Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
seren schreef:Hallo mensen een super initiatief!
Ik vind dat we hier niet moeten oordelen over particulieren die reageren in dit topic.
Ik weet hoe het is als je financiel teveel te behappen krijgt onvoorziene kosten waar je met alle je goede wil nooit op had kunnen rekenen.
Zelf zit ik ook in deze situatie namelijk.
Toch wil ik hier iets aanbieden namelijk een nieuw merkloos zadel 17 inch heeft op een haflinger gelegen.
Het is wel een zonder singel en beugels.
Dit zadeltje was voor mijn haffie wat helaas overleed en ik wil dit zadel graag aanbieden aan iemand die het echt nodig heeft!
Tot nu toe kon ik het zadel niet weg doen maar nu dit dit vind ik het initiatief om het zadel verder te geven aan iemand die het echt nodig heeft.
Mereltje_ schreef:Ik heb vandaag nog bij mijn baas geïnformeerd, maar bij Aloha schijnen we niets nodig te hebben op het moment. We hebben pas een groot bedrag gekregen van een fonds en daarvan zijn ook al dekens gekocht (wat mij even ontschoten was). Dus we hebben genoeg spullen voor de paarden. Een paar weken geleden had het er misschien nog heel anders uit gezien, maar we hebben geluk![]()
Toch bedankt, mooi initiatief!!
_draakje21 schreef:ik kom toevallig net in dit topic terecht en ik heb ook nog een aantal spullen die ik kwijt wil!
Ik woon in Groenl ( gelderland )
Stapel dekjes, gelpad, 2 paar strijklappen, etc
Wat kan ik daarmee? ( of is het niet nodig)
( graag via pb want heb geen idee of ik dit topic nog eens terug kan vinden gezien ik hier via een profiel van iemand terecht kwam )
Rosannee_ schreef:Wij gaan met onze manege altijd helpen op Stichting het olde manegepeerd.
daar kan je een oud manegepeerd gratis naar toe brengen maar die hebben het ook niet breed.
daar komen ook weleens groepen gehandicapten de paardjes verzorgen enzo.
ik denk dat die het ook wel fijn vinden.
dit is de site van deze organisatie:
http://www.manegepeerd.nl/cache/page1_lang1.html
( het zijn geen paarden die worden gereden natuurlijk.
ze staan daar op stal of op de wei en hoeven niks te doen verder. )