Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chrissie_ schreef:magda_90 schreef:Hoe lang duurt zo'n verzending gemiddeld? De verkoper heeft een reactie gestuurd dat ze mij op de hoogte houd van de status. Nu kom ik er achter dat ik grammaticaal gezien dus écht geen Engels kan schrijven.
Uit welk land?
Mijn body protector uit de VS deed er ruim 3 weken over en Iphonehoesje uit China ongeveer 1,5 week.
upendo schreef:Wat mij opvalt is dat de verzendkosten vanuit DL heel erg verschillen. De een rekent 8,60 en de ander 17,00?
En altijd volhouden dat het niet goedkoper kan dan 17..
Ffortuna schreef:upendo schreef:Wat mij opvalt is dat de verzendkosten vanuit DL heel erg verschillen. De een rekent 8,60 en de ander 17,00?
En altijd volhouden dat het niet goedkoper kan dan 17..
Ik hoefde zelfs maar 5 euro verzendkosten te betalen vanuit Duitsland. Terwijl het pakket toch echt wel groot en zwaar was (westernlaarzen).
Jolandaa_ schreef:hallo Ebay'ers
Ik zag deze en ik wou bieden..
maar hoe gaat dat? ik heb een account aangemaakt.
Maar hoe betaal je met Paypal? heb ik dat wel en de verzendkosten. er staat bij dat ze naar duitsland verzend. maar niet naar NL dan?
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250700171216&fromMakeTrack=true&ssPageName=VIP:watchlink:top:de#ht_500wt_947
xkimmx schreef:Ja maar sommige vragen 5,- verzendkosten en maken de prijs hoger. Bij andere is de prijs lager maar verzendkosten hoger.
MelanieB schreef:Ben opzoek naar Battery grip voor mn camera, maar kan niet onder 50,- vinden die niet naar paypal adres stuurt, argh.Dan maar in winkel kopen
ielsjj_ schreef:Van mij ook weer een vraagje.
Wanneer iemand een hoge positieve feedback heeft, kun je er dan vanuit gaan dat deze echte producten verkoopt? (degene zegt zelf, dat hij echte producten verkoopt).