cutie_lover schreef:Van het weekend had ik klanten.. pfoe
Ze gingen zitten, en ik vroeg: Nou wat kan ik voor u halen
Nee nee, we kijken nog even op de kaart.
Dus ik zeg: Maar wat kan ik voor u te drinken halen?
"Neeeeheeeeeeeeeeeee (ook echt zo'n toon zegmaar) wij kijken op de kaart! Daaruit kiezen we drinken"
De vrouw werd pas stiller toen ik zei dat het drinken niet op de kaart stond..
Dat ze dat niet kunnen ruiken snap ik ook maar die toon
edit: als een klant bij ons kotst zou ik het van mijn baas toch echt op moeten ruimen.. Die klant kotst toch ook niet voor z'n lol het is al erg genoeg!
Je stelt dan ook de vraag verkeerd

Als je een vraag stelt moet je in de meeste gevallen de vraag zodanig stellen dat je er alleen maar een relevant antwoord op kan krijgen.
Want er lopen wezens rond die het inderdaad niet helemaal snappen, daar moet je als personeel van te voren al op in springen
