De brutaliteit! Waar halen ze het vandaan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 16:03

scooby schreef:
Wat een idioot verhaal zeg! Stiekem ook wel een beetje geestig, je zal je hoofd maar op zo'n manier terugvinden...

Wat die vrouw betreft, ook al is het een slecht verhaal, ze zal vast niet met slechte bedoelingen jouw foto hebben gebruikt. En ze is echt niet de eerste en enige die een willekeurige foto bij haar profiel zet.
Toch vind ik dat RP wel heel makkelijk de schuld op de vrouw afschuift, ZIJ hebben tenslotte jouw foto verder gepubliceerd. Misschien ga je er wel akkoord mee als je je aanmeld voor RP dat ze je foto mogen gebruiken, maar JIJ bent daar niet mee akkoord gegaan.

Het is natuurlijk je eigen keuze wat je er mee doet, maar ik zou het er niet zo bij laten zitten.

nou ja, iemand maakt een profiel aan en zet er een foto bij. controleren of het daadwerkelijk die persoon is gaat niet echt :+

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 16:09

Noppes schreef:
Waar gaat het heen met de wereld als je om dit soort dingen al een schadevergoeding gaat vragen/aangifte doen :Y) Ze weet nu toch wie er achter zat en waarom? Punt.
(N.a.v jilleroo's opmerking :P)

Weet niet of je het in de gaten hebt, maar zomaar iemand's foto (en dus identiteit) gebruiken is niet zomaar iets!
En zeker geen kleinigheidje. Denk dat deze mevrouw heel goed door moet krijgen wat ze gedaan heeft, en hoeveel schade ze de TS
had kunnen doen.

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 17:37

Og hemel, altijd om die mannen he 8)7 een nepprofiel om je vriend erin te luizen ? pfff klinkt niet echt als een gezonde relatie, maar goed, daar komt ze vast nog wel achter ;) wel sneu hoor, ze zal dit vast niet zo voor ogen hebben gehad :n

Ik vind het echt netjes van je dat je haar de kans geeft om het uit te leggen :j

En wat betreft je foto's ? als je ooit besluit shoots te gaan doen ? let me know :D

Fenrir

Re: De brutaliteit! Waar halen ze het vandaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 09:12

Ik denk dat het voor RP niet echt haalbaar is om te controleren of foto's bij profielen wel kloppen... hoe zouden ze dat moeten doen?

Ze had dit inderdaad niet voor ogen en ze had niet verwacht dat het zo iets zou aanrichten. Nou, doet ze het iig nooit meer, ze heeft er wel van geleerd. ;)
@ melaniepk: haha zal ik doen hoor. :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 16:52

Echt Bente dit overkomt jou weer hoor :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-09 12:16

Ja, dat zei iedereen in mijn omgeving ook al. :+

Gelukkig is het goed afgelopen. :)