Inmiddels heb ik vakantie gehad, en ben ik weer fulltime aan het werk op stage.
Ik durf nu haast wel te zeggen dat het weer prima gaat!
Heb helemaal geen last meer gehad van terugvallen sinds mijn vakantie...
En het gaat gewoon lekker... ik heb 5 weken geleden met mezelf afgesproken dat ik het zou gaan accepteren...dit naar aanleiding van een stuk tekst die voor mij geschreven is... de knop is omgezet... het is gelukt..
Ik citeer :
Citaat:
hola yolanda entiendo que cociste mucho danio por lo que paso es normal muy normal que estés triste pero la vida da alegrias tristezas y ay que seguir adelante quiero que sepas que ay jente que muere sola totalmente sola la niña que te paso a ti murió con tigo pienso que aunque no sea justo asi tuvo que ser tu iciste lo posible también cojer daño pienso que es suficiente yo soy ernesto es la niña gracias por morir con tigo ya as sufrido ya as yorado dejarme descansar en paz quiero que sigas tu vida yolanda habla la niña yo la niña estoy tranquila y la niña te ordena yolanda gracias mil veces gracias por sentir gracias por llorar gracias por morir con tigo AHORA TE MANDO VIVIR.
Vertaling :
Citaat:
Hallo Jolanda ik begrijp dat je er ontzettend veel verdriet van het gebeuren hebt, dat is normaal,...heel normaal dat je verdrietig bent maar het leven draagt vreugde en verdriet je moet verder gaan, wil dat je weet dat er mensen zijn die helemaal alleen sterven het meisje wat gestorven is bij jou, stierf met jou!
Denk ookal is het niet helemaal eerlijk dat het meisje jou heeft uitgekozen maar niet met het idee om je pijn te doen.
Dat moet je gedachten tot positiviteit omzetten.
Dank je wel dat ik mocht sterven met jou, je hebt geleden, je hebt gehuild, nu is het genoeg laat me rusten en leef je leven wil ze tegen je zeggen als jij met haar kon praten.
Het meisje is rustig en wil jou bedanken (vandaar dat je hebt gehuild/geleden). Daarom is er er nu zoveel verdrieten op je plaats zetten ze geeft je duizend bedankjes voor jouw gevoel, voor het huilen en om te overlijven met jou aan haar zijde.
Nu zegt ze in je voort te leven.
Dit heeft mij zo enorm geholpen om de stap te zetten om het te accepteren zoals het is...
Dit is geschreven door de vriend van bokker Blensink die ik vorig jaar zomer heb ontmoet...
Tuurlijk denk ik er soms nog wel eens aan, of vergelijken we het wel eens met dingen.. maar het doet geen pijn meer...
Ik wil jullie echt allemaal heel erg bedanken voor al jullie steun!!!
Dat zelfs onbekende mensen me niet in de steek hebben gelaten, vind ik echt top!
Nog 3 weken stage... en dan is het alweer voorbij, de tijd is gevlogen!