Pepijn zou ik eerder voor koddige pony geven, dan voor een kind. Komt mss ook dat ik een pony ken (van op bokt.be) en die heet Pepijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tienus63 schreef:Kian, ik vind het een erg stoere naam, maar bij ons op de boerderij wordt er al een paar jaar sperma gebruikt van de stier Kian. Dus ik denk eerst aan de stier voordat ik bedenk dat het een jochie kan zijn.
luuntje schreef:Dat is erg als je naam fout in het geboorteregister staat.
Kanelly schreef:Maar toch snap ik ouders niet die hun kinderen zo'n naam geven.
Op de basisschool je naam leren schrijven, 100x zeggen hoe mensen het moeten schrijven, mensen die het altijd verkeerd uitspreken.
En om nog maar te zwijgen over de arbeidsmarkt later...
Oké, nu zullen de meeste Danillo's, Haevenley's en Djayliasha's geen universitaire studie gaan doen, maar toch...uit onderzoek is gebleken dat het absoluut van invloed is bij o.a. sollicitaties, hoe docenten je zien etc.
Ilzas schreef:Cheyenne/ Chayenne... vind ik ook niks. Indianen namen..
Cayenne schreef:Kaaienne![]()
Ook altijd leuk om Engelsen dat uit te laten sprekenDan wordt het standaard Kee-jen.
Cayenne schreef:Ilzas schreef:Cheyenne/ Chayenne... vind ik ook niks. Indianen namen..
Gelukkig staat Cayenne daar niet bijSpreek je ook heel anders uit.
Hoevaak mensen Cayenne niet verkeerd schrijven![]()
Toen ik mijn paard Cayenne noemde, was er nog niemand op Bokt die dezelfde naam gebruikte (ik heb toen een search gedaan) inmiddels is het een vrij populaire naam geworden.