Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pluutje schreef:Vervelend zegIk heb helaas vaak hetzelfde... Ik houd maar in gedachte dat het ook zonde is om nu te stoppen en hoe fijn het zou zijn als ik mijn rijbewijs heb. Maar gisteren had ik het er nog met een collegatje over, zij heeft meer dan 60 lessen gehad (soms ook meer dan een uur, 2de examen geslaagd). Dat is toch wel een beetje een schrikbeeld voor mij (zeker nu de lessen uit mijn pakket op zijn en ik dus elke les moet betalen
). Wat zei je instructeur erover? Wel fijn dat erover hebt kunnen praten!
LisaMS schreef:Ik ben vandaag 18 geworden en krijg om half 4 me eerste rijles.
Ben niet zenuwachtig maar vind het wel spannend
Hoop dat ik wel ergens waar het rustig is kan rijden
Pluutje schreef:Oh das nog niet zo heel veel. Tja, vooruitgang mag bij mij ook wel een keer haha. We moeten allebei maar gewoon stug door blijven oefenen, er zit niets anders op vrees ikIk probeer ook altijd maar in gedachte te houden dat er zoveel mensen zijn die hun rijbewijs hebben, dan moet het mij toch ook ooit lukken
Mowoah schreef:Ik moet 17 maart, Patricia ook weet ik toevallig.
Ik heb precies hetzelfde probleem als jou met het invoegen, daarom heb ik vandaag ook een snelweg-les gehad. Heb in totaal 110 kilometer gemaakt vandaag, echt veel he.
Ik heb wel een tip, kijk vooral ook veel in je binnenspiegel wanneer je wilt invoegen (als je al op de strook zit). Dan zie je alle rijstroken die achter je zitten en kun je gemakkelijk bepalen of je al kunt invoegen of niet.
Ik keek namelijk altijd met mijn buitenspiegel (de linker) en dan vergiste ik me wel eens in de afstand waarmee een auto achter me zat, waardoor ik twee keer iemand heb gedwongen naar de linker rijstrook te gaan, oeps.
_Lindsey schreef:iemand die bij dezelfde rijschool rijd als wat ik doe heeft nu over de 100 uur gereden..
50 uur bij de ene rijschool en daar was hij 4x gezakt, toen heeft de rijschool gezegd we kunnen niks met jou
hij zit nu bij de mijne en heeft er daar ook al 50 opzitten en het is nog steeds een gevaar op de weg..