KiWiKo schreef:ik persoonlijk zou het niet willen dat een of andere bimbo me kwam vertellen over haar relatie met mijn vriend..............
nee, zou het niet kunnen waarderen
Hoeft ook niet, want jij wist het dan al lang.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bramasole schreef:Zal zeker een gebrek aan zelfvertrouwen zijn. Ik had vroeger allerlei regels over hoe het allemaal in het leven moest gaan en echt... hoe ouder je wordt, hoe minder je weet. Je accepteert hoe het komt en vaart je eigen koers met die oliebol die je dan tegen komt.
KiWiKo schreef:ja en daarom wil ik daar met mijn eigen dingen op mijn eigen manier mee dealen......... en dan wil ik niet door een of andere snotaap tot reageren bewogen worden![]()
NoaC schreef:KiWiKo schreef:ja en daarom wil ik daar met mijn eigen dingen op mijn eigen manier mee dealen......... en dan wil ik niet door een of andere snotaap tot reageren bewogen worden![]()
Maar wat als je het per ongeluk toch niet blijkt te weten....zou je het dan ook niet willen weten?
Stel zo maar even dat je radar je in de steek heeft gelaten...stel he!
sprozee schreef:Miska schreef:Je moet het allemaal een keer ondergaan.
wou dat t niet zo was....
KiWiKo schreef:yep noah........
hewe en ik heb een grote bek he...... maar ik heb ook een tatoo op mijn rug staan (gedeeltelijk nog) van de man waarvan ik echt gedwongen werd..........
ik had zoveel eerder met zoveel relaties moeten stoppen.......... en nu dat ik halverwege mijn leven ben begrijp ik dat pas
KiWiKo schreef:yep noah........
hewe en ik heb een grote bek he...... maar ik heb ook een tatoo op mijn rug staan (gedeeltelijk nog) van de man waarvan ik echt gedwongen werd..........
ik had zoveel eerder met zoveel relaties moeten stoppen.......... en nu dat ik halverwege mijn leven ben begrijp ik dat pas
Miracle_ schreef:Ik zou graag hebben dat zo'n bimbo of snotaap het kwam vertellen. Vooral als ik nog van niks wist. Dan heb ik haar graag als beweegreden. En nee, alle details hoeft ik absoluut niet..
Mijn gevoel heeft 9 van de 10 keer gelijk, maar toen niet.
Waar zijn die bimbo's als je ze nodig hebt...

NoaC schreef:KiWiKo schreef:yep noah........
achteraf kijk je een koe altijd in zijn gat.
Heeft niks met leeftijd te maken maar met dat wat op je pad is gekomen. En je kan jong zijn en al een hoop klappen hebben gehad van het leven waardoor je een hoop geleerd hebt, en je kan ook heel oud zijn zonder veel nare ervaringen waardoor je minder sceptisch bent in het leven.
ik wou dat ik toen wist wat ik nu weet....... aap in de kont, absoluut
amanda2 schreef:Stel dat die vrouw van A heeft afgesproken dat hij vreems mag gaan zolang ze het maar niet weet, wat dan?
Miska schreef:Miracle_ schreef:Ik zou graag hebben dat zo'n bimbo of snotaap het kwam vertellen. Vooral als ik nog van niks wist. Dan heb ik haar graag als beweegreden. En nee, alle details hoeft ik absoluut niet..
Mijn gevoel heeft 9 van de 10 keer gelijk, maar toen niet.
Waar zijn die bimbo's als je ze nodig hebt...
Hahaha!
Niet iedereen heeft zoveel lef natuurlijk.
sprozee schreef:Miska schreef:Je moet het allemaal een keer ondergaan.
wou dat t niet zo was....
KiWiKo schreef:NoaC schreef:
achteraf kijk je een koe altijd in zijn gat.
Heeft niks met leeftijd te maken maar met dat wat op je pad is gekomen. En je kan jong zijn en al een hoop klappen hebben gehad van het leven waardoor je een hoop geleerd hebt, en je kan ook heel oud zijn zonder veel nare ervaringen waardoor je minder sceptisch bent in het leven.
yepik wou dat ik toen wist wat ik nu weet....... aap in de kont, absoluut