Arme oude mensjes!
 Arme oude mensjes!                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Arme oude mensjes!
 Arme oude mensjes!                                                         

vroegah kon je gewoon zorg leveren, nu moet je inderdaad productie draaien
 vroegah kon je gewoon zorg leveren, nu moet je inderdaad productie draaien  

ik heb niks meer te verliezen Chevax, ben nu alleen maar alle deuren aan het openen die ik kan openen. Het grote voordeel als je niets meer te verliezen hebt bedrijfsmatig is dat je ook geen u meer hoeft te zeggen
 ik heb niks meer te verliezen Chevax, ben nu alleen maar alle deuren aan het openen die ik kan openen. Het grote voordeel als je niets meer te verliezen hebt bedrijfsmatig is dat je ook geen u meer hoeft te zeggen  
  Ik heb altijd een stelregel : als je niet wil dat het op de voorpagina van de telegraaf komt, dan moet je het niet plaatsen" nou dit mag op alle voorpagina's van alle kranten, zelfs de Zimbabweze
 Ik heb altijd een stelregel : als je niet wil dat het op de voorpagina van de telegraaf komt, dan moet je het niet plaatsen" nou dit mag op alle voorpagina's van alle kranten, zelfs de Zimbabweze  

daar kan gerust nog een jaar overheen gaan voordat het uitgevochten is .........
 daar kan gerust nog een jaar overheen gaan voordat het uitgevochten is .........                                                         
 daar ga ik zowizo de tijd voor vrijmaken
 daar ga ik zowizo de tijd voor vrijmaken  

valt geen speld tussen te krijgen, en Privazorg is een van de rijkste thuiszorgorganisaties van het land.
 valt geen speld tussen te krijgen, en Privazorg is een van de rijkste thuiszorgorganisaties van het land. 
 Hun zullen mij moeten manen, en dan ga ik in protest....... kan ik nog wel wat maandjes uitzingen........ en dan weet ik of ik het red of niet red. Red ik het dan zal ik ze uitbetalen........ red ik het niet, dan mogen ze achteraan de rij aansluiten......(Als ze echt heel dom zijn dan vragen hun mijn faillissement aan
 Hun zullen mij moeten manen, en dan ga ik in protest....... kan ik nog wel wat maandjes uitzingen........ en dan weet ik of ik het red of niet red. Red ik het dan zal ik ze uitbetalen........ red ik het niet, dan mogen ze achteraan de rij aansluiten......(Als ze echt heel dom zijn dan vragen hun mijn faillissement aan  , en daar zie ik ze nog voor aan ook
, en daar zie ik ze nog voor aan ook  ) de rij begint met de Belastingdienst kleine 160.000 euro en daarna volgt het PGGM kleine 120.000 euro....... en wat er over blijft na overige zakelijke schuldeisers (die ik dan natuurlijk wel iets op laat lopen, want lopende rekeningen sta ik nu gewoon op 0) is misschien voor hun........ maar er blijft niks voor hun over dan. Ze kunnen het krijgen zoals ze het hebben willen joh
 ) de rij begint met de Belastingdienst kleine 160.000 euro en daarna volgt het PGGM kleine 120.000 euro....... en wat er over blijft na overige zakelijke schuldeisers (die ik dan natuurlijk wel iets op laat lopen, want lopende rekeningen sta ik nu gewoon op 0) is misschien voor hun........ maar er blijft niks voor hun over dan. Ze kunnen het krijgen zoals ze het hebben willen joh