Wie kan ik blij maken deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Glitter_

Re: Wie kan ik blij maken deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 17:39

Ik ben voor Utrecht, De Bilt, Bilthoven, Soest, Cothen, Werkhoven, Houten, Nieuwegein, Breukelen, Loodsdrecht, Hilversum, Laren.. de rest!

AngloArabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 15:55

Het is rustig in het topic.

Ik ben contactpersoon provincie Zeeland , dus als er mensen zijn die iets willen doneren..... mijn pb is nog leeg ..!

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 18:16

Hallo allemaal,
Ik ben de contactpersoon voor Amersfoort (dus Soest, Amersfoort, Baarn, Nijkerk, Zeist, Hilversum en alles wat er tussen zit).
Dus als je hier in de buurt wat wil doneren kan je mij een PB sturen!

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 18:59

Lolacabana schreef:
Hallo allemaal,
Ik ben de contactpersoon voor Amersfoort (dus Soest, Amersfoort, Baarn, Nijkerk, Zeist, Hilversum en alles wat er tussen zit).
Dus als je hier in de buurt wat wil doneren kan je mij een PB sturen!

goh jammer, m'n broer z'n vriendin woont in soest, zouden mijn ouders het mooi kunnen brengen.. zie het helaas nu pas. :+

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-10 21:21

Het is nog geen december....

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 21:29

Kan er ergens anders op bokt neit nog een beetje reclame gemaakt worden of anders misschien op Mpl ?

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-10 21:33

Ik heb dat vorig jaar gedaan en werd plat gemaild door mensen die spullen wilden hebben.

Daar begin ik echt niet meer aan. Hihi!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 21:49

Ik hoop komend weekend tijd te vinden om mijn schuur op te ruimen. Zal daarna zsm contact opnemen met de persoon voor Noord Holland

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 22:07

Ik ben de contactpersoon samen met Ezperanza voor Noord-Holland. :)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 22:09

Ik moet mijn dekje van de week even goed afborstelen (wassen gaat helaas niet, huisgenoten gaan het niet leuk vinden als ik de wasmachine daarvoor gebruik) en dan PB ik de contactpersoon voor Zeeland :)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 22:21

Eydis schreef:
Ik ben de contactpersoon samen met Ezperanza voor Noord-Holland. :)

Als ik de goede voor me heb, dan komt Esperanza nog wel eens op stal bij de buren van mijn oude stalling en anders is purmerend ook niet heel ver weg ;)

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 22:23

Helemaal prima! :) Ik ben veel met de auto onderweg dus valt vast te combineren!

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 23:27

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 00:01

Ik denk alleen niet dat dat echt onder de categorie goed doel valt. ;)
Maar ze heeft niet echt iets nodig wat ik heb, anders had ik dr zeker wat gedoneerd, want ik weet hoe het voelt. -O-

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 10:45

Juangi schreef:
Ik denk dat zij ook wel wat hulp kan gebruiken :)

[EA-GZ-RP] Van alles ivm diefstal.

Behoort inderdaad niet tot de categorie goede doelen....

Mochten we weer bizar veel ophalen kunnen we wel contact opnemen of ze nog iets echt nodig heeft.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 11:22

Zal vanmiddag de garage eens opruimen en even inventariseren wat er allemaal weg kan.
Voor stoer en odenxia, gezien jullie beide ong hetzelfde gebied hebben, wie van jullie kan ik het beste benaderen?

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:17

Aangezien Zooist het nog niet vermeld had, meld ik me zelf maar even. Voor Groningen, Friesland en Drenthe ben ik contact persoon. Alleen aangezien het gebied toch vrij groot is, ga ik niet iedereen bij langs rijden. Als je wat hebt, dan graag pb. Dan is er vast wat te regelen. Ik kom regelmatig op concours zowel als ruiter als als fotograaf. We komen er altijd wel uit.

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 16:17

TequilaRos schreef:
Aangezien Zooist het nog niet vermeld had, meld ik me zelf maar even. Voor Groningen, Friesland en Drenthe ben ik contact persoon. Alleen aangezien het gebied toch vrij groot is, ga ik niet iedereen bij langs rijden. Als je wat hebt, dan graag pb. Dan is er vast wat te regelen. Ik kom regelmatig op concours zowel als ruiter als als fotograaf. We komen er altijd wel uit.

dat is mooi, zie dat je in Leek woont , ik ga vast nog wel eens naar divoza voor december :)

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 20:42

Wanted2003 heeft al een lading spullen gebracht (ik denk dat ze over de reis nog wel wat te vertellen heeft ;)), is het goed dat ik dat meeneem 9 oktober Malene? Of heb je daar geen ruimte voor op de terugweg?

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 20:49

Haha, nu ben ik benieuwd!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 22:39

Ik heb geen opslag Jess. Dat is het probleem. Ik ga begin december samen met Daffodil NL doorkarren om alles op te halen.

Wanneer het erg in de weg ligt moet je het maar laten weten dan ga ik weer op zoek naar een ander adres waar ik het dan kan laten. Hihi!

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 23:01

enniee schreef:
TequilaRos schreef:

dat is mooi, zie dat je in Leek woont , ik ga vast nog wel eens naar divoza voor december :)

Dat is altijd goed :j

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 07:31

Nou hier ben ik dan.. Dinsdag avond tussen 20.00 en 20.30 moest het gaan gebeuren, we zouden de spullen gaan wegbrengen! Toen Jesskn mij PB-de met de boodschap dat de TomTom haar adres niet kent, werd ik al een klein beetje angstig. Godzijdank kende mijn navigatie het adres wel, hier begon onze weg naar Zevenaar door de meest onbekende en donkere binnenlanden van Montferland. Eenmaal in de beruchte "straat" aangekomen ging het asfalt al snel naar zand en grind en de huisnummers gingen van 9 opeens naar 37. Waar ligt in vredesnaam nummer 33 dachten wij? Nog even rond gereden, niks gevonden, dus maar even gebeld. Na een korte uitleg konden wij kiezen tussen 3 zandpaden die ons allemaal zouden brengen bij, jawel.. nummer 33. Wij kozen voor de laatste, natuurlijk de verkeerde. We zagen geen hand voor ogen en met het huis in zicht, zag ik op het laatste moment een enorme kuil in de weg, schreeuwde nog naar mijn moeder: "naar links", te laat.. We reden echt vol met de bumper op een zandbank en met het wiel in een grote modder plas. Door het slechte weer was het trouwens één en al modder. Ik stap uit en denk: "oliebol" ik heb ballerina's aan. Toch maar door gebanjerd, mijn moeder had ook open schoenen aan, maar die bedacht zich dat wij nog een paar rubber rijlaarzen hadden voor het goede doel. Ondertussen kwam jesskn er al aan, met laarzen aan. Mijn moeder achter het stuur gezet, ik en jesskn duwen. Geen beweging natuurlijk. Muurvast!! Eerst maar even alle spullen overgebracht naar binnen en toen mijn vader gebeld of die ons eruit kon trekken met zijn Jeep. Na een hoop gefoeter kwam hij dan eindelijk, kon ons heel makkelijk van achteren uit de modder trekken. Toen moesten we toch weer vooruit van die weg af te zien komen.. Mijn moeder had de moed al opgegeven, dus ben ik zelf maar achter het stuur gekropen. Ik ben vol gas over de rechterkant gereden, we slipte nog eventjes en uiteindelijk konden we weer huiswaarts gaan. Thuis aangekomen zat werkelijk alles onder de modder, mijn ballerina's waren niet meer dan containerwaardig en hebben we er nog enorm om moeten lachen. Wat een avontuur!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-10 09:23

:oo _O- :')

Wat een avontuur!!!

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 09:26

_O- heerlijk verhaal.
Dat Jess in de middle of nowhere woont, dat blijkt wel weer :+

Ik ga mijn spullen trouwens ook dit weekend inleveren. Moet alleen nog even kortsluiten wanneer het schikt. Loopt dus ook!