Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonnetje81 schreef:@Relaxed: niet alle kinderen zijn zoals wij...sommige kinderen kennen geen grenzen of moeten tegen stoerheid beschermt worden. Daarbij vind ik dat een puber minimaal onder de 18 zich best aan een aantal regels mag houden. Zolang je thuis woont is het toch geen hotel? Daarbij gaat het ook om een stukje veiligheid. Om 2 uur is het in de stad veiliger dan als je als laatste de kroeg uitrolt.
Als ze zo wijs zijn dan hoef je helemaal geen regels te hebben want je moet immers je kind vertrouwen?
tinkert_tje schreef:maar schijnbaar ben ik de enige ouder die het niet normaal vind
_Yasmine_ schreef:ik moest eerst om half 2 thuis zijn, inclusief thuisgebracht worden. na een paar keer werd dat iets later. zeker omdat ik netjes op tijd thuis was en altijd fris en nuchter (1 of 2 biertjes )
steeds mocht ik langer en inmiddels is het zo dat ik mag thuis mag komen hoelaat ik ook wil, als ik maar thuisgebracht word door een jongen of een grote groep meiden. Daarnaast moet ik me ook melden bij mijn ouders als ik thuis kom
01:00 is inderdaad vrij vroeg als je 16 bent, maar ach, je krijgt er niets van hoorhangt ook een beetje ervan af hoe het gaat, hoe ze thuis komt, hoe haar karakter is :)
Zonnetje81 schreef:Niet iedereen liegt om toch op stap te gaan...