Leuk!! Ik ga mee doen hoor Word er helemaal vrolijk van
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 16-10-09 05:34
lieziej schreef:
Bellatrix schreef:
En Amersfoort bedrijventerrein De Hoef ben ik. Barneveld, winkelcentrum met bejaardenflat De Garage ben ik. Leusden ben ik.
Aan meerdere locaties wordt gewerkt.
Naast mijn huis Ik ga even kijken!
School 't Atrium in AMersfoort, c'est moi
Waar woon je dan?
Karin_88
Geplaatst: 16-10-09 09:23
De bus durfde ik niet Was bomvol Treinstel 4040 (IC richting en vanuit Enschede zo) heeft er ook eentje, in zo'n uitklaptafel, dus als iemand aan het werk wil/iets neer wil leggen... En ook eentje bij mij op school op tafel in een werkruimte
Nee maar ik bedoel ook niet dat ze dat tegen jou zeggen. Maar dat ze het er gewoon met elkaar over hebben op het werk! Niet wetend van wie het afkomt
Musjes
Geplaatst: 16-10-09 12:50
Oamaru schreef:
Ik heb er 1 geplakt tijdens het hardlopen (jaja) op zo'n stoplichtpaal waar je op moet drukken.
Wat een goed idee! Ik zat al allemaal binnen plekken te bedenken, maar dat kan natuurlijk ook! Mijn post-its zijn groen
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Ja, dat zou nog kunnen.
Straks nog bij het CBR werken...es kijken wat ik daar kan doen.
Anoniem
Super leuk idee... Maar dan wél hopen dat mensen die post-its daarna wel netjes opruimen/weggooien. Want het zou zonde zijn als zo'n mooie wens milieu vervuiling zou veroorzaken
wat een leuk idee! ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar staat er ergens een lijstje met spreuken? heb hier staaaapels met post-it's op mn werk liggen, dus kan de hele dag schrijven. ga nooit met OV, maar kan vast hier en daar wel wat op mn werk verspreiden