Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lolacabana schreef:Hallo allemaal,
Ik ben de contactpersoon voor Amersfoort (dus Soest, Amersfoort, Baarn, Nijkerk, Zeist, Hilversum en alles wat er tussen zit).
Dus als je hier in de buurt wat wil doneren kan je mij een PB sturen!
TequilaRos schreef:Aangezien Zooist het nog niet vermeld had, meld ik me zelf maar even. Voor Groningen, Friesland en Drenthe ben ik contact persoon. Alleen aangezien het gebied toch vrij groot is, ga ik niet iedereen bij langs rijden. Als je wat hebt, dan graag pb. Dan is er vast wat te regelen. Ik kom regelmatig op concours zowel als ruiter als als fotograaf. We komen er altijd wel uit.
enniee schreef:TequilaRos schreef:Aangezien Zooist het nog niet vermeld had, meld ik me zelf maar even. Voor Groningen, Friesland en Drenthe ben ik contact persoon. Alleen aangezien het gebied toch vrij groot is, ga ik niet iedereen bij langs rijden. Als je wat hebt, dan graag pb. Dan is er vast wat te regelen. Ik kom regelmatig op concours zowel als ruiter als als fotograaf. We komen er altijd wel uit.
dat is mooi, zie dat je in Leek woont , ik ga vast nog wel eens naar divoza voor december