Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joyce900 schreef:Ik snap het ook niet meer. Zoveel tegenstrijdige informatie, en iedereen blijft maar storten. Hier dansen niet alleen lettertjes voor de ogen, maar het hele scherm danst.
285 euro. En wie weet komt er straks weer een bericht over de zoveelste verkeerde diagnose, of een wonderbaarlijke wederopstandig.Ik snap ook niet dat mensen met een eigen zaak, eigen paarden, eigen huis, geen digitaal cammetje met een beetje geheugen kunnen kopen.
Joyce900 schreef:Ik snap het ook niet meer. Zoveel tegenstrijdige informatie, en iedereen blijft maar storten. Hier dansen niet alleen lettertjes voor de ogen, maar het hele scherm danst.
285 euro. En wie weet komt er straks weer een bericht over de zoveelste verkeerde diagnose, of een wonderbaarlijke wederopstandig.
Ik snap ook niet dat mensen met een eigen zaak, eigen paarden, eigen huis, geen digitaal cammetje met een beetje geheugen kunnen kopen.
Joyce900 schreef:Iedereen mag van mij gelukkig zijn. Maar de aanleiding om een camera te gaan geven, ik vind het idioot. Die mensen hebben een webshop en ruitersportzaak, en een eigen huis.
Julia, jij leest mij niet. Ik weet ook wel zeker dat Nickyu straks een dure camera krijgt met veel accescoires, en bloemen en toeters en bellen. Maar hebben jullie wel in de smiezen dat die camera nog wel minstens een decennium meegaat?
Ik vertrouw de Bokkers wel alleen ik vertrouw Nickyu niet. Maar helaas ben ik niet de enigste.
Ik zal verder dit topic links laten liggen.
Veel succes met bedelen, maar Nickuy ook nog vele jaren met je camera in aantocht! We zien de vele foto's vast wel verschijnen.
Russel ik ben geen oud bokker maar ik weet meer dan jij weet
285 euro. En wie weet komt er straks weer een bericht over de zoveelste verkeerde diagnose, of een wonderbaarlijke wederopstandig.
Ik snap ook niet dat mensen met een eigen zaak, eigen paarden, eigen huis, geen digitaal cammetje met een beetje geheugen kunnen kopen.