Help een dikke grote zwarte spin

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:06

Ah, ik ben ook echt zo bang voor spinnen..
Gelukkig pakt papa ze altijd voor mij op.
Nog een vies verhaaltje. Er was een keer iemnad die een bultje op zijn wang had en toen krabte hij het open en toen kwamen er allemaal spinnetjes uit :o, had een spin dus eitjes gelegt in zijn mond .. :r

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:07

Seleentj schreef:
Ik heb ook altijd dat ik alles ''check'' voordat ik de douche instap, alle hoekjes voordat ik ga slapen, alleen deze had ik niet zien aankomen

Dat doe ik dus ook. En zit nu ook alleen thuis, en controleer voor ik ga slapen alle kamers op spinnen omdat ik bang ben dat ze onder de deur door naar mijn slaapkamer kruipen :+

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 14:10

LauraM schreef:
Ah, ik ben ook echt zo bang voor spinnen..
Gelukkig pakt papa ze altijd voor mij op.
Nog een vies verhaaltje. Er was een keer iemnad die een bultje op zijn wang had en toen krabte hij het open en toen kwamen er allemaal spinnetjes uit :o, had een spin dus eitjes gelegt in zijn mond .. :r

OMG :o kan dat echt? ik slaap altijd met me mond open(ja heel charmant :') ) Ik kan niet door me neus ademen. Nu slaap ik helemaal niet meer dus

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:10

Ik heb ook nog een leuk verhaal _O- Laatst lag ik in bed, en kon maar niet slapen. Was inmiddels kwart voor 5 ofzo, tot ik ineens naast me in de vensterbank heel zachtjes *plof* hoor. Dus ik lichtje aan, gordijn opzij, en ja hoor.. Daar in m'n vensterbank zat een joekel van een spin :oo Ik schrok me helemaal kapot en ben meteen m'n bed uitgesprongen. Gezien de rest van het huis sliep kon ik niet gillen of even paps roepen of die een spin wou verwijderen. Uiteindelijk kroop ie omhoog m'n raam op, dus ik heb heel dapper een schoen gepakt en m'n hand erin gedaan. Met die schoen voor m'n uit flink op die spin lopen meppen en toen was ie dood :+ Maar ik heb de rest van de nacht niet meer geslapen, bang dat er weer 1 naar beneden plofte..

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 14:11

Jinte schreef:
Seleentj schreef:
Ik heb ook altijd dat ik alles ''check'' voordat ik de douche instap, alle hoekjes voordat ik ga slapen, alleen deze had ik niet zien aankomen

Dat doe ik dus ook. En zit nu ook alleen thuis, en controleer voor ik ga slapen alle kamers op spinnen omdat ik bang ben dat ze onder de deur door naar mijn slaapkamer kruipen :+

Zo erg is het nog niet bij mij :')
Die grote hoor je ook gewoon lopen

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 14:13

Dubbele post

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:17

Seleentj schreef:
Zo erg is het nog niet bij mij :')
Die grote hoor je ook gewoon lopen

Dat is waar. Gelukkig heb ik een buurman die bijna altijd thuis is, dus mocht ik eens een spin hebben bel ik daar even aan. M'n spin-etende-hond zit nu in pension dus daar heb ik nu niets aan :+

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 14:19

Citaat:
Spinnennest in kinderoor
Gepubliceerd: vandaag 08:41
Update: vandaag 08:42

Een oorarts heeft een kind verlost van een spinnennest. In het linkeroor van de negenjarige Jesse Courtney bleken twee spinnen te zitten.

De jongen klaagde al een tijdje over een knisperende geluid toen hij met zijn moeder naar de oorarts stapte. Oorarts Irvine zag al snel wat er aan de hand was tijdens het uitspuiten van zijn linkeroor. Een spin kroop uit het oor, de ander bleek al dood. De twee spinnen waren niet groter dan een potloodgummetje.

“Ze liepen op mijn trommelvliezen.”, vertelt Jesse. Jesse en zijn moeder hebben de inmiddels dode spinnen meegenomen als souvenir.

Jinte

Re: Help een dikke grote zwarte spin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:20

*krijgt spontaan jeuk in d'r oren*

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 14:21

De ad hieronder is ook zo grappig :

last van spinnen?
Met een behandeling van ons bent u gegarandeerd spinvrij .
www.spinbusters.nl

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:24

Jakkes
Heb al eens eerder zo'n verhaal gehoord, spinnennest in iemand haar oor. Groooowse.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 16:56

aaah gatver die verhalen!!! Ik weet wel dat het kan idd, dat ze iets in je lichaam leggen... De beste vriendin van mn (oud)collega ging een paar weken naar het buitenland (Suriname of inda, of weet ik ut wat) en die had opeens een soort ontsteking aan haar voet, uiteindelijk bleek er dus gewoon een soort van made in haar voet te zitten, die eruit gesneden moest worden, jakkes...

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 17:05

Aaahhhh spinnen!brrrrrrrrrrrrrrr :wow:
ik was laatst in de stal bezig en wou de deksel van de voerton pakken toen ik plots allerlei nats aan mn hand voelde. ;(
Ik keek en kon maar niet plaatsen waar die witte,glibberige,slijmachtige nattigheid vandaan kwam?! :?
Tot ik de resten aan de deksel zag plakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :r -O-
Had ik met mn blote hand zo'n dikke vette spin,je weet wel die met die dikke zak eraan,vermatscht!
De smurrie droop tussen mn vingers door aaaaarrrchhhhhhhhh :r :r :r :r

Wat ook echt horror is om te zien is een kruisspin die door de kippenren kneurd en dan heel smakelijk door een kip naar binnen gewurgt word!Ohh echt dan kan ik me zo bekotsen! :r

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 19:21

Godzijdank al enige tijd gezien/hoeven te plette.
Nu doe ik dat laatste niet, want ik schijt werkelijk in mn broek!
Van alle spinnen. Oók de kleine onder de één cm!!!!
Ze bewegen eng, hebben enge poten en iets met meer dan 2 ogen is bij voorbaat al niet te vertrouwen toch???

AlzahraShams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 20:17

dit meen je niet hè :')

er zit zo'n klein iritant springspinnetje tussen mijn toetsenbord :=

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 20:34

Dit is DE manier om van je spin af te komen.

Papa komt helpen

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 21:17

Whahahahaha! :D :D
Geweldig filmpje!!!
Ik ben niet bang voor spinnen en zet ze gewoon in mijn hand en breng ze naar buiten, zelfs wolfsspinnen (zo'n beetje de grootste hier in nederland....)
Zo'n grote als op dit filmpje zou ik ook met een bakje doen, alleen dan wél met een groter bakje, alleen al omdat ik het zielig zou vinden als zijn pootje ertussen kwam... :D ben een echte dierenliefhebber... :+

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 00:29

Waarom is er eigenlijk geen spinnentopic? Ik zou van de partij zijn :+

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 00:45

Haha dat filmpje _O- |o Geweldig
ook als (jongen) :+ }:0
Een sprinnen fobie vreselijk liep er laatst ook weer zo een dikke zwarte over de muur. Krijg er weer rillingen van dan gaat t PAAAPAAAAA : wat zit er nou weer? :Y) _O- juist ja haal maar weg, die pakt ze zo op en gooit ze na buiten als ik alleen ben doe ik wel eens een poging met de stofzuiger, een beetje katten grid er achteraan dan weet ik zeker dat die dood is.. maar kan er dus ook echt helemaal para om worden :D kwam er pas geleden een onder me dekje uit }:0 %)

winnietje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 01:10

funnyhorses schreef:
Aaahhhh spinnen!brrrrrrrrrrrrrrr :wow:
ik was laatst in de stal bezig en wou de deksel van de voerton pakken toen ik plots allerlei nats aan mn hand voelde. ;(
Ik keek en kon maar niet plaatsen waar die witte,glibberige,slijmachtige nattigheid vandaan kwam?! :?
Tot ik de resten aan de deksel zag plakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :r -O-
Had ik met mn blote hand zo'n dikke vette spin,je weet wel die met die dikke zak eraan,vermatscht!
De smurrie droop tussen mn vingers door aaaaarrrchhhhhhhhh :r :r :r :r

Wat ook echt horror is om te zien is een kruisspin die door de kippenren kneurd en dan heel smakelijk door een kip naar binnen gewurgt word!Ohh echt dan kan ik me zo bekotsen! :r

:= :P Hahaha grappig juist als een kip een spinnetje naar binnen werkt, lijkt me wel geinig om te zien :=

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-10 09:56

Marit_Kizz schreef:

Ik weet niet of er mee animo voor is maar kunnen we anders geen HK topic maken?

AlzahraShams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 10:12

Seleentj schreef:
Marit_Kizz schreef:

Ik weet niet of er mee animo voor is maar kunnen we anders geen HK topic maken?

Lijkt me best een goed idee eigenlijk, danzou ik ook van de partij zijn :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 10:23

Ieuw spinnen zijn zo vies, als er een op mij zit barst ik letterlijk in janken uit haha :=

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 10:38

ik krijg echt overal jeuk ! niet normaal! :P

heb ooit op de basisschool geprobeert mijn spinnenangst te overwinnen door een werkstuk over spinnen te maken, geeen succes..
door al die info die je over t onderwerp moet zoeken en lezen, werd ik alleen maar banger!
de zwarte weduwe bijvoorbeeld, gaat onder de wc bril zitten en bijt in je billen als je gaat zitten!
komt alleen voor in australie enz, maar ik kon niet naar de wc voordat ik de bril en alles onderzocht had :=

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 10:48

Ik ben ook wel voor een HK topic, kan ik daar gaan gillen als er weer zo'n monster tot de aanval is overgegaan. :')