Gelukkig pakt papa ze altijd voor mij op.
Nog een vies verhaaltje. Er was een keer iemnad die een bultje op zijn wang had en toen krabte hij het open en toen kwamen er allemaal spinnetjes uit

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Seleentj schreef:Ik heb ook altijd dat ik alles ''check'' voordat ik de douche instap, alle hoekjes voordat ik ga slapen, alleen deze had ik niet zien aankomen
LauraM schreef:Ah, ik ben ook echt zo bang voor spinnen..
Gelukkig pakt papa ze altijd voor mij op.
Nog een vies verhaaltje. Er was een keer iemnad die een bultje op zijn wang had en toen krabte hij het open en toen kwamen er allemaal spinnetjes uit, had een spin dus eitjes gelegt in zijn mond ..
Jinte schreef:Seleentj schreef:Ik heb ook altijd dat ik alles ''check'' voordat ik de douche instap, alle hoekjes voordat ik ga slapen, alleen deze had ik niet zien aankomen
Dat doe ik dus ook. En zit nu ook alleen thuis, en controleer voor ik ga slapen alle kamers op spinnen omdat ik bang ben dat ze onder de deur door naar mijn slaapkamer kruipen
Citaat:Spinnennest in kinderoor
Gepubliceerd: vandaag 08:41
Update: vandaag 08:42
Een oorarts heeft een kind verlost van een spinnennest. In het linkeroor van de negenjarige Jesse Courtney bleken twee spinnen te zitten.
De jongen klaagde al een tijdje over een knisperende geluid toen hij met zijn moeder naar de oorarts stapte. Oorarts Irvine zag al snel wat er aan de hand was tijdens het uitspuiten van zijn linkeroor. Een spin kroop uit het oor, de ander bleek al dood. De twee spinnen waren niet groter dan een potloodgummetje.
“Ze liepen op mijn trommelvliezen.”, vertelt Jesse. Jesse en zijn moeder hebben de inmiddels dode spinnen meegenomen als souvenir.
funnyhorses schreef:Aaahhhh spinnen!brrrrrrrrrrrrrrr![]()
ik was laatst in de stal bezig en wou de deksel van de voerton pakken toen ik plots allerlei nats aan mn hand voelde.![]()
Ik keek en kon maar niet plaatsen waar die witte,glibberige,slijmachtige nattigheid vandaan kwam?!![]()
Tot ik de resten aan de deksel zag plakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Had ik met mn blote hand zo'n dikke vette spin,je weet wel die met die dikke zak eraan,vermatscht!
De smurrie droop tussen mn vingers door aaaaarrrchhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ook echt horror is om te zien is een kruisspin die door de kippenren kneurd en dan heel smakelijk door een kip naar binnen gewurgt word!Ohh echt dan kan ik me zo bekotsen!