mijn bedoeling was aan te geven hoe het wel kan in mijn ogen...
kan aan mij liggen maar dit verhaaltje stinkt.
zo en nu ga ik een chocosoesje opeten