Denk dat mijn relatie nu toch echt over is help

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarona25

Re: Denk dat mijn relatie nu toch echt over is help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 16:43

mijn oom zei ook van laat je failiet verklaren en jij bent er dan over een aantal jaar weer vanaf

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 16:46

Tja ik weet niet zo goed wat ik van dit topic moet denken hoor :n

Je vraagt idd advies, krijgt dit ook, zelfs goede tips..
Uiteindelijk is bijna iedere reactie die je geeft een 'ja maar' reactie.
En blijf je zelf nog steeds de dupe van dit hele verhaal, meis zet je hakken in het zand en ga lekker van die vent af.
Er zwemmen meer vissen in de oceaan en er zijn meer jongens als kerken, dus kom op!!

Vind het allemaal een beetje aandachttrekkerij als je gewoon geen acties onderneemt :=

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 16:47

Failliet verklaren? Volgens mij werkt dat niet zo...
Maar dan nog is er best uit te komen hoor.
Huis verkopen en dan orde op zaken stellen. Je bent een jonge meid en kan prima werken. je komt er wel weer bovenop.
Huis laten verkopen of je uit de hypotheek laten schrijven als hij het wil blijven houden; dan neemt hij jouw schuld voor het huis maar op zich.

En je zoekt inderdaad redenen om maar te blijven. Weg gaan is eng; zal niemand ontkennen...maar makkelijker gaat het er ook nooit op worden.

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 17:02

failliet laten verklaren : wat een zielig antwoord van je oom. ik weet niet of je het weet maar dan zit je pas echt in de problemen!! Je blijft dan eeuwig verantwoordelijk voor de schulden,iedereen kan daar aanspraak op blijven doen dus als jij dan bijv. een auto koopt dan is ie morgen al weer in beslag genomen.en reken maar niet dat je tegenwoordig makkelijk de schuldsanering in komt ,dan zul je toch eerst zelf heel veel moeite moeten hebben gedaan, anders kom je daar niet eens binnen!!

Oftewijl : ga in ieder geval wat doen aan het huizenverhaal ,wel of niet een relatie dat doet er niet eens toe, je moet advies gaan inwinnen over welke rechten en plichten jij hebt wat betreft het huis.En in een blijf van mn lijf huis helpen ze je ook daarmee!

Stanzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 17:55

Jeetje heb het vervolg van dit topic met open mond gelezen..

Ik kan mij persoonlijk niet voorstellen hoe het moet zijn om met zo'n man te moeten leven, maar 1 ding weet ik wel als mijn man mij ooit ook maar 1 tik zou geven dan kan hij een hele harde trap in *** krijgen. En de relatie zou dan gelijk over zijn. Hoeveel ik ook nog van hem zou houden.

Ik vraag me af of je niet bij hem blijft vanwege de schulden.
Ga op zoek naar een leuke full time job los je schulden af en ga door met je leven. Misschien makkelijker gezegd dan gedaan..

Ik ben een beetje beduusd dat je je gewoon zo kan laten inpakken door een man.

Nee ik ben dan liever Miss independent.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 18:09

Heb niet alle 12 pagina's gelezen, maar mijn advies is ook WEG WEG WEG!!!

En misschien bedoelt je oom de WSNP? Weet er niet alles van, weet wel dat je daarvoor aan een aantal eisen zou moeten voldoen. Misschien even googlen?

Kort gezegd komt het erop neer dat er door een bewindvoerder afspraken worden gemaakt met de schuldeisers. Jij krijgt iedere maand zakgeld van deze persoon en de rest van je inkomsten gaat naar de schuldeisers.

Sterkte met je besluit!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 18:29

`Sarona, woon je nu nog in Drenthe of ben je weer terug bij hem, snap er niks meer van, dacht dat je je beslissing had genomen, dus toch niet.

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 19:32

woon in spijk

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 19:45

er is wel meer wat ik niet snap. Je hebt geen samenlevingsovereenkomst oid? Je hebt op aandringen van hem een abortus ondergaan? Je hebt getekend voor schulden van hem??
Heeft hij je hersencellen ook ingepikt?

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 19:50

Qua onderschrift ben je voor de helft al geslaagd! :+

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 20:11

Wat mij betreft heb ik wel genoeg erover gelezen in dit topic, begin zelf in ieder geval met iets van actie ondernemen ofzo. Probeer in ieder geval iets om je verstand te volgen. Die schulden heb je zo te horen toch al. Dan snap ik niet waarom je er liever voor kiest om het ongelukkig met hem te zijn tijdens het afbetalen.

Doe gewoon zelf in ieder geval iets, probeer wat. Als jij er niets in verandert blijft de situatie zoals het nu is en dat klinkt niet houdbaar.

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 20:24

Dat weet ik we hebben nu nog ruzie en meneer is niet naar school gegaan en hij zou mij uit laten schrijven.

En toen opeens wou hij normaal uit elkaar het huis in de verkoop en dan verder zodat we allebij een leven op kunnen bouwen.
hij weet niet eens dat ik op bokt zit dus doe dit nu ook snel aangezien hij onder de douche staat

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 20:46

sarona25 schreef:
Ik weet dat iedereen gelijk heeft maar op de een of andere manier hou je van zo iemand amaar dnek dat het nu echt over is hij wil niet veranderen en hij zegt respect moet je verdienen en dat verdien jij niet

Dat heeft met houden van niets te maken. Als je er later ooit op terug kijkt zul je dat pas beseffen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 21:22

tsjonge jonge, wat erg dat je als volwassen vrouw stiekum op bokt moet zitten als hij onder de douche staat, ben bang dat voor jou alle adviezen tegen dovemans oren gezegd worden, ik wens je sterkte en snap je echt niet, lees toch dit topic maar eens terug , een abortus omdat hij het wilde, in elkaar geslagen en dan zet je de stap, heb je lieve mensen die je willen helpen en toch hol je weer terug, echt, ik kan alleen maar medelijden met je hebben en hoop voor je dat je oom en tante de volgende keer weer voor je klaar staan maar kan me ook goed voorstellen dat je op deze manier geen mensen meer overhoud die je willen helpen en dan zit je echt "tot de dood ons scheid" aan deze geweldige man vast.

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:58

Sorry Sarona, je vraagt of we je willen sparen maar ik kan hier dus echt heel slecht tegen.............
Iedereen komt met tips en oplossingen of mogelijke oplossingen aandragen en jij komt steeds met weer een vaag excuus waarom je het niet kunt/wilt. Je houdt van hem? Waarom? Omdat hij zijn kids niet slaat (alleen jou maar)????
Je kunt alleen op bokt als hij onder de douche is? Lekkere relatie dan. Vervolgens komt de reden dat je niet weg kunt omdat dat je vriendschappen gaat kosten......... Wat zijn dit dan precies voor vriendschappen? Ben je klaar mee met zo'n stel "vrienden". Zien die mensen niet in wat voor $%#-relatie jij zit? En hoe schandalig jij behandeld word, beter gezegd hoe schandalig jij je LAAT behandelen.

In het begin had ik echt met je te doen en was ik zoooooo blij dat je in Drenthe zat. Ik gun je nog steeds het allerbeste maar je zult nu echt zelf in actie moeten komen. Ik hoop echt dat je dit ingaat zien want ik ben bang dat het aantal mensen om je heen dat je wil helpen snel af zal nemen. Mijn advies: ga naar een rechtswinkel o.i.d. en win advies in over die schulden. Zij kunnen je helpen orde op zaken te stellen. geef jezelf een schop onder je kont, pak je spullen en vertrek!!!! Zoek een woning en baan werk je een paar jaar uit de naad en start een nieuw EIGEN leven.

Ik begrijp dat ik hier niet heel sympathiek overkom maar ik hoop écht dat het goedkomt met je! Nogmaals; heel veel succes.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 21:49

pff 12 pagina's door gelezen.

maar ik kan maar 1 ding zeggen.
net als de meeste zeggen.

ga daar weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

succes meid

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 22:49

voor welke schulden heb jij dan betaald?
het huis staat toch niet op jouw naam of wel? dus hoef je daar al niet aan te betalen
voor de rest, waar zijn die schulden van
als daar spullen van gekocht zijn, en hij ze houd, zijn de schulden ook voor hem, anders info inwinnen bij rechtshulp

je hebt wel erg veel smoesjes zo, wil je uberhaupt wel hulp en weg bij hem? Of wil je alleen aandacht?

als je weg wil bij iemand, lukt dat, desnoods via opvang, of je oom en tante
als je daar dan schulden aan overhoud, wat ik niet helemaal begrijp waarvan, dan is het zo en zorg je dat je die afbetaald

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 23:07

Het huis staat op zijn naam maar zij heeft getekend voor de hypotheek of zoiets.

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-09 23:19

ja zo is het inderdaad heb getekend voor de hypotheek maar er staat niks bij de notaris ja koopakte.
En dan hebben we visa en een doorlopend krediet.
En die schulden weet ik maar ik gamorgen rechtswinkel bellen hoe en wat.
jullie hebben allemaal gelijk, maar vindt het wel een hele moeilijke stap

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 23:43

sarona25 schreef:
Meneer stuurde nog een sms :

Dus we zijn uitgepraat want wat jij verstaat onder uitpraten is dat ik ga zeggen dat ik respect voor je heb en dat ik ook fout ben en dat doeik dsus niet

Haha omg. Zou mijn vriend is moeten flikken en hij is 18 en ik ben 15.
Wat kinderachtig zeg! :+

Meid, ik weet 1 ding heel erg zeker; je moet daar echt weg.
Zo'n vent maakt je alleen maar ongelukkig en al zijn er momenten waar je wel gelukkig met hem bent dat is het niet waard. Ik denk dat het verstandigste is om de fijne momenten en de rottige momenten tegen elkaar af tewegen en als ik jou verhaal zo lees dan denk ik dat de rottige momenten het toch echt gaan winnen. Dan is de enige oplossing; Spullen pakken en weg wezen!
Als hij je slaat, manipuleert en chanteert (het enige wat ik dus lees) is het echt tijd om weg te wezen, wat er ook gebeurd je geluk staat voorop neem ik aan?

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-09 23:45

ik wil mijn geluk ook vinden maar vindt het wel moeilijk

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 23:51

Nu is het heel moeilijk om te gaan maar als je over een jaar terugkijkt zul je alleen maar blij zijn dat je de stap genomen hebt.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 23:53

sarona25 schreef:
ik wil mijn geluk ook vinden maar vindt het wel moeilijk

Snap ik wel het is niet zomaar iets.
Maar ik denk dat het het verstandigste is om momenteel echt voor jezelf te kiezen en gewoon diep adem halen en voor jezelf te kiezen!. Als hij echt van je houdt, komt hij heus wel terug. Komt hij niet terug? Is hij het ook niet waard.

En wat zigranta zegt ben ik het volkomen mee eens! Wat zul je dan blij zijn dat je deze stap hebt gekozen!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 23:55

Ik kan je één ding vertellen: in deze relatie zul je het geluk niet vinden - nooit. :n

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 00:06

Waarom verbaast het me nou niet dat ze weer terug is ondanks alle reacties plannen en het tripje naar emmen :Y) achja zal mn gedachte maar voor me houden he anders ben ik weer on sympathiek :7