Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
Dan gaat het niet opkroppen en op vervelende tijden de kop opsteken. Rock schreef:Dat is helemaal niet gek! Daar staan dag en nacht mensen klaar, monitoren aan... En nu moet je het zelf doen. Logisch dat dat eng is. Niet wegstoppen hoor, geef het een plek! Hoe vind Gioya haar zusje nu ze eindelijk contact mag hebben?
En ik kreeg er geen gebruiksaanwijzing bij
En stond de hele tijd haar armpje te strelen: 'Is klein he? Is mijn zusje he? Ik was ook zo klein he? Lief he, mijn zusje? Is klein he?...' 

trekpaardluf schreef:ohh wat lief.. zag gioya haar nu voor het eerst of had ze haar al vaker gezien..
Delphi schreef:Heb je trouwens nacouveusezorg? Werd bij mij niet vergoed en vond het te duur voor het aantal uren. Ik was de eerste dag ook zo onzeker, maar de dagen erna beterde het snel.
Ik ben best heel dood en ik heb geen idee hoe mensen het gecombineerd krijgen hoor, een baby&een kleuter&werk (bij mij de paarden dus)&huishouden. Ik laat overal echt steken vallen. Zit ik op mijn paard, begint de baby te huilen; wil ik stallen mesten dan hangt er een kleuter aan mijn been te zeuren; huishouden doen betekent de paarden laten staan en dan heb ik het nog niet over alle oneindige controles in het ziekenhuis die helemaal alles in de war sturen; ik snap er niks van hoe mensen het allemaal plannen! 
*