Sterkte nogmaals... ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet. Vreselijk dat je aan praktische zaken denken moet nu, maar ik snap het volkomen natuurlijk.
dejavu
Geplaatst: 06-06-10 11:25
Jeetje, wat erg zeg, Nickyu!
Ik gun je nog een hele tijd een fijn samenzijn met je familie.
Heel veel sterkte de komende tijd.
sander_lotte
Geplaatst: 06-06-10 11:42
Ik weet niet wat ik hier moet schrijven, maar wil het toch proberen... Vind het verschrikkelijk wat je moet meemaken! Hopelijk kan je nog een tijdje doorbrengen met je zoontje, je man en uiteraard de rest van je familie. Veel sterkte toegewenst, dat kan je ongetwijfeld wel gebruiken. Overlaatst heb ik een film gezien over een vrouw met kanker, sindsdien denk ik er zo veel aan. Soms besef je niet wat sommige mensen moeten meemaken, zoiets gun je gewoon niemand. Echt enorm veel sterkte, ik hoop dat je nog een mooie tijd tegemoet kan gaan (in de mate van het mogelijke uiteraard) met nog mooie herinneringen met jullie gezinnetje.
Jeetje, hier ben ik toch wel even stil van zeg.. Wat een bericht.
Wat ik wil zeggen is dat ik heel veel respect voor je heb, doordat je er toch zo sterk doorheen slaat.
Ik hoop dat je nog de mooiste tijd van leven mag beleven en alle mooie herinneringen bewaart. We hopen allemaal dat je nog lang onder ons mag blijven!
Jola
Geplaatst: 06-06-10 13:08
Ontzettend veel sterkte Ik hoop dat je nog jaren goed genoeg blijft om leuke dingen te doen en van je mannen te genieten.
marleen_88
Geplaatst: 06-06-10 13:24
Jeetje, wat een vreselijk bericht!
Ik weet ook niet meer te zeggen dan veel sterkte en zet hem op de komende 2 jaar, voor jezelf, maar ook zeker voor je zoon, je man en familie.
Madelief28
Geplaatst: 06-06-10 14:15
Het leven is verdomme zo oneerlijk!!!
Ik wil je zo veel zeggen..Maar het lukt me niet...
ik wens je ontzettend veel kracht toe!!
stoer
Geplaatst: 06-06-10 14:23
Poeh... Ben er ook even stil van zeg.. Vind het heel knap hoe je er mee omgaat.. Ik hoop dat de chemo mogelijk is en aanslaat. In elk geval heel veel sterkte..Ook voor je man en je naaste natuurlijk. Probeer je vechtlust zo vast te houden, ik heb ook mensen om me heen, die eigenlijk opgegeven waren, en wonder boven wonder er toch goed uitgekomen zijn!
Denise
Geplaatst: 06-06-10 14:38
Ontzettend veel sterkte toegewenst. Ik hoop dat je nog zoveel mogelijk mooie dagen mag hebben, en dat je zoontje nog even van je mag genieten. Ik studeer om arts te worden, maar deze verhalen zijn keer op keer zo heftig dat je er even bij stil gaat staan, en alleen maar vanuit je hart kan wensen dat iemand door een wonder weer geneest. Je staat zo machteloos.
Wat enorm heftig. Kan mij niet voorstellen hoe verdrietig jij en je dierbaren moeten zijn.
Een scootmobiel aanvragen duurt wel even. WMO, goedkeuring, passing, etc. Wat je kan doen is naar een thuiszorgwinkel gaan en alvast een scoot gaan huren/lenen.
Woorden schieten te kort... met tranen in mijn ogen ben ik je verhaal aan het lezen en verschillende reacties hierop. Jeetje meis wat moet jij een hoop doormaken het is zo oneerlijk, maar aan deze woorden heb jij niks... ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat je nog een tijd van je zoontje je man en je vader en verder naasten mag genieten!
Heel veel sterkte al heb je dit al vaker gehoord.... ik duim voor je en gun jullie nog een tijd lang samen!
Anoniem
Geplaatst: 06-06-10 16:13
Jeetje............................ben er stil van. Wat een verhaal... Heel erg veel sterkte en kracht. Ik hoop dat je je goed door de chemo weet te slaan en zoveel mogelijk van je plannen nog weet te volbrengen. Enorm veel sterkte voor je man, je allesie en uiteraard de rest van je familie... Verder schieten alle worden tekort... Carpe Diem is zó waar!
Meavey
Geplaatst: 06-06-10 16:24
Jeetje wat een vreselijk nieuws... Ik wens je heel veel sterkte en moed toe, en hoop dat je die dokters laat zien dat hun voorspellingen soms niet kloppen en je nog veel langer van je zoon kan genieten. Dikke knuffel.