Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
em_papillon schreef:ik ben alleen bang dat meneer straks dik hetzelfde bij haar doet of toch liever terug wil naar zijn eigen vertrouwde stekkie.. en dat Ts dan een enorme domper krijgt...
En volgens mij zit er maar 3 dagen tussen ofzo.. en in 3 dagen tijd wuif je niet zomaar een relatie van,,wat was het .. 8 jaar ofzo weg..
Poenarie schreef:Nee, geen persoonlijke ervaringen.
Ik ben oko tegen zo een situatie aangelopen dat ik een jongen leuk vond met vriendin, maar uiteindelijk zegt mijn verstand meer dan de roze bril die ik toendertijd droeg!Ik heb dus ook geen fluit uitgevoerd met die jongen.
Terwijl hij zijn vriendin al dik een jaar belazerd. Goh, wat zal zo een jongen eerlijk zijn meid! Klasse
Noompiejjj schreef:Poenarie schreef:Nee, geen persoonlijke ervaringen.
Ik ben oko tegen zo een situatie aangelopen dat ik een jongen leuk vond met vriendin, maar uiteindelijk zegt mijn verstand meer dan de roze bril die ik toendertijd droeg!
Toch een soort persoonlijke ervaring maar dan anders
Tijd zal uitwijzen hoe het zal gaan met TS ..
Mer1980 schreef:poenarie: met het verschil dat die jongen dus al een jaar zijn vriendin belazerd en de jongen waar TS het over heeft eerst zijn eigen relatie heeft beeindigd. Jongens waar jij het over hebt zijn er helaas erg veel jongens waar TS het over heeft te weinig zou willen dat er meer mannen waren die het eerst uit zouden maken alvorens zij hun pik in een ander steken.... dus niet te vergelijken wat mij betreft.....