Kyrseltje schreef:Misschien heeft ze wel een zeer leuke dag gehad en heeft ze er een nachtje+dagje aan geplakt !Haha ja wie weet, ben nu toch wel erg benieuwt
Kyrseltje schreef:Misschien heeft ze wel een zeer leuke dag gehad en heeft ze er een nachtje+dagje aan geplakt !En de Kerst gelijk ook maar voor 't gemak?
Grietzz schreef:Kyrseltje schreef:Misschien heeft ze wel een zeer leuke dag gehad en heeft ze er een nachtje+dagje aan geplakt !En de Kerst gelijk ook maar voor 't gemak? Oh jeetje zie nu pas dat 't laatste bericht de 22e was..
Kyrseltje schreef:Grietzz schreef:En de Kerst gelijk ook maar voor 't gemak? Oh jeetje zie nu pas dat 't laatste bericht de 22e was..ik denk dat hij stiekem een seriemoordenaar was en ze heel kerst niet meer heeft beleefd
Ja word nu ook wel erg benieuwd als je al weer terug denkt dat de laaste bericht van 26 dec. was .. miss is ze het topic wel vergeten xD:P?
Ellee schreef:Ook ik ben heel nieuwschierig! *He Ingmar, jij hier! Hoe zit het nou met jou dates?Mijn dates? Zie mijn topic
pffffff...heb net het hele topic door gespit...en wil oooooookkkk een update..overgens ken ik mijn huidige vriend ook via internet via chatsite...