Mijn 'vriend' komt binnenkort voor 't eerst langs..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zorro

Re: Mijn 'vriend' komt binnenkort voor 't eerst langs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 13:35

Zijn relatie was al heel lang niet goed, en hij liep al veel langer met het idee dat hij er niet gelukkig van werd. Het is dus niet dat hij er nog volop in zat, hij was al aan het afsluiten zeg maar..

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 13:57

em_papillon schreef:
ik ben alleen bang dat meneer straks dik hetzelfde bij haar doet of toch liever terug wil naar zijn eigen vertrouwde stekkie.. en dat Ts dan een enorme domper krijgt...
En volgens mij zit er maar 3 dagen tussen ofzo.. en in 3 dagen tijd wuif je niet zomaar een relatie van,,wat was het .. 8 jaar ofzo weg..

Nou dat ligt er dus maar net aan hoever hij al was met het afsluiten. Ik heb ook al eerder gereageerd (kan m zo snel niet vinden en quoten) en mijn vriend was daar ook al lang (eigenlijk onbewust) mee bezig. Hij had een relatie van net geen 6 jaar, hij maakt het uit, en nog geen week later was hij bij mij... En hij was er zo blij om dat hij de stap eindelijk had genomen, dus je kunt niks over iemands gevoel zeggen bij het uitmaken van een relatie als je zijn verhaal (in dit geval vriend van TS) niet kent...

edit: dus eens met zorro met een voorbeeld uit eerste hand :)

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 14:01

maar als ik dat niet weet.. dan weten jullie het ook niet :) Want we kennen allemaal het verhaal van de jongen niet. Maarja, ik hoop gewoon dat je sterk genoeg bent om ook alleen verder te kunnen voor t geval dat.. want ik gun je gewoon niet zo'n domper!! ;)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 14:20

Ik weet het wel, dit is wat de jongen in kwestie zelf gezegt heeft, en ik weet ook dat we hem daarin kunnen geloven. Maar of je het kan geloven is natuurlijk persoonlijk. 1 ding zijn we het over eens em: we kunnen Ragna inderdaad die domper niet!

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 14:25

klopt dat ik het verhaal niet ken, ik heb er ook nooit direct over geoordeeld. Alleen aangegeven dat ze moet praten met hem, om voor haarzelf zijn gevoelens dus heel duidelijk te krijgen...

en inderdaad, ik gun haar ook zeker geen domper :)

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 23:07

Leuk voor je dat je nu met hem bent om het zo even te zeggen.. Ik zou die gozer niet vertrouwen..
Straks ben jij niet leuk genoeg meer en gaat ie weer naar een ander. Mensen vertelden mij altijd dat ik naief was, maar moet zeggen dat ik jou nog naiever vindt..

Succes ermee.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 00:07

ik vind de TS echt niet zo naief. Gevoelens zijn gewoon natuurlijk en tja.. als je die voor een ander krijgt... kan gebeuren... kan iedereen overkomen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 00:08

oeh, hij komt uit mijn vorige woonplaats! *nieuwsgierig*

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 00:22

ben gelukkig niet de enige die een I've told you so gevoel krijgt bij dit topic :=

Nogmaals Ts, gun je echt het beste.. maar ben er niet gerust op.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 17:40

Hij was al een hele tijd bezig met het af te sluiten, maar zoiets is ontzettend moeilijk, zeker omdat er ontzettend veel veranderd.
Voor iedereen.

En dat hield hem al een tijdje bezig.
En daarbij kiezen mensen vaak voor datgene wat vertrouwt voelt, ongeacht of dat ook daadwerkelijk 'positief' of 'negatief' is.

Hij is gisteren nog langs geweest bij mij, en we hebben heel veel gepraat, over veel dingen.
En dat voelde zo fijn, dat hadden we ook echt even samen nodig.
Op een gegeven moment kreeg hij zelfs tranen in zijn ogen.
Hij is een heel oprecht, eerlijk persoon, met het hart echt wel op de juiste plaats.

Ik vind het jammer dat iemand mij hier naïef noemt, want dat vind ik namelijk niet van mezelf.
Ik blijf met beiden benen op de grond staan, en zweef niet ergens boven op mijn roze wolk.
Ik ben me echt wel bewust van de hele situatie, en hoe die nu is, en haal me geen illusies in mijn hoofd.

Ik denk dat ik zelf het beste kan beoordelen hoe ik met de hele situatie omga, en hoe ik dat zie en beleef. :)
En dat vind ik zelf absoluut niet naïef.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:44

Vind het top hoe je met de situatie en met een aantal reacties in dit topic omgaat Ragnaaa.
Geniet maar lekker van je vent en laat je niet gek maken door mensen die het alleen maar negatief inzien :)
Hoewel het natuurlijk nooit verkeerd is om je ogen en oren goed open te houden. Maar volgens mij ben jij nuchter genoeg om jezelf niet te verliezen in een verliefdheid.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 17:48

Dankjewel, Mistery. :)

Ik geniet ook absoluut van alle momentjes samen met hem.
En dat gevoel ik helemaal wederzijds, we hebben allebei de kriebels in onze buik, en dat is echt een ontzettend fijn gevoel!

En voor de rest doen we het lekker rustig aan, op ons eigen tempo.
Als het goed voelt, voelt het goed. :)

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 21:50

Ik denk dat velen toch denken van : Als je acht jaar met iemand samen bent geweest, heeft dat echt tijd nodig om even tot jezelf te komen en dingen op zijn plaats te zetten. Opzich heeft hij de boel al bedonderd want toen hij nog met haar had, ging hij jou dingen smsen, dat is zwaar onbeschoft, als hij daar al zo makkelijk in is, om het zo maar even aan de kant te schuiven en de aandacht die zijn toenmalige vriendin verdiende en op jou heeft gereageert, zou ik daar altijd mijn twijfels bij houden.

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 22:50

Meid, liefde maakt blind. Wat ik jou vertel is slechts realiteit.
Maakt niet uit hoe lang de relatie is, tuurlijk heeft het tijd nodig, maar als je al gevoelens voor een ander hebt. Is het te laat.

Stoot je hoofd maar, prima.. ;) Straks ben jij niet leuk genoeg meer en loopt er nog een leuk jong ding rond en sta jij aan de zijlijn te schreeuwen om hem.

De groeten

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 22:55

Ik vind dat er hier wel sterk overdreven gereageerd wordt hoor, dat hij het uitgemaakt heeft met z'n vriendin en daarbij al gevoelens heeft voor een ander hoeft niet bij voorbaat een mislukte relatie te betekenen hoor :n

Mijn vriend maakte het inmiddels bijna 2 jaar geleden ook uit met zijn ex nadat hij mij had leren kennen. En ja, wij smsten met elkaar, maar puur vriendschappelijk en op het moment dat we gevoelens voor elkaar kregen, hebben we afstand van elkaar genomen. Er is geen sprake geweest van vreemdgaan, lichamelijk al helemaal niet en op het moment dat we geestelijk gewoon heel goed overweg konden, was voor mijn vriend duidelijk dat hij het uit moest maken :) Binnen een week had hij iets met mij, dat gaat al ruim 1,5 jaar heel goed.

Dus het is niet altijd zo dat je daarna net zo hard weer gedumpt wordt, want soms is het dus gewoon zo dat twee mensen elkaar ontmoeten en voor elkaar gemaakt blijken te zijn :j

En of dat hier het geval is, weet Ragnaa niet en bokt al helemaal niet, dat kan alleen de tijd maar uitwijzen :)

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 13:31

Mensenkennis

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 13:35

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 13:36

Nee, geen persoonlijke ervaringen.
Ik ben oko tegen zo een situatie aangelopen dat ik een jongen leuk vond met vriendin, maar uiteindelijk zegt mijn verstand meer dan de roze bril die ik toendertijd droeg! :D Ik heb dus ook geen fluit uitgevoerd met die jongen.
Terwijl hij zijn vriendin al dik een jaar belazerd. Goh, wat zal zo een jongen eerlijk zijn meid! Klasse

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 13:38

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 13:51

Poenarie schreef:
Ik ben oko tegen zo een situatie aangelopen dat ik een jongen leuk vond met vriendin, maar uiteindelijk zegt mijn verstand meer dan de roze bril die ik toendertijd droeg! :D Ik heb dus ook geen fluit uitgevoerd met die jongen.
Terwijl hij zijn vriendin al dik een jaar belazerd. Goh, wat zal zo een jongen eerlijk zijn meid! Klasse

oke ik het begin dacht ik er ook wel een beetje zo over.. maar na wat ragnaa allemaal heeft verteld, er is voordat hij het uit had gemaakt nog helemaal niks gebeurt tussen ragna en die jongen..
oke ze hadden contact, maar is dat dan verkeerd?
zijn relatie was al dood gebloed.. wat had hij anders kunnen doen?

ik heb in dezelfde situatie gezeten als die jongen.. ik woonde samen met mijn vriend toendertijd en hadden bijna 5 jaar een relatie, allemaal huisje boompje beestje maar we leefden meer als broer en zus.. en je kan nog zoveel van iemand houden maar als het een broer-zus relatie is, word je daar zelf niet gelukkiger van
ik werd ook verliefd op een andere jongen.. stapelverliefd.. en had ook gewoon contact met hem maar er was verder niks gebeurt behalve bellen en smsen
heb het eerst uitgemaakt met mijn vriend.. voordat ik uberhaupt iets had afgesproken met hem
maakt mij dat ook een onbetrouwbaar iemand?

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 16:08

Noompiejjj schreef:
Poenarie schreef:
Ik ben oko tegen zo een situatie aangelopen dat ik een jongen leuk vond met vriendin, maar uiteindelijk zegt mijn verstand meer dan de roze bril die ik toendertijd droeg! :D

Toch een soort persoonlijke ervaring maar dan anders :')

Tijd zal uitwijzen hoe het zal gaan met TS .. :)

Nee geen persoonlijke ervaringen in de vorm van dat ik het met zo een jongen ben aan gegaan en vervolgens keihard ben gedumpt.
De tijd zal het inderdaad leren. Sommige mensen zijn gewoon erg naief en willen dus blijkbaar niet horen, maar voelen.
Prima!! :D Succes ermee.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 17:16

poenarie: met het verschil dat die jongen dus al een jaar zijn vriendin belazerd en de jongen waar TS het over heeft eerst zijn eigen relatie heeft beeindigd. Jongens waar jij het over hebt zijn er helaas erg veel jongens waar TS het over heeft te weinig zou willen dat er meer mannen waren die het eerst uit zouden maken alvorens zij hun pik in een ander steken.... dus niet te vergelijken wat mij betreft.....

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 17:32

Mer1980 schreef:
poenarie: met het verschil dat die jongen dus al een jaar zijn vriendin belazerd en de jongen waar TS het over heeft eerst zijn eigen relatie heeft beeindigd. Jongens waar jij het over hebt zijn er helaas erg veel jongens waar TS het over heeft te weinig zou willen dat er meer mannen waren die het eerst uit zouden maken alvorens zij hun pik in een ander steken.... dus niet te vergelijken wat mij betreft.....

Sorry moest even lachen bij de laatste zin... :') Das kort maart krachtig uitgelegd en ook waar trouwens!!!

Mijn vriend heeft het gelukkig ook eerst uitgemaakt, ik heb dus ook geluk...
Het kan dus heel goed, maar idd, iedereen kan de kans hebben dat ze een jongen treffen die 'fout' is in dat opzicht. Zoals ik het heb meegelezen en als het is zoals Ragna het verteld (hoor je idd wel maar 1 kant van het verhaal, maar goed, dat is even niet anders) dan geloof ik dat deze jongen ook echt zijn zaken (zaakje :') om even op Mer terug te komen)wel op orde heeft om het zo maar te zeggen en Ragna ook zo te lezen...

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-09 20:33

Er is in de tussentijd heel veel gebeurd. :j

Een kleine update voor diegene die geinteresseerd zijn;

We zijn sinds 12 november samen. :)

Het voelt heerlijk, we hebben allebei ontzettend veel kriebels en vlinders in onze buik, en zijn samen enorm verliefd en gelukkig met en bij elkaar.
Maar tegelijk weten we allebei ook heel goed dat het hoofdstuk nog niet compleet is afgesloten, en dat het allemaal niet zo eenvoudig in elkaar zit.

Er moeten nog een aantal dingen geregeld worden, en het is niet altijd makkelijk.

Maar we gaan er voor, samen.
We hebben elkaar, we voelen ons gelukkig en 'compleet' bij elkaar en we kunnen alle gevoelens en gedachten bespreken en eerlijk op tafel leggen.
Waar het ook over gaat, hetzij de mooie dingen, maar ook de minder mooie dingen.

En dat is zo'n fijne gedachte, dat voelt goed.

Samen kunnen we heel veel dingen overwinnen. :j
Ik geloof er in elk geval in, en hij denkt er net zo over.

En wat de toekomst ons brengt?
Dat weet je nooit.
Maar voor nu, voelt het goed. :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 20:37

Fijn dat het zo goed voelt en dat jullie samen zijn :D

Veel succes en plezier nog saampjes!