De handdoek die ik na het douchen gebruik, gaan meteen in de was. De handdoek waarmee ik mijn gezicht afdroog en mijn handen in de badkamer wordt denk ik 2x in de week verschoont. Heel vaak gebruik ik hem niet.
Pyama kan ik erg lang mee doen
Ik doe er minstens een week mee en hooguit 2 weken mits ik niet overmatig heb liggen zweten of ziek ben geweest dan he. In de zomer doe ik nog geen 3 dagen met een pyama omdat ik dan zoveel zweet.Normale outfit heb ik altijd twee dagen aan, ook paardrijdkleren. Ondergoed gaat elke dag in de was, op de bh's na, want die moeten met de hand en heb ik niet zoveel.
Beddegoed moet ik heel eerlijk in zijn: Ik heb geeeeeen idee! Dat doet mijn moeder en ik let er echt niet op of ik onder een schone deken lig of niet
Ik denk dat het 1x in de twee weken verschoond wordt. Ik leg wel elke dag mijn bed open zodat het kan luchten en het niet te lang warm blijft. Schijnt ook hygiënischer te zijn.
Alles met mate, elke dag schone kleren aan is voor een normaal persoon niet echt nodig. Maar 1 maand onder een dekbedovertrek liggen is niet slim ivm giga hoeveelheid huisstofmijten erin leven. En ja, dat kan een trigger zijn om de allergie uit te lokken als je aanleg hebt. 

Maar thuis niet, omdat ik een handdoek nodig heb om alles af te drogen (muren etc), dus dat is mijn net gebruikte handdoek. Dus op zich wordt ie dus nog wel nog een keer gebruikt
)
Gooi je handdoeken op de grond, overdag lekker weg & 's avonds hangen er schone handdoeken

haha