[LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:34

KiWiKo schreef:
ik persoonlijk zou het niet willen dat een of andere bimbo me kwam vertellen over haar relatie met mijn vriend..............

nee, zou het niet kunnen waarderen

Hoeft ook niet, want jij wist het dan al lang. :D

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:34

KiWiKo schreef:
ik persoonlijk zou het niet willen dat een of andere bimbo me kwam vertellen over haar relatie met mijn vriend..............

Waarom, zodat je in je vertrouwde leugen verder kunt leven, omdat het je wel bevalt?
Je wist het toch al lang?

KiWiKo

Re: [LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:36

ja en daarom wil ik daar met mijn eigen dingen op mijn eigen manier mee dealen......... en dan wil ik niet door een of andere snotaap tot reageren bewogen worden :D :D

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:37

Ik zou het wel willen weten maar vraag me af hoeveel mensen dat ook zo zien, ik denk niet iedereen.

Miska

KiWiKo schreef:
ja en daarom wil ik daar met mijn eigen dingen op mijn eigen manier mee dealen......... en dan wil ik niet door een of andere snotaap tot reageren bewogen worden :D :D

Tja, ieder zijn ding!

Stephanie_86

KiWiKo schreef:

ieder zijn mening

ook als t om een "relatie" gaat?

NoaC

Bramasole schreef:
Zal zeker een gebrek aan zelfvertrouwen zijn. Ik had vroeger allerlei regels over hoe het allemaal in het leven moest gaan en echt... hoe ouder je wordt, hoe minder je weet. Je accepteert hoe het komt en vaart je eigen koers met die oliebol die je dan tegen komt.

ben ik met je eens.
Ik geloof ook niet dat je een echte mening kunt hebben over iets als je niet in die positie bent geweest.
Ken zat mensen die vooraf roepen dat ze met de realtie zouden stoppen als hun vriend vreemd ging en ze erachter kwamen; en toen het zo bleek te zijn er toch weer voor gingen.
Geloof ook dat elke vrouw die door haar man bv mishandeld wordt vroeger ook heeft gezegd dat ze dat nooit zou accepteren.
Je weet niet wat je doet totdat het op je pad komt....wat je ook roept.
Maar het is wel fijn de keuze te hebben lijkt me.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:38

Je moet het allemaal een keer ondergaan. :P

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:39

KiWiKo schreef:

Maar wat als je het per ongeluk toch niet blijkt te weten....zou je het dan ook niet willen weten?
Stel zo maar even dat je radar je in de steek heeft gelaten...stel he! ;)

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:39

Miska schreef:

wou dat t niet zo was....

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:40

Citaat:
De waarheid??? Soms is het gewoon verstandiger om de waarheid te laten rusten.

Je spreekt jezelf in je eigen onderschrift wel een beetje tegen...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:40

yep noah........

hewe en ik heb een grote bek he...... maar ik heb ook een tatoo op mijn rug staan (gedeeltelijk nog) van de man waarvan ik echt gedwongen werd..........

ik had zoveel eerder met zoveel relaties moeten stoppen.......... en nu dat ik halverwege mijn leven ben begrijp ik dat pas

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:41

NoaC schreef:
KiWiKo schreef:

Maar wat als je het per ongeluk toch niet blijkt te weten....zou je het dan ook niet willen weten?
Stel zo maar even dat je radar je in de steek heeft gelaten...stel he! ;)

Precies, maar wat ik van mezelf niet uit kan staan dat ik mijn radar niet eerder heb nagelopen en dan is zo'n extra wake up call wel prettig.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:42

Stel dat die vrouw van A heeft afgesproken dat hij vreems mag gaan zolang ze het maar niet weet, wat dan? :)

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:44

sprozee schreef:
Miska schreef:

Nee, inderdaad maar ja...
Daarom ben ik voor de waarheid en helemaal in TS dr geval, want die heeft de boel al beduvelt en dan nog steeds door blijven gaan met die leugen en dat kan ze heel makkelijk uit de wereld helpen ook al zal dat niet zonder veel verdriet gaan, maar het is al verdrietig genoeg dat het allemaal gebeurt is.
Laatst bijgewerkt door Miska op 09-07-10 10:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Hawai

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:44

KiWiKo schreef:
yep noah........

hewe en ik heb een grote bek he...... maar ik heb ook een tatoo op mijn rug staan (gedeeltelijk nog) van de man waarvan ik echt gedwongen werd..........

ik had zoveel eerder met zoveel relaties moeten stoppen.......... en nu dat ik halverwege mijn leven ben begrijp ik dat pas

Dat heet leven ;)
Gevoel is nu eenmaal een raar iets, en meestal volgen we ons hart terwijl ons verstand heel hard NEEEEEEEEEEEEE roept.
Vallen en opstaan, vreugde en verdriet, en dat vormt de mens die je bent.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:46

Ik zou graag hebben dat zo'n bimbo of snotaap het kwam vertellen. Vooral als ik nog van niks wist. Dan heb ik haar graag als beweegreden. En nee, alle details hoeft ik absoluut niet.. :r
Mijn gevoel heeft 9 van de 10 keer gelijk, maar toen niet.
Waar zijn die bimbo's als je ze nodig hebt...

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:46

KiWiKo schreef:
yep noah........

achteraf kijk je een koe altijd in zijn gat.
Heeft niks met leeftijd te maken maar met dat wat op je pad is gekomen. En je kan jong zijn en al een hoop klappen hebben gehad van het leven waardoor je een hoop geleerd hebt, en je kan ook heel oud zijn zonder veel nare ervaringen waardoor je minder sceptisch bent in het leven.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:47

Miracle_ schreef:
Ik zou graag hebben dat zo'n bimbo of snotaap het kwam vertellen. Vooral als ik nog van niks wist. Dan heb ik haar graag als beweegreden. En nee, alle details hoeft ik absoluut niet.. :r

Hahaha! :D

Niet iedereen heeft zoveel lef natuurlijk.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:48

NoaC schreef:
KiWiKo schreef:
yep noah........

Heeft niks met leeftijd te maken maar met dat wat op je pad is gekomen. En je kan jong zijn en al een hoop klappen hebben gehad van het leven waardoor je een hoop geleerd hebt, en je kan ook heel oud zijn zonder veel nare ervaringen waardoor je minder sceptisch bent in het leven.

yep :) ik wou dat ik toen wist wat ik nu weet....... aap in de kont, absoluut :)
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 09-07-10 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:48

amanda2 schreef:
Stel dat die vrouw van A heeft afgesproken dat hij vreems mag gaan zolang ze het maar niet weet, wat dan? :)

Uhhh, "als je het toestaat zolang je het maar niet weet"....dan WEET je het dus! Anders kan je het niet toestaan.
Je kan alleen achteraf kiezen om het te accepteren of niet. Waarom zou je het anders "toestaan".

kr1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:49

Helaas ben ik van mening dat je het de vrouw niet hoeft te vertellen wat er allemaal gebeurd is, geloof me ik praat het niet goed wat er gebeurd is, maar wat is de meerwaarde om nog meer verdriet te zaaien, en hun huwelijk op het spel te zetten. De waarheid??? Soms is het gewoon verstandiger om de waarheid te laten rusten.[/quote]

Tja enerzijds wel, maar toch prefereer ik de eerlijke waarheid boven alles.[/quote]

en er zijn dus ook mensen (waarvan ik er 1 ben) die de eerlijke waarheid op sommige momenten in je leven willen negeren. ik ben dolgelukkig met mn vriend, maar mocht hij onverhoopt toch een keer een misstap begaan dan wil ik daar niks van weten..dat kan jij misschien niet begrijpen maar dat is MIJN mening en MIJN gevoel..en zo zijn er meer vrouwen die ondanks dat ze het misschien wel beseffen ergens diep van binnen, de vriend vergeven en verder leven..of gewoon niet willen weten dat er ergens in hun relatie een keer wat fout is gegaan. ik zou het bijvoorbeeld wel willen weten als hij het vaker zou doen, dan is hij mij ook niet waard. ik bewonder mensen die zo sterk in hun schoenen staan en gelijk bij de eerste fout ermee kappen en voor zichzelf kiezen. ik zit niet zo in elkaar.

ik vind je kort door de bocht met deze mening en je laat de mening van de vrouw van A. buitenspel..je weet niet wat zij zou willen en toch door haar de waarheid te vertellen dring je haar jouw mening op, terwijl zij dit misschien niet eens wil weten. wie ben jij om dat te gaan bepalen..ik denk alleen dat mensen in haar nabije omgeving dit kunnen beslissen, naast haar..

mijn vriendinnen weten hoe ik in elkaar steek en weten dan op dat moment het juiste te doen..

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:50

Miska schreef:
Miracle_ schreef:

Hahaha! :D

Niet iedereen heeft zoveel lef natuurlijk.

Nee da's waar, je hebt er wel een dosis lef voor nodig. Maar in veel situatie's krijg je er vast wel dankbaarheid voor terug. En zo niet, dan leer je er toch wel wat van. ;)

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:51

sprozee schreef:
Miska schreef:

Denk dat levenservaringg je als persoon wel een prettiger mens maakt.
Het is niet altijd leuk om nare dingen te moeten ondergaan, maar het vormt je wel.
En hoe kan je anders vrienden begrijpen of bij meeleven als je geen ervaring hebt met "nare dingen"
Iemand die alleen maar positieve dingen in zijn leven heeft gekend lijkt me als persoon geen prettig iemand. Dingen moeten in balans zijn en je moet er levenservaring mee opdoen die je helpt in andere situaties.
Daarnaast; zonder dalen geen pieken in het leven. :D

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:53

KiWiKo schreef:
NoaC schreef:

yep :) ik wou dat ik toen wist wat ik nu weet....... aap in de kont, absoluut :)

Ja, alles vooraf weten lijkt me ook wel wat! :D :+