smokey17 schreef:Debbie schreef:@Smokey17 Nou doe je net alsof ze aanbellen en zeggen; Ik wens u een fijne kerst en wil nu graag geld van u hebben!!
De meeste hier die rondgaan met kaartjes hebben al aangegeven het helemaal niet om het geld te doen. Dat je vaak wat krijgt is leuk meegenomen maar het is ook gewoon leuk om mensen eens persoonlijk hun krant te overhandigen en ze een fijne kerst en gelukkig nieuw jaar te wensen.
HAHAHAHAH geloof je dat nou echt zelf???????
De niet kranten/folder lopers gaan toch ook geen wildvreemde mensen kaarten sturen om ze de beste wensen te geven.
Niet zo naief doen hoor.
Ze doen het enkel en alleen voor het geld!
En voor de gezelligheid. Zolang er normaal gedaan wordt vond ik het ook gewoon leuk om te lopen, ik kende de meeste mensen van mijn wijk ook. Altijd tijd gehad voor een praatje en dan sluit je het jaar gewoon leuk af met een prettige kerst wensen. Ik was alleen minder blij met de zak snoep die ik ieder jaar van iemand kreeg, maar uiteraard laat ik dat niet merken, het is alleen zo slecht voor de lijn. Dus bij ieder huis met dat rondje volgend zette ik die wel achter een muurtje. (Je kan mensen maar op verkeerde ideeën brengen.
) 

daar ging mijn extra geld...

Nu was de helft niet thuis, bij mensen die ik wel eens spreek en niet thuis waren heb ik het kaartje dan ook gewoon door de bus gedaan. Want het waren best leuke nieuwjaarskaartjes