Oww dat is echt irritant! Kun je dat niet aanvechten op een of andere manier dat het of langer geldig is of dat je het gratis opnieuw mag doen ofzo? Want hier kun jij echt niets aan doen!
_Patriciaa
Geplaatst: 12-01-10 18:19
Niicole__ schreef:
Ik ook, want als het 5 weken gaat duren kan ik afrijden vergeten, of ik moet opnieuw theorie doen...
jeetje dat is helemaal vervelend! Dan moet jij opnieuw gaan betalen omdat het examen door het weer niet doorgaat.. lekker is dat
magic_lover
Geplaatst: 12-01-10 18:20
Ik hoorde dat ze wel wat soepeler zijn met dat soort dingen op het moment, door alle weersomstandigheden, maar geen idee hoe streng ze er dan daadwerkelijk op zijn. kijk als je al lang en breed examen had moeten doen, maar dat het telkens afgelast is dan is het natuurlijk overmacht...
Ik hoop inderdaad dat ze dan door de vingers zien, want hun stellen examens uit. ik zou het onzin vinden als het nog afgelast werd. maar er is grote kans dat het wel door gaat, want vandaag hebben ze ook gereden.
En zowiezo vind ik het stom dat ze alles aflassen. Je moet inde toekomst ook met dit weer kunnen rijden, dus waarom dan geen examens en lessen?
Heb ik vandaag ook aan mijn instructeur gevraagd maar het CBR geeft aan dat veel mensen met dit weer niet rijden en dat je die mensen nu zou dwingen door wel examen te doen. Plus dat veel binnenwegen echt nog niet goed zijn en in verband met de bijzondere verrichtingen leg je de lat gewoon hoger als iemand nu examen doet (als ze het niet af zouden lassen) dan normaal. Maar tegelijkertijd mogen ze ook niet soepeler doen omdat ze niet kunnen weten of jij normaal het wél goed had gedaan zegmaar..
Kijk ene kant snap ik het wel waarom de examens niet doorgaan, hun zijn natuurlijk ook niet levensmoe, en moeten wel met iemand meerijden waar van ze niet weten hoe dat gaat..
maargoed daarin tegen vindt ik dat ze ook wel een beetje vertrouwen in ons mogen hebben, wij rijden hier nou al een maand in die prut, en voor 't zelfde geld gaat het zo nog 2 maand door... ze moeten toch ooit eens een keer weer beginnen , de wachtlijst wordt alleen maar groter...
Mja maar ik denk dat het dus ook niet is omdat ze bang zijn dat het mis gaat, maar omdat ze door dit weer ten opzichte van anderen niet objectief kunnen beoordelen..
joke20
Geplaatst: 12-01-10 18:37
Yes eindelijk weer les gehad gister na 2 weken Ging lekker sloeg 1x af, heb goed aangepast gereden, heb er nu een 6 voor dat betekent dat je het zelfstandig kan. En hij heeft een nieuwe lesauto gekocht, zelfde wagen maar dan alles nieuw (H) Automatische lampen, lampje in de binnenspiegel voor als iemand achter je fel licht aan heeft dan kan je dimmen, stuurt soepel, nieuwe bandjes etc echt gaaf
Tof! Les jij volgens een programma dan? Omdat je een cijfer krijgt?
Hoeveel lessen heb je gehad?
Ow en hadden jullie in het begin ook moeite met het wegrijden? Alles gaat goed, het schakelen als ik eenmaal rijd gaat echt meteen al soepel maar met het wegrijden heb ik echt wel moeite, die feeling heb ik echt nog niet. Heb natuurlijk nu pas mn 2e uurtje er op zitten en ik moet volgens hem zéér tevreden zijn want het ging héél vlot als ik zo door blijf gaan maar daar kan ik me dan zo aan ergeren he, kom op rij gewoon weg
Ja ik had ook wel moeite.. nouja moeite.. Je moet gewoon even dat hefboom effect door hebben. Dan gaat het wel goed. Komt vanzelf!
Faelivrin
Geplaatst: 12-01-10 18:42
Het is logisch dat je daar moeite mee hebt MissPromiss, dat heb je elke keer weer ook al heb je je rijbewijs, als je in een andere auto stapt. Heeft weinig met kunnen rijden te maken, is gewoon wennen aan de auto, waar hij de koppeling op pakt en wanneer je wat moet doen bij wegrijden, went vanzelf!
joke20
Geplaatst: 12-01-10 18:42
Nee niet echt, me les kaart staat een beetje in onderdelen ingedeelt. Dat cijfer in meer voor peter zelf dan kan je zien hoever je bent.
joke20
Geplaatst: 12-01-10 18:44
ik heb nu 35 lessen gehad
_Patriciaa
Geplaatst: 12-01-10 18:46
joke20 schreef:
Nee niet echt, me les kaart staat een beetje in onderdelen ingedeelt. Dat cijfer in meer voor peter zelf dan kan je zien hoever je bent.
Dat heb ik ook idd
__Marije__
Geplaatst: 12-01-10 18:46
Misschien is het ook wel extra frustrerend omdat de rest zo supergoed gaat Dan is het contrast wat groter.. Maar volgende week gaan we dr even mee oefenen zei hij dus dat komt vast wel goed
Ik meld me ook weer eens, afgelopen vrijdag had ik rijles, moest echt weer even inkomen na anderhalve week! Maar m'n instructeur zei dat ik ongeveer over 7 weken kon afrijden, dan heb ik 31 lessen gehad als het goed is
Niicole__
Geplaatst: 12-01-10 19:04
Ik heb 18 lessen gehad als ik moet afrijden. Als ik zo rij als ik afgelopen zaterdag deed, haal ik hem zeker weten.
Maar ik ben bang dat ik zo zenuwachtig wordt dat ik daardoor zak..
Maar we zullen zien, misschien als ik eenmaal rijd dat het goed gaat!
Dat is wel snel! Was het echt 18 uur of heb je langer dan een uur gereden? Maakt niet uit hoor, maar dan heb ik een beetje een idee van wat gemiddeld is
Aranel
Geplaatst: 12-01-10 19:39
Dat is heel snel hoor misspromiss! Ook als je per keer anderhalf of 2 uur rijd
Mijn instructeur zegt dat bij hem het gemiddelde rond de 30 lessen ligt, de eerste 15 ongeveer 1 uur, de laatste 15 anderhalf, reken maar uit!
Bij de eerste rijschool was ik 1,5 uur weg, mar daarvan was ik een half uur kwijt i.v.m. dat hij dingen verkeerd inplande.. en bij dehuidige rijschool 1 uur.