Oh das jammer! maar ik wens je alle succes van de wereld en ik hoop dat je er weer als herboren mens uit komt hahah! Ik ga zeke rkijken! Maar dan moeten we je wel herkennen haha!
Topic is nog niet gesloten dus kan nog ff snel reageren. Ik wil je een keer heeeeeeel veel sterkte wensen en hopelijk heb je er wat aan. Mijn pb box blijft altijd voor je open staan.
Hee hij wor duiteindelijk niet gesloten maar ik mag niet nog meer info geven
Coot
Geplaatst: 03-06-10 23:53
Dan wil ik je gewoon heel veel succes wensen!
janouk
Geplaatst: 04-06-10 06:58
Heel veel succes en wees lief voor jezelf! (Zorg net zo goed voor jezelf als je voor je paarden zou zorgen). En houd samen met je moeder goed het doel in de gaten, want het zal zwaar zijn en af en toe niet leuk, maar uiteindelijk zullen jullie hier samen sterker uitkomen. Go for it!
Jah daarom , En ik ben een persoon die kei en kei hard op zijn bek moet gaan wil er iets veranderen . en als ik eerst op me bek moet gaan overleef ik het mischien niet en ik kan me moeder niet achter laten . dus ga ik via een omweg een soort van op me bek .
Er staat in de nieuwe LINDA! een interview met Keith Bakker en dat gaat ook over zijn nieuwe programma over eetstoornissen. Hij kijkt er erg naar uit. Succes!
Vandaag maar ff de linda gekocht xD Stond toch nog meer in wat ik wel leuk vond. Er stata in dat hij in de behandeling van eetstoornissen alles behalfe wat er nu als word gedaan wil gaan doen . Ergens steld me dat wel gerust