Sizzy schreef:Groenten & Fruit op de markt halen scheelt vaak ook een hele hoop! Wij zijn afgelopen zaterdag naar de Haagse markt geweest en voor 10 euro hadden we een gigantische tas vol groenten & fruitecht super.
4 avocado's voor 1 euro, 3 mango's voor 1 euro, een kilo cherrytomaatjes voor 1 euro etc
Jammer genoeg ben ik dan ondertussen veel geld kwijt aan benzine en parkeren
Bij ons is het echt een flut-markt

Ik ben voor 2 personen 4 dagen per week (overige dagen eet ik bij mijn ouders) tussen de 25 en 50 euro per week kwijt.
De Lidl /Aldi vind ik overigens niet met alles meer goedkoper hoor! ALthans, niet de Lidl's en de Aldi's waar ik heen ga blijkbaar.
echt super.
Deze maand heb ik wel iets goedkoper gegeten, minder dan 100 euro (moest even zuinig doen na hoge DA-rekening
) 
Sausjes invriezen doe ik eigenlijk ook nooit dat gaat de vuilnisbak in. Dus als wij zouden willen zouden we een stuk zuiniger kunnen leven. Ook drinken wij graag dubbelfris en andere sapjes. Ook de sapjes van Health (nog wat) gaan er hier graag in. Pak kost al gauw 2,00 euro. Ook ben ik graag van het snelle soort. Liever een zakje dat kant en klaar gesneden is dan dat ik het zelf nog moet gaan maken. Voorbeelden boerenkool en spinazie. Als ik een hele dag heb gewerkt heb ik echt geen zin meer om dan nog eens zo lang met mijn eten bezig te zijn. Als het even kan koop ik ook uitjes die al voor mij gesneden zijn. 

Vrijdag waren ze niet zo mooi rond als mam ze maakte maar in elk geval waren ze wel te eten en niet verbrand of totaal uit elkaar gevallen
. Gewoon de volgende dag weer opbakken.