Anders kon ik jouw hulp absoluut gebruiken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MysticTinker schreef:Nog mensen met ideeën voor een naam?
We hebben tot nu toe deze ideeën:
BB Bokkers voor bokkers
Bok it forward
Bokkers 2 the Rescue
Kunnen we vanavond stemmen welke naam t beste is![]()
Dan kan ik nl een domeinnaam gaan aanvragen
Citaat:When someone does you a big favor, don't pay it back... Pay It Forward
Brittol schreef:C_arola schreef:Leuk initiatief!
Boktnaam: C_arola
Omgeving: Zwolle
Waar kun je zelf wel hulp bij gebruiken:
- Kookcursus volgen met iemand.
Wil je een kookcursus van een bokker krijgen of wil je met een bokker op een kookcursus gaan?
MysticTinker schreef:Misschien kunnen we ergens een topic of sticky maken, met alle bokkers per regio, zodat je op regio kan zoeken als je hulp nodig hebt of iemand anders wil helpen![]()
Een sticky met voor elke provincie een eigen blad/post zou bijvoorbeeld fijn zijn. Dan kan iedereen zich aanmelden en kan een mod je erbij plaatsen![]()
Ik doe iig ook mee:
Bokker naam: MysticTinker
Ik bied aan:
- Boomloos zadel (barefoot arizona) mag op mijn paard worden uitgeprobeerd.
- Natural Horsemanship, ik heb les gehad in NH/Parelli en mijn tinker luistert goed naar lichaamstaal. Ik kan mensen dus samen met mijn paard helpen met de beginselen van natural horsemanship. Ik wil ook wel naar mensen toe komen als ze op de grond problemen hebben met hun paard (als het paard niet echt gevaarlijk of agressief is, zoiets laat ik liever aan professionals over)
- Freestyle rijden, mijn paard wordt voor 90% op zit gereden, bitloos, als je dat graag eens zou willen proberen dan ben je van harte welkom. (lente, zomer en herfst, als het droog en niet te koud is)
- Zitlesje, mijn tink heeft een ontzettend fijne, rustige draf, dus als je aan je zit wil werken dan mag je hier een half uurtje zonder zadel aan de longe draven (lente, zomer en herfst, als het weer droog en warm is)
- Angstige mensen laten wennen aan paarden.. Mijn tinker is ontzettend braaf, je kan er onderdoor kruipen, je kan rondrennen en schreeuwen, het enige wat hij zal doen is wegsjokken als hij er genoeg van heeft. Dus bange mensen mogen hier komen knuffelen en borstelen en zijn lange manen kammen, en ook een rondje stappen als ze durven![]()
- Fotoshoots, ik vind het leuk om te fotograferen, dus als iemand graag op de foto wil dan kom ik graag bij jou oefenen (Geleen, Sittard, Beek..) En ik wil ook wel model staan voor anderen die willen oefenen of hun portfolio willen uitbreiden, ik heb een mooie tinker en rijd in westernoutfit.
Waar ik zelf hulp mee kan gebruiken:
Ik zou het wel eens leuk vinden om western te rijden, en om eens mee te gaan mennen met iemand
Omgeving:
Geleen, Zuid-Limburg